Hakutulokset

1. E

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Solakka-silakka mitäs alkioille kuului? Jännittääkö siirto yhtään? Mä jo lähetin klinikalle hoitajalle spostia, kun tuntuu et ei saa purettua tätä ahdistus/jännitys/tuska oloaan millään mihinkään :oops: Itteekin alkoi naurattaan se miten pöljö mä tän asian kanssa todellisuudessa oon :ROFLMAO:
  2. E

Noo mä menetin jo toivoni :ROFLMAO:
  3. E

No kyllä se kuitenkin voittaa tän 7099€ mennen tullen ja palatessa. Siihen päälle viä joku 600-800€ ja lääkkeet. Niin "halpaahan" tuo on. :D
  4. E

Burma olikos sulla joku jatkuva päänsärky ollu nyt vaivana siirron jälkeen vai kuka sitä valitteli? Nyt alko joku ihme malttamattomuus, enkä millään jaksaisi odottaa viikkoa. :cautious:
  5. E

Pieni loma siirron merkeissä. Muista solakkasilakka rentoutua ☺ Mihis rahaan siellä saa luovutettuja munasoluja? Utelias, kun oon
  6. E

Saako udella mikä suomen klinikka kyseessä? No elämä on :rolleyes: Ehkä myös omaa tyhmyyttäni etten tajunnut et mulle tehtävät hoidot ei kuulu siihen luovutettu munasoluhoito-hintaan. No näillä mennään. Milloin saat kuulla lisää alkioiden tilanteesta? Blastojako siirretään? Kyllä se...
  7. E

No niin mä muistelin. En ihan väärässä ollut. Huippua, kun oot taas raskaana ja viä tuplat ❤❤ Jäikö vielä pakkaseen alkioita?
  8. E

Nyt tuli hämärä fiilis et mullakin oli aika turpeena paikat, kun laitoin lugeja, mutta vasta sit lähellä pp 14. Nyt on ruvennut tuntuun painon tunnetra alamahalla ja ihan hirvee jano ja koko ajan pissattaa o_O Ompa hassua, kun yhtäkkiä tuleekin sit kaikenmaailman pieniä juttuja :LOL: Yrittäkää...
  9. E

Huikeeta, kun on kaksi kyydissä. Oliko sulla burma blastot vai minkä ikäiset alkiot? Mulla tänään tuntunu muutamaan kertaan jotain nippailuja, mutta muuten aika mitään sanomatonta oloa. Lääkkeet valuu jne. Laskukin tuli tänään ja oli tonnin enemmän mitä annettiin ymmärtää :mad: Solakka...
  10. E

Burma varmasti jännittää. Mut hyvin se menee. Olikos sinulla yksi vai kaksi kyydissä? Oliko sulla mitään kiinnittymisnippailujakaan?
  11. E

Yhden pakkasessa köllöttelevän huurunenän kaveriksi ei saapunut kuin yksi alkio. Muut neljä olivat lopettaneet jakautumisen. Hyvänä asiana voi pitää sitä, että molemmat ovat oikein hyvälaatuisia. Eli kaikki neljä ovat hyvälaatuisia (y) Kaksi niistä lämpöisessä kohdussa ja toivon, että ne...
  12. E

Onnea Maria73 ❤ Iida-Karoliina kiitos ☺ Huuh. Kaksi huipputyyppiä siirretty maanantaina. Yksi hyvä yksilö saatiin maanantaina pakkaseen. Loput 5 jäi odottelemaan loppuviikkoa ja ilmeisesti blastovaihetta. Saas nähdä miten niiden on käynyt. Olis kyllä hurjan kurjaa jos pakkaseen jäisi vain yksi...
  13. E

Solakka silakka hienoa, että teilläkin siirto jo noin lähellä. Kertoilehan miten asiat etenee. Mites muilla menee?
  14. E

Huomenta. Perjantaina luovuttajalta saatiin 12 munasolua, joista 11 kypsää ja tänään 8 hyvin voivaa alkiota möllöttelee kasvamassa maanantain siirtoon. (y) Ja iiks kohta alkaa piinaviikot o_O Olikos muilla mikä tilanne?
  15. E

Omaan napaan tuijottamista. Aaiat etenee tänään selvisi luovuttajan punktiopäivä, joka on 10.6. eli perjantaina. Ja 13.6. on sitten siirtopäivä. Varovaisessa arviossa follikkeleita oli 10-15. Saas nähdä miten käy... Nyt alkaa jo vähän jännittämään, mutta yritän ottaa rennosti. Tosin tää jäätävä...
  16. E

Ei, et missään nimessä loukannut ainakaan minua. Kaikkien taustoja ei voi tietää eikä muistaa. Paha olohan meillä kaikilla on tämän asian takia. Uskallan sen sanoa. Helppoa tämä ei ole koskaan. Toisilla menee vähän helpommin ja toiset sukeltaa todella suvälle eikä pääse koskaan pinnalle.
  17. E

Kyllä tämä on ollut ison työn takana. Korjaillaan lapsettomuuden aiheuttamia ongelmia parisuhteessa edelleen. Aika rankkaa puuhaa...
  18. E

Meillä onnistui toinen kahden alkion siirto luovutetulla munasolulla. Olikohan 7 vai 8 hoito (iui, ifv, icsi & luovutettu munasolu) kun tuli plussa ja vauva. Mielestäni luovutetuilla tuli vaan 4 tai 5 alkiota. Viime syksynä eka siirto, kun sisarta yritellään. Nyt uusi luovuttaja, kun vanha ei...
  19. E

Solakka-Silakka oli kyllä paras lahja ikinä. Jouluaatto alkoi oksentamalla aivan hulluna. Olin ihan valkoinen, kun lakana. Mietin, että on pakko lähteä lääkäriin. Soitin duuneihin ja ilmotin etten tuu. Aattelin, että hitto mikä tauti ja jää hyvät rahat saamatta pyhätöistä. Sit illan suussa...

Yhteistyössä