Hakutulokset

1. äititys ja onni

Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

Moi! Voi että Kirskis!:hug: Ultrauutisia kaikki hyvin ,Lupaus kumpi on saatiin mutta on Salaisuus :heart: äitiys ja onni ja Pätkis 20+ 6
  2. äititys ja onni

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Kiitoksia :hug: Sirppuliini:Jos se ryhmä olemassa niin haluaisin mukaan...laitoin yv.viestiä ...
  3. äititys ja onni

Terkkut ultra,kaikki hyvin :heart: Painoarvio 361g ,pää alaspäin on kuten arvelin,lepoa jatkuu kun kerroin oireista vaikka levossa olen ollut ..huh päätä kiristää kun hienot ilmat mutta lisää viikkoja pitää saada äitiys ja onni ja Pätkis 20+4
  4. äititys ja onni

Morot!Täällä tasan rv.20 kova huoli verensokerit heittelee alaspäin,mutta onneksi sain polin hoitajan kiinni että pidän kk.tauon ,Milloin on seuraava äippäpolin aika .ma ois Rakenne ultra :heart:
  5. äititys ja onni

Moikks!Tasan 20 täällä jestas Puoli väli äitiys ja onni ja Pätkis 20
  6. äititys ja onni

kIITOS Susu_ v Ketjusta! Tiedot kohdallani oikein ,Tasan viikko rakenne ultraan ja jänskää,täällä alkanut jalka/selkäkivut painopiste taitaa muuttua ;) äitiys ja onni ja Pätkis 19+4 :heart:
  7. äititys ja onni

Sirppuliini:Sokeriatauti tosin raskaus sellainen ,yäks , Ihanaa että mun tiedot tuli takaisin listalle .. äitiys ja onni 19+4
  8. äititys ja onni

Iltoja!En osaa tummentaa tekstiä :( . Tr :Onpas kurjaa ... mulla oli tässä alkuodotus hirvee väsymys ja pahoinvointi loppui vasta rv.15 se oli kamalaa ..Nyt vaivana Radi ,mittaus tekee tuskaa ,sormenpäät arat ,kaksi viikkoa levossa joka auttanut ,rakenneultraa jo odottelen... äitiys ja...
  9. äititys ja onni

Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

Masy:Voimahalit !Kirskis:Voimia toivon että kaikki hyvin,Sorry onneton en osaa tummentaa tekstiä ja intoa ois alkaa Päivittää listaa,Tää ketju ja Fb ryhmä sellainen voimavara että haluaisin ettei lista täälläkin lakkaa :heart::heart: -äitiys ja onni ja Pätkis 19+1
  10. äititys ja onni

Sirppuliini :laitoin yv.viestiä ettävoit päivittäätietoni tohon listaan :) äitiys ja onni ja Pätkis 19+0
  11. äititys ja onni

Moi!Huomasin tämän ketjun tänään ja ajattelin tulla mukaan ,en ole siis ainut 40+ odottaja =) Kolmonen tulossa viikkoja nyt 18+4 ,suppareita jo ja viikkon Levossa ollut,Radi on mittaus tuottaa tuskaa mulle ..
  12. äititys ja onni

tervetuloa Loikkis!Kiva yksi Pirkanmaalta lisää kattelin tänään että moni menossa Taysiin ja samalla viikolla mennään =)
  13. äititys ja onni

Huhtikuu lähestyy loppua ja aletaan puolessa välissä hui :wave: Kukas kysyi Tampereen Mammoille Facebook Ryhmää ,mä voisin tehdä sellaisen tehdä :wave: äitiys ja onni 18+ 4
  14. äititys ja onni

Hei!Tuli tässä mieleen että monta Tampereelta ,Oisiko intoa järjestää Tapaaminen ois kiva nähdä muita täältä ja jos ollaan samaan aikaan Taysissa?? äitiys ja onni 16+4
  15. äititys ja onni

Hei!Terkut äippäpolilta ,muutui sitten lasketteu aika eli on 19.9 .Eilen aloitin sokerinmittauksen ja katsotaan miten käy,pahoivointi hävisi tiputus reissulla kun sain pahoinvointilääke ,mahatauti veti alle vuorokaudessa niin pahaksi ettei mikään pysynyt sisällä ,Kamala tauti pojalla edeleen...
  16. äititys ja onni

Moikks! Empuuu :Hyvä idea tuo nimen huuto ,ois kiva tietää ketkä mukana,itse käyn lukee melkein joka päivä mutta kirjoittelen harvoin . Täällä yritetään toipua norosta,meni pahaksi että jouduin tiputus käymään,koko porukkan kävi läpi ,Onneksi huomenna pääsen äippäpolille,sokerin ja...
  17. äititys ja onni

Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

Morot!Kiva muitakin uusia Pirkanmaalta ,Ois mukava tavata muita täältä päin,Huh mä odottelen sokerinrasitus ,huomenna illalla alkaa paasto ja iltaisin kun alkaa pahoinvointi muutenkin ,Toivon vaan ettei joutuisi veren sokeria mulle se on hankalaa :( ,Torstaina on eka neuvolalääkäri saa kuunella...
  18. äititys ja onni

Terkut täältäkin!Nooh kävin sitten yksityinen kun en pääsyt kaupunkin kautta ultraan,niih tää Lekuri mittaili että viikoja oisi jo 13 vaikka piti olla 11 =) Mulle hyvä uutinen odotuaiak lyhenee ja riskiviikkot pitäisi olla ohi..Jännä että äitipolilla kävin ja ne ei huomannut mitään ,ekassa...
  19. äititys ja onni

Moi!Päätin kirjoitella tänne vaikka tuolla fb ryhmässä olen kirjoittanut jotain,Viikkoja nyt 11+3 niin päätin jos uskallan jo kirjoitella ja kun epäselväksi meni tuo ryhmän meno fb ..Kiva että täällä porukkaa käy ja vertaistuki minusta parasta :) Pahoinvointi jatkuu edeleen iltaisin ja väsymys...
  20. äititys ja onni

Fb:ssä ryhmä äideille

mitenhän ryhmän löytää?

Yhteistyössä