Hakutulokset

1. T

KOIRAIHMISET!!!Mikä avuksi,kun 4-vee uros ruikkii..

Meillä kans samoja ongelmia. En voi kyllä auttaa, kun en oo itekään keksinyt ratkaisua (paitsi ei tapahdu aina sitä ruikkimista). Tai onhan meillä tavallaan ratkaisu, koirat (toinen ei kyllä ruiki) ei ole juuri koskaan sisällä kun olemme poissa, vaan tuossa tarhassa pihassa, viihtyvätkin kyllä...
  2. T

Teille joilla puhe alkanu aikasin

Ei se nyt aina oo joko puhe ensin ja sitten toiminta tai toisinpäin. Mitään tutkimuksia ei tietääkseni ole tehty, mutta todella paljon on kyllä niin, että jos jalat ensin niin puhe myöhemmin. Esim. meillä esikoinen ryömi 4kk iässä kuin sissi ja käveli jopa pihalla toppakengissä 9kk iässä, mutta...
  3. T

Miksi pampers -vaipat (koko 2) tarttuu vauvan pyllyyn kiinni märkänä?

Vähän pyllyyn jotain vauvarasvaa =)
  4. T

Millä soseella ootte alottanu kiinteitten maistelun?

Esikoisen kanssa peruna kuopuksen kanssa perunaporkkana.
  5. T

Te joilla on tatuointi,kertokaas..

Mulla on yläselässä tribaali, ei sattunut, tuntui vähän kuin neulalla kaivaisit tikkua sormesta. Ainut mikä vähän sattui, kun tatska lähti vähän nousemaan niskaan päin, siinä ilmeisesti herkempi iho..
  6. T

miten saan pennun sisäsiistiksi

6kk ja ekat juoksut jo ollut :o
  7. T

minkä kokoisia vaatteita 5 kuukautiselle

No ei se ihan vauvan oman pituuden mukaan mene. Esim. meillä poika oli puolivuotiaana reilut 70cm pitkä ja käytti 62/68 vaatteita sekä 80cm vaatteita. Mut nyt 5kk ikäinen tyttö käyttöö pääsääntöisesti 62cm ja mm. aika paljon bodeja on kooa 68.
  8. T

HELMIÄISET 2007

En ookkaan pitkään aikaan kirjoitellut, lukenut kylläkin. Jotenkin tää kesä on ollut yhtä kiirettä ja reissaamista koko ajan.. Meillä onneks tuo vaipanvaihto sujuu yleensä ongelmitta, joku lelu vaan käteen siksi aikaa. Joskus pitää kyllä vaatteet pukea sylissä. Ruuista ollaan maisteltu jo...
  9. T

apua apua!

Paha neuvoo täältä, mut mä laitan aina telkkarin eteen ne värilliset piuhat ja muut johot kiinni, ja kun käynnistää koneen ni kanava tulee automaattisesti.
  10. T

onkohan mulla suhde naapurin miehen kanssa?

Voi juma :( Taidan ottaa eron |O
  11. T

onkohan mulla suhde naapurin miehen kanssa?

Mun miehellä on varmaan meidän naapurin mieheen suhde, kun ne juttelee pari kertaa vuodessa.. :/
  12. T

Koira nielaisi jäätelötikun..

Soita vaikka eläinlääkärille ja kysy mitä on mieltä. Ei meidänkään koira ollut apaattinen vaan leikki ym. Sit vasta ku suoli pullahti pihalle niin ei kovasti enää leikkinytkään..
  13. T

Koira nielaisi jäätelötikun..

No jäätelötikkua ei ole kyllä syönyt, mut pentuna järsi jotain puukalikkaa ja sentin pituinen ja parin millin paksuinen tikku jäi poikittain peräsuoleen, joka tulehtui ja tuli pihalle asti..
  14. T

hoitovapaasta

Kolmessa pätkässä muistaakseni. Se on siinä hakukaavakkeessa, eli taitaa olla 3 kohtaa, johon päivämäärät voi merkitä.
  15. T

korvikkeiden antaminen ja neuvola

Ei mitenkään ihmeellisesti. Ihan normaaliahan se on.
  16. T

Oikeasti pelottavia elokuvia..onko niitä?

Samaa mieltä. Ei mun makuun lainkaan. Aika vähän nykypäivänä tehdään loistoleffoja kauhun ja trillerin merkeissä. Vähäb liikaa teinikauhua rupee oleen joka leffassa. Mutta katsoohan noita =)
  17. T

Olen ottanut

En. Eilen kyllä.
  18. T

G: sinun mielestä ihan maksimi laina-aika, mikä se on?

Kyllä se 25v rupee oleen jo aika maksimi, jos menee sen yli, niin jäis asunnot ostamatta, kun ajattelee et korot tulee jo niin kalliiks et jää pian ihan tappiolle.

Yhteistyössä