Hakutulokset

1. P

Joulukuun Toivevauvat 2012 *Heinäkuussa*

Yritän nyt pitkästä aikaa taas jotain kirjoitella. Lukijana olen jo hieman aktivoitunut, kun olo alkaa helpottaa vihdoinkin =) Noin viikolle 12 kesti pahin äklötys ja pari viikkoa siitä vielä oli tosi väsynyt olo ja herkästi tuli huono olokin. Nyt lähinnä närästys aiheuttaa kurkkuun...
  2. P

Uusperheelliset kuumeilijat

Hei pitkästä aikaa!! Ihana, että plussia on tullut, hurjasti onnea kaikille plussanneille!!:flower: ON: Nyt alkaa olo korjaantua, H10+5 tänään. Reilun pari viikkoa olin jo saikulla, kun ei pystynyt töissäkään olemaan.. Makasin vaan sohvalla ja söin.. Tällä viikolla vasta itse pystynyt...
  3. P

Onnea toiveitavuodelle2013!!!:flower: Mulla oli eilen alkuraskauden ultra, yksi pieni sydän siellä sykki :heart: Hieman levollisempi mieli nyt. Paha olo jatkuu.... Taidan nyt jättää tämän listan seurailun ainakin toistaiseksi, kun ei tässä hapessa jaksa oikein mitään ylimääräistä...
  4. P

Onnea juliesisko o-plussasta! Peitot heilumaan!!=) En oo nyt jaksanu käydä kirjottelemassa mitään, kun olo on aika järkyttävä.... Energia menee siihen, et pysyy työpäivän ajan tolpillaan ja illat kotona vaan makailen.. Alkuraskauden uä:n varasin ens maanantaille ihan sillä, et jos tää on...
  5. P

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Nöhvi: Vielä piti tulla täällä käymään vanhasta tottumuksesta.. Ihan pikkasen osa niistä akupunktio neuloista nipisti laitettaessa, mutta sit kun olivat paikallaan, niin ei kyllä tuntunut yhtään. Suosittelen!! Seuraavat kolme päivää mulla oli kyllä päänsärkyä, mutta se oli kuulemma vaan hyvä...
  6. P

Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

Miten te muut jaksatte töissä olla?!?!:confused: Minuu ei ees okseta, mut tää päivä on ollu ihan kauhee.. Koko ajan heikko olo, välillä tärisee kädetkin, ei jaksas mitään tehdä.. Äsken jo kävin taukohuoneen sohvalla pötköttelemässä.. En oikeesti tiedä, et miten selviin vielä monen monta...
  7. P

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Murunmamille isot onnittelut!!:flower: Onko sulla jo jotain oireita? Täällä rinnat ihan helkatin kipeet! Öklö olo ja väsymystäkin taitaa olla ilmassa... Syödä pitää vähän väliä.. Välillä jo miettii, et mihinkä sitä oikein päänsä on pannut..:O Mut tokihan tästä nyt iloinen on, vaikka olo ois...
  8. P

Tervetuloa kaikille uusille :wave:, en ole muistanut sanoa..:ashamed: Kiva, että lista kasvaa! =) Mietin, et saankohan tänne ketään kaveriks, kun listan pistin pystyyn.. kittyb, Emma ja Mama :hug: Mutsikka: Minä join Valion greippimehua tässä tärppikierrossa. Yhden lasillisen, n. 2dl...
  9. P

Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

Pikaisesti ilmoittaudun minäkin mukaan tänne!:wave: Laskettu aika 23.12. Toinen lapsi minulle, ensimmäinen miehelleni tulossa. Oireita: Jo ennen testiä vilutti kovasti ja rinnat oli arat ja painavat sekä finnejä tuli normaalia enemmän. "Rintaoireet" ja naaman kukkiminen olleet myös...
  10. P

Komppaan Mamaa ; myös minusta lapsellani on jo isä ja uusi mieheni on lapselleni yksi miehenmalli lisää. Ei isän korvike. Lapseni oli n. 3½ v, kun mieheni tuli elämäämme. Varmasti heidän välinsä olisi erilaiset, jos olisi ollut vaikkapa kouluikäinen jo. Itse en enää ole äitipuoli, mutta olen...
  11. P

Nopponen :hug: Toivoin, niin kovasti, et oisit päässyt plussanneisiin sinäkin... Paljon plussatuulia ensi kiertoon!! En vielä uskalla kokonaan tätä palstaa jättää... Toivon vaan kovasti, ettei tarviis enää palata piinailemaan.. Epäuskoinen olo edelleen..
  12. P

En oo kadonnut! Reissussa olin to-pe ja viikonloppuna ei tule käytyä koneella.. Pahoittelut juliesiskolle menkoista..:hug: Kittyb: Ei oo liian aikasta kiinnittymisvuodolle!! :popcorn: Mullakin tuli sitä vaaleanpunertavaa limaa just n. 7pv oviksesta! Luin kyllä kaikki jutut...
  13. P

Pahoittelut negasta...mut pidän vielä sitkeästi peukkuja, Nopponen! Salliina: Ovistikkuun tulee plussa 24-48 tuntia ennen ovista. Eli jos tänään tulee plussa, niin tod.näk. huomenna on ovulaatio.
  14. P

Kiitos kittyb onnitteluista ja tarrasukista:heart: Teitähän onkin nyt vielä 4, kenellä vois olla saumoja huhtikuulle! Toivottavasti tärppää!! :popcorn: Ihan hyvä idea tuo iät ja monesko toiveissa. Mulla ikää 28 ja 2. lapsi toiveissa/tulossa... Pitäskö laittaa lapset silleen, et monesko...
  15. P

Kiitos onnitteluista:heart: Aura: Vilun lisäksi oli/on rinnat arat ja painavat ja naama kukki, mut ne on myös menkkoja enteileviä oireita... Niiden perusteella kyllä raskautta arvelin myös, koska rintojen arkuus kesti paljon pidempään kuin normaalisti ja naama alko jo "parantua" eikä menkkoja...
  16. P

juliesisko ja Kärsimätön: mikä tilanne?:popcorn: Tulkaahan perästä plussalistalle!! Pahoittelut Mamille tädin vierailusta..:hug:
  17. P

**************18.4.2012*************** Mukana: Mami74.................kp5/24-26.....................yv1+ Mama007...............kp7/32-35.....................yk5 Lumia80.................kp15/ 29(-30)................yk6...
  18. P

Huomenta!:wave: Aika epätodellinen olo... Aamuyöstä testasin PLUSSAN!! =) Päätin siis eilen, et tänä aamuna teen testin.. Eka kerran heräsin kahdelta ja arvelin, et nyt on vielä liian aikasta.. Ja neljältä selvän plussaunen jälkeen pissin purkkiin ja eka näytti, et ei siihen tikkuun mitään...
  19. P

Huomenta!:wave: Aika epätodellinen olo... Aamuyöstä testasin PLUSSAN!! Päätin siis eilen, et tänä aamuna teen testin.. Eka kerran heräsin kahdelta ja arvelin, et nyt on vielä liian aikasta.. Ja neljältä selvän plussaunen jälkeen pissin purkkiin ja eka näytti, et ei siihen tikkuun mitään...
  20. P

Nopponen: Yhdessä hytistään:wave: Piti oikein työhuoneen lämpötila tarkistaa, kun palelee niin pirusti, mut se oli 23.5 astetta! Et ei kyllä siitä ainakaan pitäs johtuu.. Ja samoin täälläkin rinnat arkana normaalia pidempään! Mulla tosin "virallisesti" ei vielä menkat oo myöhässä, mut...

Yhteistyössä