Hakutulokset

1. E

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Olipahan tullut paljon vastauksi ketjuun ja sähköposti ei ollut ilmoittanut yhdestäkään :devil: Minulla on taustalla inseminaatiot x3, ivf x 1 ja icsi x 2 omilla soluilla. Viimeisestä icsistä plussa, joka oli ilmeisesti kemiallinen raskaus tms. koska hcg 27. Nämä kaikki vuonna 08, jolloin olin...
  2. E

Hienoa solakka silakka ❤ Onnea❤ Luulin, että mulla olis ollu testipäivänä (tiistaina) 4+0, mutta se olikin 4+4, kun munasolu hedelmöitettiin perjantaina, niin se päivä on ollut 2+0 ja siitä lasketaan sit eteenpäin. Kai? Näin mä sen päättelin. Mulla ihan sama oire, kun yöllä herää niin uni ei...
  3. E

Solakka silakka eihän se paljon maksa, olisko mulla ollu joku 27€, kun sain lähetteen klinikalta ja kävin fimlabissa sen ottamassa sillon 2012. On teilläkin jo aika monta hoitokertaa takana, mutta laskennallisesti piti jo onnistuakin. Voi vitsi kuin onnellinen olen sinun ja miehesi puolesta :love:
  4. E

Äää...eikä. WAU IHANAA ❤❤❤ Vitsit miten selkee plussa! Ei muuta, kun maanantaina soittat neuvolaan ja pyydät tekeen lähetteen verikokeeseen, niin voit sit loppuviikosta käydä varmistaan hcgn ❤ Monesko siirto? Ja onko sulla ennen ollu plussia? Omaa napaa..vattaa vihloo tosi paljon. Ja alapää...
  5. E

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Ei ole samasta hoidosta vaan uudelta luovuttajalta. Vanha ei halunnut enää luovuttaa.
  6. E

Onko se juuri se luovutetuilla munasoluilla/alkioilla raskautuneet-ketju?
  7. E

Kiitos Paulanna :) On tämä kyllä niin huikea fiilis ja jännittelen tietysti, että onko siellä yksivai kaksi ja ovatko oikeassa paikassa jne.
  8. E

Ei muuta, kun kuvaa taas tänne solakka silakka niin päästään ihmetteleen yhdesdä viivan vahvistumista :D Mulla ei ole vieläkään tissit kipeet, kun viimeksi olivat kasvaneet jo aivan valtavasti tähän mennessä. Muutenkin tämä on aivan erilainen raskaus, kun esikoisesta. Oireet ihan erilaiset.
  9. E

Kiitos aniraz ja tytsy75 onnitteluista :) elinas ❤ 5+0 ❤
  10. E

Okei. On kyllä ollut niin järkyttävän hiljaista täällä. Oon ihan ihmetellyt. Vai ovatko kaikki kesätauolla täältä? Onkos odottaville joku oma ketju? Siis sen "luovutetuilla munasoluilla raskautuneet" lisäksi? Sielläkin on aika hiljaista :cool:
  11. E

Kiitos esemila :love: Esemila, onko sinun hoitosi ulkomailla vai Suomessa? Solakka silakka ootko jo testaillu uudestaan? elinas ❤ 5+0 ❤
  12. E

Kyllähän siin viiva näkyy. Haalea kylläkin mut näkyy (y)
  13. E

Heippa Fibbikselle iso halaus. Muuten olen sanaton, en voi tietää miltä tuntuu. Itselleni tuli iloisia uutisia ja siksi ajattelin liittyä tähän ryhmään. Vahvasti raskaana, mutta aivan alussa. Elinas 4+5
  14. E

Haalea plussa? Eikä (y) Otikko testistä kuvaa? Olis niin hienoa jos pääsis yhdessä fiilistelemään alkuraskautta ja jännittämään ultria :love: Mut odotellaan ensi viikonloppuun, jollet sitä ennen intoudu testailemaan. Mulla on nyt aamuväsykin ja tää on aika mielenkiintoista tuon lapsen kanssa...
  15. E

Siis mä oon ihan pöllämystynyt kaikesta tänään tapahtuneesta. Hcg 344 eli vahvasti raskaana. (Ei tuplia ilmeisestikään) Elinas 4+4 ja varovaisesti onnellinen :love:
  16. E

Täällä on nykyään aika hiljaista. Millos sulla ois pitäny kiinnittymisen tapahtua? Oliko sulla mitään pistettävää lääkettä, kun alkio on 6. päivän ikäinen?
  17. E

Ja kiitos onnitteluista :love:
  18. E

On kyllä hiton hämmentynyt olo :) Eilen alko päänsärky sellanen tavallinen särky. Klo 17.00 meinasin nukahtaa istualleen pöytään, ihan järjetön väsykohtaus, joka kesti kolme tai neljä tuntia. Tällä hetkellä on kova jano ja painon tunne alamasulla. Välillä vähän juilii/nippailee/jomottaa...
  19. E

Ei helvetti... Tein äsken testin...heräsin niin hirveeseen hätään ei mitään rajaa.
  20. E

Eli ens viikonloppuna? Mulla oli äsken lämmöt vähän koholla. 36,2°, kun normaalisti 35,8°. Huhhuh tätä mun oireiden hakua :oops: No hetki viä ja sit pääsee testaan :)

Yhteistyössä