Hakutulokset

1. E

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Jännä nuha kuullostaa hyvältä :whistle: mut katotaan nyt mitä nää meidän "oireet" sitten sanoo. Vai johtuuko pelkästään lugesteronista. Millon aattelit testata?
  2. E

Solakka-silakka ymmärsinkö nyt oikein, että kaksi alkiota on pakkasessa? Ja kiitos, kyllä nyt voin jo paremmin. Inhottava jälkisärky nyt kolmatta päivää o_O Toivottavasti nyt vain olisi plussa tiedossa...:barefoot:
  3. E

Juu kannattaakin olla pilkuntarkka lääkitysasioissa :) Enkä kyllä ole ikinä ymmärtänyt miten oon pystynyt odottamaan testipäivään. :p
  4. E

Oli kyllä ihan hirveä olo. Vieläkinvähän jomottaa :unsure: Ehkäpä nuo flunssaolot johtuukin raskaudesta :love: kaikenlaiset asiat, kun voi siihen liittyä. Tää on kyllä ollut aika pitkä piina. Täytyy jättää huomenna testi tekemättä, kun tuli yllätyskutsu mökkeilemään, niin haluan nauttia siitä...
  5. E

Täällä tuli sitten eilen maailman pahin migreenikohtaus pitkästä aikaa. Oksensin 17-03.00 välisenä aikana kymmeniä kertoja ja mitään troppia ei tietenkään voi ottaa, vaikka sellaset tuolla kaapissa olis. Ilta zumenonit ja prednisolonin yrjösin pois :confused::eek: ja edelleen särky jatkuu...
  6. E

Kiitos muokkauksesta :) Nyt tekis kyllä jo aika kovasti mieli testata, mutta ehkä maltan mieleni.
  7. E

En ole testannut vielä. Vaikka mieli tekis. Virallinen testipäivä on kai sunnutaina. Mut oon aina testannut 2vkon päästä siirrosta. Tää jano on ihan uskomaton :eek: suu on kuiva kun beduiinin sandaali. Ja tänään pullahti kaikki lääkkeet (kuoret siis) pihalle ekaa kertaa o_O Hirveesti pissattaaki...
  8. E

Hienoja uutisia solakka silakka :love: Toivottavasti pakkaseen saadaan kaikki neljä (y) Mulla siirtopäivästä prednisolon 5mg 3x2 5 päivän ajan, jonka jälkeen 1x2 päivässä. Disperin 100mg 1x1. Tänään ei muuten tuntemuksia, mutta kotiin ajomatkalla alamahaa juilinut ja nyt juili taas...
  9. E

Solakka silakka Mä oon ennen puhunu avoimesti kavereille siirroista ja heti tuloksista paitsi plussahoidossa. Nyt meinasin lipsauttaa pari päivää sitten, mutta sain imastua lauseen alun sisään :whistle: Ehkä sekin tosiaan lisää tätä piinaviikon piinistelyä. Nyt toki ollaan jo paremmalla...
  10. E

Jomottelu on kyllä pop :) Saatko vielä jotain väliaikatietoja ennen siirtoa?

Yhteistyössä