Hakutulokset

1. G

Nyt apua, koko päänahka täynnä kuivaa lastua. apteekin hilseshamppoo kokeiltu

Loistavaa ap, että ensikokemus ainakin oli hyvä. :) Mulle muuten ihotautilääkäri suositteli tuota Systen4:ää seborrean hoitoon. Hyvin on toiminut.
  2. G

Miten se menee... jos olen sairaslomalla ja sairasloma kestää sanotaan nyt vaikka 17.2 saakka

Parempi olisi varata aika sille päivälle kun sairasloma on päättymässä. Itse työskentelen työterveydessä ja tämä on ainakin meillä käytäntö. Sairasloman päättyessä voi jo ilmoittaa työnantajalle jatkosta.
  3. G

Mä en osaa tuota pesuasiaa perustella. Mulla irtosi kans sellasta liuskaa ja päänahka oli täynnä pieniä rupia ja haavaumia öisistä raapimisista. Mulle ihotautilääkäri antoi diagnoosin seborrea. Tosin mulla oli vielä kuivia läiskiä myös kasvoissa. Niihin auttoi hapan pesuneste ja sen käyttö...
  4. G

Ap, onko sulla koskaan kasvoissa kuivia punoittavia alueita? Entä rasvoittuuko sun hiukset nopeasti? Joku jo tässä aiemmin ehdottikin seborreaa.
  5. G

Shampoo: Climbazole shampoo Naamio: Oil cure hair mask. Nimestä riippumatra naamio ei jätä öljyisen tuntuiseksi.
  6. G

Se shampoo on aika riittoisaa kun vaahtoaa hyvin, mutta sitä päänahkanaamiota mulla menee reippaasti.
  7. G

Mä olen käyttänyt joka pesun yhteydessä. Nyt ajattelin siirtyä taas johonkin "tavikseen" kun päänahka voi hyvin. Jatkan System4:lla esim kerran viikossa. Se päänahkanaamio on kyllä aivan loistava! Voi levittää myös kaikkialle hiuksiin.
  8. G

Mobiililla ei näköjään voi lainata. Ap, kysyit hintaa. N. 14, 15€ luokkaa on per puteli. Mä kokeilin kans yleisimmät marketin hilseshampoot ja sen Nizoralin. Mulle ei niistä ollut apua. Vasta tuo kallis litku auttoi. :D
  9. G

Niitä system4 tuotteita saa kyllä useimmista apteekeista. Shamppoon kun vaahdottaa ja antaa vaikuttaa 5 min, rauhoittaa se päänahkaa jo pelkästäänkin. Siihen perään vielä se hiuspohjanaamio 5-30 minuutiksi, saa hyvästellä kuivat lastut päänahassa. Samalla loppuu kiristävä tunne ja kutina. Onhan...
  10. G

Mä kokeilin apteekin system4-merkin shampoota ja päänahkaa hoitavaa hiusnaamiota. Jo ekan käyttökerran jälkeen kuiva päänahka oli poissa. Suosittelen! :)
  11. G

Asunnon ostosta. Kumman sinä valitsisit?

Kiitos taas hyvistä vastauksista. :) Mielelläni kyllä tähän taloon jäisin. Hyvä ja rauhallinen yhtiö. Naapuritkin mukavia. 8 vuotta ollaan täsdä asuttu eikä koskaan ole mitään ongelmia ollut. Laskeskelin itsekin, etyä hyvin pitäisi riittää tuon summan remonttiin. Kyseessä on 3h+k 78neliötä.
  12. G

Tässä taloyhtiössä on tehty 5v aikana julkisivuremontti, katto uusittu, sekä ovi- ja ikkunaremontti.
  13. G

Kiitos vastauksista. Mun "päähänpisto" ei siis ole ihan hullu. :D Sijainti tosiaan on loistava. Omakotitalot tällä alueella on todella kalliita. Budjettimme ei varmaankaan riittäisi edes remonttikohteeseen. :)
  14. G

Meillä edessä asunnon vaihto isompaan. Budjettiin mahtuisi hyväkuntoinen rivitaloasunto. Nykyisessä taloyhtiössä ja asuinalueella ollaan viihdytty todella hyvin. Päätin, että remonttikohdetta en halua. Nyt vain on ääni kellossa muuttunut. :D Viereinen asuntomme olisi vapautumassa kevään aikana...
  15. G

Missä iässä lapsesi oppi sanomaan R-kirjaimen?

Muutama viikko ennen 4v synttäreitä.
  16. G

no niin kasarilapset, fiilistelläänkö me kanssa?

Korvalappustereot ja NKOTB :D
  17. G

no niin kasarilapset, fiilistelläänkö me kanssa?

Mikäs olikaan se pukka, joka oli rakeina pussissa. Suuhun kaataessa ne rakeet rätisi ja paukkui?
  18. G

Voiko tavallista kopiopaperia laittaa pellille ranskalaisten paistoon?

Voisin kuvitella, että ranskiksista ja uunista tulis aika mustat. En kokeilis.
  19. G

Taisi kylpylässä olla tuetulla lomalla oleva perhe.

Niin? Eikös se ole hyvä, että joskus myöspienituloisilla on mahdollisuus kylpylälomaan? Tosin pelkkä hyvä ruokahalu lapsella uimisen jälkeen taitaa olla normaalia ja sosiaaliluokasta riippumatonta.
  20. G

Paljonko lähihoitajat tienaa vuodessa

Mulla päivätyö, eli lisiä ei kerry.7v kokemuslisällä 2564 €/kk. Ei tuo hurraamisen arvoinen ole, mutta en enää tekisi vuorotyötä. :)

Yhteistyössä