Hakutulokset

1. P

Laskettuaika 2022

Olen kyllä tästä tietoinen, mutta jos tuo nipti on tulokseeton ja ultrat normaaleja, niin oma järki sanoo että mennään ultran mukaan, etenkin kun minulla tosiaan on ylimääräisiä kiloja 😅 uskon siis että todennäköisyydet on samat, mitä ne olisi pelkän ultran perusteella. Meillä on kaikki ihan...
  2. P

Laskettuaika 2022

Tulihan ne niptin 'tulokset' sieltä sitten tänään aamulla.. Ei vieläkään tarpeeksi vauvan dna:ta näytteessä, eli huomenna ultraan ja jos näyttää pahalta niin siitä punktioon (johon en kyllä ihan helpolla mene). Oma veikkaus on että kaikki on ok, kuten oli nt-ultrassakin ja oma ylipaino on syynä...
  3. P

Laskettuaika 2022

Tervetuloa uusille! Itse olen siinä tylsässä vaiheessa, missä raskaus ei näy eikä tunnu missään ja välillä mietityttää onko kaikki hyvin, vaikka mini on joka kerta ultrassa ollut hyvin aktiivinen. 😔 Viikkoja nyt 15+3 ja mulla menee kaikki samat vaatteet kuin ennen raskauttakin, eikä liikkeitä...
  4. P

Laskettuaika 2022

Ensiksiksikin varovaiset onnittelut ja tarrasukkia! Olisi ihanaa jos teillä kävisi nyt onni! ❤️ Omasta plussasta, en nyt tiedä oliko todella aikaisin, mutta sain selkeän plussan dpo10 ja dpo8 oli täysin Blanco, eli varmaan olisi itselläkin dpo9 näkynyt jo. 🙊Mulla on selittämätön nestepussi...
  5. P

Laskettuaika 2022

Ihanaa kuullu, etten ole ainoa jolla on ollut tällaisia mietteitä toisella kolmanneksella!😊 Sitten seuraa vielä triviakysymys: missä kohtaa raskautta olette alkaneet nukkumaan kyljellään ja millaisia tyynyjä olette mahdollisesti hankkineet selälleen kääntymistä valttääksenne? Minulle lääkärit...
  6. P

Laskettuaika 2022

Seuraa turha avautuminen: Miulla on kadonneet oireet täysin, lukuunottamatta sitä että hengästyn helposti ja tämä jotenkin vähä stressaa. Olen kyllä ollut alkuraskauden kun vähäoireinen, mutta nyt tuntuu ettei olisi raskaana ollenkaan. nt-ultrassa tyyppi jumppaili kovinkin paljon pari viikkoa...
  7. P

Toukokuiset2022

Minulla hävisi myös kaikki oireet kun viikko 12 lähti käyntiin. Olo on melkein täysin normaali. Nt-ultrassa kaikki oli kuitenkin hyvin, joten kaitpa tämä on vain sitä keskiraskauden 'helppoutta'.
  8. P

Toukokuiset2022

Pakko sanoa, että tässä tilanteessa varmaan itsekin vähin äänin jättäisin tapaamiset väliin ko. kaverin kanssa. Olen itse vielä rokottamaton ja pyrin välttämään tilanteita joissa altistumisvaara on suuri, enkä ole luopunut maskista kaupassa yms (tosin nyt täällä maskipakon huhutaan palaavan...
  9. P

Laskettuaika 2022

Juu, siis niptistä nimenomaan kyse. :)
  10. P

Laskettuaika 2022

Päivitin LAn tuohon listaan, kun se meillä tosiaan vaihtui nt-ultrassa. Tervetuloa uusille ja voimia vaikeiden asioiden ja olojen kanssa painiville <3 Tämä viikonloppu menikin sitten uutisia levitellessä ja nyt on käyty läpi lähes koko lähipiiri. Tällä viikolla pitäisi tulla seulat ja niiden...
  11. P

Laskettuaika 2022

Laskettu aika 2022 4.1. Skyela 29.1. Töppönen_ 1.2. Minttuni 9.2. Puhalluskukka 12.3. Jonna83 25.3. Käärmeinen 3.4. Aneliina 19.4. Alinna86 23.4. vaniljapulla 5.5. possu. 6.5. Piipaa93 4.6. Coguine 5.6. Charrypie-86 10.6. Mimmimami 14.6. Bluebelle 15.6. Kirjoh89 23.6 Pampula3 3.7. Apustaja
  12. P

Laskettuaika 2022

Minulla oli noilla viikoilla useinkin niin, että välissä oli päiviä, jolloin ei ollut mitään raskausoireita ja muutaman päivän päästä alkoi taas alavatsa nippailut tai jokin muu. Miulla tosin on ollut yleisesti todella vähän oireita koko alkuraskauden - lähinnä hyvin harvat ruuat maistuneet ja...
  13. P

Haaveena vauva 2022

Tärppikierrossa otin vähintään lasin punkkua joka ilta ovulaatiosta viikon verran. Tuo on ainoa kierto jossa join alkoholia oviksen aikaa ja jälkeen. Tiedä sitten oliko se ratkaiseva tekijä. 🙈
  14. P

Laskettuaika 2022

Nt-kuulumisia! :X3: Vauvalla näyttäisi olevan kaikki hyvin ja häntä kovasti tanssitti, joten ei saatu mukaan oikeastaan yhtään tarkkaa kuvaa.🙈 Mittaukset saatiin kuitenkin tehtyä ja niskaturvotus on normaali. Seulat tulee vielä ensiviikolla ja sitten tiedetään myös, onko mini tyttö vai...
  15. P

Toukokuiset2022

Täältäkin nt-kuulumisia! Voisin sanoa oikeastaan kaiken saman, kuin @Gisella 🙈. Niskaturvotus normaali, syke vahva, kaikki elimet näyttää normaalilta.. Ja meillä myös aikaistui LA! Lopulliseksi päiväksi tarkentui 5.5., kun aiempi arvio oli 8.5. :love:Seulat tulee vielä ensiviikolla vielä ja...
  16. P

Toukokuiset2022

Tää parin tunnin pönöttäminen tyhjänpanttina kovalla muovituolilla on kyllä syvältä! Vasta alle tunti mennyt ja olen ihan valmis lähtemään.😖 Jos voisi köllötellä sohvalla tässä välissä niin asia olisi ihan toinen..🙈 Se litku oli oikeastaan parempaa kuin pelkäsin, vaikkei se mitään herkkua...
  17. P

Toukokuiset2022

Minä! Minä minä minä! Täällä juuri istun sokerirasituskokeessa, koska BMI nippanappa ylitti sen maagisen 35... Ihan hyvä tietysti että tulee tehtyä, ettei ainakaan jää huomaamatta, mutta samalla ajattelen että suvussa on ylipainoa eikä kellään ole ollut edes raskausajan diabetestä saati...
  18. P

Toukokuiset2022

Voi ei, paljon voimia epävarmuuteen. Jos eilen kuitenkin löytyi vahva syke, niin vauva voi olla ihn kunnossakin. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta mitä olen lukenut, niin hematoomahan ei mitenkään automaattisesti johda keskenmenoon. Harmi että lääkäri on nähnyt puoliksi tyhjän lasin ja ollut...
  19. P

Haaveena vauva 2022

Onko teillä niin ettei mies halunnut tietää kierrosta suorituspaineiden pelossa? Silloin tuo kommentti kuulostaa aika oudolta. Muutenhan voi olla että hän olisi innokas 'lapsentekoon' huononakin päivänä, muttei sitten syty hommiin, koska ei tiedä tilanteen 'aikasensitiivisyydestä'. Parasta olisi...
  20. P

Laskettuaika 2022

Minä liityn paino keskusteluun myös. Minullahan on kanssa ihan reilusti liikakiloja (20kg) ja olin juuri ennen raskautumista onnistunut pudottamaan n. 10kg. Lääkärin mukaan ei saisi tulla juurikaan lisää (12kg koko raskauden aikana ja mielellään ei yhtään alussa). Minulle ei kuitenkaan ole...

Yhteistyössä