Hakutulokset

1. E

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Niin on huippua ❤ Hae apteekista vauvakirja, siinä on ainakin kokoja ja tästä oli mulle apua: http://www.baby2see.com/development/ultrasound_sonogram/first_trimester_scans.html#week6 Itku tuli, kun miehelle soitin töihin. Olin niin helpottunut.
  2. E

Oli kyllä tosi ihana nähdä syke ❤ Kiitos Solakka silakka :love:
  3. E

Solakka silakka Paljon Onnea ❤ Aika oireetonta oloa itselläkin on ollut viime aikoina. Sumussa tässä muutenkin menty. Oon kyllä niin pihalla päivistä ja siitä minä päivänä mitäkin on tuntunut. Yhtenä päivänä sattu tisseihin ihan hulluna ja sit se oli poissa. Mahaan on välillä sattunut ja...
  4. E

Löysin erään tekstin jossa jollain naisella samanlaiset hcg-arvot, jopa vähemmän, kun minulla. Ultrassa 6+2 viikoilla samanlainen löydös, kun minulla ja tarkistusultrassa viikon kuluttua kaikki hyvin. Toivottavasti minulle kävisi myös noin :) Klinikan hoitaja ei sanonut juuta eikä jaata. Sanoi...
  5. E

Karvanautti Meillä ollu kolme inseminaatiota, kaksi ivf ja yksi icsi, yksi tuoresiirto ja yksi pas, josta plussa. Eli kahdeksas toi plussan ja toivotun lapsen. Sen jälkeen on ollut yksi pas ja yksi tuoresiirto josta plussa. Olen nyt raskausviikolla 6+5. Kaikki ei kuitenkaan ole mennyt niin...
  6. E

Hcg noussut 6151. Maanantaina uusi arvo ja tiistaina naistentautien polille kuulemaan tuomio :unsure::cry:o_O
  7. E

Piinallisia päiviä kyllä. Voihan kaikki kääntyä vielä hyvinkin. Tosin istunkahan siellä varmaan toimii edelleen vaikka muuten elämää ei olisikaan. En pysty vetään vatsaa sisässä samanlailla, kun ennen. Solakka silakka Toivottavasti sinulla menee kaikki hyvin. Minulla tuli ensimmäisessä...
  8. E

Kiitos tsempeistä Maria73. Katotaan miten käy. Katosiko sinulla raskausoireet tai oliko mitään mistä olisit voinut aatella keskeytyneen keskenmenon tulleen? Mä en haluaisi kaavintaa enkä pillereitä. Haluisin, että kroppa sais itse hoitaa homman, kun lopetan lääkkeet. Soitin naistentautien...
  9. E

Tää on ihan hirveetä tämä odottaminen. Mä niin toivon, että mulle kävis niin onnellisesti, että näkisin sydämen pamppailevan villisti, kun meen seuraavaan ultraan. Kunhan sieltä ensin tulee aika. Tavallaan oli hyvä, että kävin ultrassa nyt etten vasta 7+3 eli silloin 18.7. Järkytys olis ollu...
  10. E

Tää tilanne on kyllä kammottavan hirveä. Oireina ei muuta, kun kova jano nykyään. Pissattaa edelleenkin usein. Alamahalla on edelleen tuntemuksia. Toivon kyllä tosissani hyviä uutisia. Jos hyviä uutisia ei tule, niin heti tästä sitten uusi hoito ja meidän lapsiluku on sitten tässä...jos sekin...
  11. E

Näky siellä sikiöpussukka ja jotain siellä keskellä. Eli siis näkyi, mutta ei vastannut viikkoja gynen mielestä. Mä en nyt kirvestä kaivoon heitä. Mutten mitään toivokaan. Odotellaan kutsua ja katotaan miten käy. Mulla oli tänään 6+0...
  12. E

3690 oli arvo, mutta ei ollu ees kaksinkettaistunut maanantaista :eek: Klinikan tyyppi, joka päivystää. Sano et ei hyvältä näytä.. Tosi ristiriitaista!
  13. E

Klinikalta sanoivat et ei kuulukaan näkyä sydänääniä ja jos hcg on noussut, niin sit raskaus jatkuu. Ja on oikeen kokoinen jne... Vähänkö on jännää... (n)
  14. E

En ultran mukaan ole raskaana. Nyt hcg:n otto ja parin tunnin päästä viisaampia...
  15. E

Kesäheinä78 Aikaa näissä asioissa aina kuluu, niin parin kuukauden irtiotto asiasta tekee vaan hyvää. Ja pohtiminen kannattaa (y) Omaa napaa: ultran varasin äsken, haluun nähdä sinne kohtuun, että mitä siellä oikein näkyy. Saakoon se sitten aikaan ressin tai ei. En vaan nyt malta ;) elinas ❤ 6+0 ❤
  16. E

Mä kävin hakemassa lisää lääkkeitä ja sit hokasin et mulla oli yks 15kpl paketti lugeja kaapissa :D No ompahan sit vähän pidemmäksi aikaa. Zumenonia mulla jää yli ja muutama lugesteronkin taitaa jäädä lojuun kaapin pohjalle. Siis jos kaikki nyt vaan menee hyvin. Mammavitamiinitkin kävin...
  17. E

Solakka silakka hassua, että meillä on ultra samalla viikolla, vaikka alkioilla on viikon ikäero. Mulla oli huomiselle taas varattuna ultra, mutta peruin sen, kun aattelin etten halua turhaan huolestua. Mieluummin odotan 10 päivää, että pääsen siirron tehneelle lääkärille, joka sit osaa...
  18. E

Mulla taas migreeniä. Ei hyvältä vaikuta. Monen erilaisen konsultaation pohjalta sain triptylin 12,5mg x 1 ja kohtaukseen panacodia poreena x 2. Ja triptyyli jatkuu sit koko raskausajan tolla annoksella, jos siitä on hyötyä. Toivotaan näin. Ultra on vasta 18.7, mutta varasin nyt jo...
  19. E

Klinikalta vastattiin:Henkäise syvään. Ei tuo HCG huono ole. Se vastaa päiviä suhteessa alkion ikään, joten näyttää hyvältä. Eli tämä ihmislapsi ressas ihan turhaan :LOL: Onneksi näin :) Nyt vaan pitäisi malttaa ja luottaa, että kaikki menee hyvin. Solakka silakka Mitkäs sun fiilikset on?
  20. E

Hormoonit voi sen aiheuttaa. Näin klinikalta sanottiin. Näin pahana ei ollut ekassa raskaudessa ainakaan muistaakseni. Silloin kärsin enemmänkin kovista niskasäryistä, jotka säteili päähän ja aiheutti kurjan olon. Kävin sit labrassa tänään. Ja huoh, sain vastauksen, mutta se ei rauhoittanut...

Yhteistyössä