Hakutulokset

1. Catamenia

toimiiko teillä fb?

Mulla toimii normaalisti
  2. Catamenia

Jos nyt saisit pitsan niin millä täytteillä ottaisit?

Kana, kebab, aura, punasipuli (oi ku tulikin nälkä!)
  3. Catamenia

HUHUUU Aries 78!! Onko tuo avatar kuva sun omakuva?

Kiitos, käynkin heti kurkkaamas löytäisinkö sen sovelluksen =)! Ja tolle tummennetulle kohdalle :D:D
  4. Catamenia

HUHUUU Aries 78!! Onko tuo avatar kuva sun omakuva?

Muistatko mikä ohjelma se oli? Ois näet kivaa muokkailla omaa kulunutta pärstäänsä :D
  5. Catamenia

Mua kosittiin tänään :)

Onnea :heart: =)!
  6. Catamenia

kuka selvinpäin.

Oi apua...:O. Ja nyt ymmärrän sun fiiliksen vieläkin paremmin! Mulla ei ole koskaan tullut mitään noin dramaattista vastaan (edes silloin pahimpina aikoina...) mut silti oli aikoja/kertoja ku tuntu et mikää nollaus ei tehoa :D. Huomattavasti parempaa alkavaa vuotta sinne =)!
  7. Catamenia

kuka selvinpäin.

....tiedän ton tunteen :D
  8. Catamenia

ilman tähtisadetta..

Meille kävi aivan samalla tavalla!! Oltiin katsomassa alkuillan ilotulitusta ja oli ne tikut mukana, eivät syttyneet ei sit millään :mad:! Mä ostin ne meidän tosin Citymarketista mut yhtä sutta ku teilläkin...
  9. Catamenia

kuka selvinpäin.

Mä jo heiluttelinkin kuuluvani pinoon, lapset mulla tänä uutena vuotena, mut tuskin oisin muutenkaan kylillä hillumassa: mä nimittäin olen vähän tälläinen vastarannankiiski ja boikotoin hiljaa mielessäni kalenterijuoppouspäiviä :D. Mä voin tempaista rivakatkin nollaukset toisinaan mut...
  10. Catamenia

kuka selvinpäin.

:wave:
  11. Catamenia

Mitä radiokanavaa kuuntelet yleenä/mieluiten?

Radio Rockia, vaikka sekin on vähän turhan huttua mun makuun. Huonoista vaihtoehdoista se siis on kuunneltavin :D
  12. Catamenia

Gallup: Onkos teillä uuden vuoden lupauksia?

En ollut ajatellut tehdä lupauksia mut nyt tän ketjun innoittamana tuli mieleen et voisin luvata (yrittää:D) olla armollisempi itselleni...revin ihan turhaa stressiä tekemättömistä kotihommista, kurahousujen pesusta, satunnaisesta einesten käytöstä pitkän päivän jälkeen jne.
  13. Catamenia

Kuka palstalainen sopis ja kenelle?

:popcorn: Mahtavaa! Pesee telkun tarjonnan mennen tullen!
  14. Catamenia

Adam Lambert, Ricky Martin - Alphauroksia?

Samaa mieltä. Lisäks alfaurokset ei meikkaa....
  15. Catamenia

Mainitse jokin palstalainen ja mitä tekisit hänet nähtyäsi kaupungilla

Mä en tunnistais varmaan ketään (yhden kuvapinon aikaa sit selanneena :D) mut heti tuli mielikuva et Äkäinen hra Majuri ois ajanut mun yli ennen ku ehtisin edes tajuta mitä tapahtuu :D
  16. Catamenia

tää on ollu täällä??

Paljastan tyhmyyteni mut pitäiskö noi tuntea...?
  17. Catamenia

Miten vietätte uutta vuotta?

Käydään alkuillasta katsomassa lasten ilotulitus jonka jälkeen tullaan kotiin syömään itse tehtyjä hampurilaisia. Jälkikasvu sen verran nuorta vielä et todennäköisesti tipahtavat unille aikaisin eli sit istuksinkin loppuillan seurassa me,myself and I :D
  18. Catamenia

turkulaiset!

Föri-ajelu on jopa mun esikoisestakin aina yhtä jännittävä kokemus =)! Jos jokirannassa olette kävelyllä niin se "risteily" kannattaa tehdä :D
  19. Catamenia

Hei mut mitäs meinaatte syödä uutena vuonna?

Meillä ei kans ne nakit ja perunasalaatti saaneet suurta kannatusta (outoja lapsia mulla :D) joten ajattelin tehdä joko ite hampurilaisia tai sitten pizzaa, lapset saa päättää =)

Yhteistyössä