Hakutulokset

1. G

?voiko ummetuslääkettä käyttää "huvikseen"

Huvikseen? Jos haluat että sun suolisto menettää kykynsä toimia spontaanisti, niin siitä vaan.
  2. G

Pankin joustoluoton korotuksesta..

Kauanko tuo 1500€ laina on ollut sulla? Ootko laskenut että paljon tuollaiselle lainalle tulee lyhennys? Aika iso ero. Jos sulla nyt maksettavana tuo 1500 ja tarvitset 5000, niin 6500 on lainan kokonaismäärä.
  3. G

Miksi KUKAAN asuu vuokralla?

Kummasti ap hiljeni. Taisi tajuta kuinka huonon provon aloitti. :D Jos nyt kuitenkin ap oot vielä linjoilla, niin kerrohan mikä susta tekee paremman? Olet tainnut juuri ostaa ensiasuntosi ja koet siitä johtuen hurjaa ylemmyyttä? ;)
  4. G

G: Millä autolla ajat?

Nissan primera traveller -05. Eipä tuolla päitä käännetä, mutta ei ole velkaakaan. (Joskus ollut toiseen autoon 35000€ laina)
  5. G

Miksi KUKAAN asuu vuokralla?

Vajaa/tylsämielistä tässä on ap vain sun tapa kategorioida ihmiset niiden asumismuodon perusteella.
  6. G

Saako yksityisellä käydä laskulla?

Ei saa. Toki voit lähteä maksamatta, mutta perässä tulee lasku laskutuslisineen eikä varmastikaan ole kelavähennystä annettu. Voithani asiasta yrittää kysyä ko paikasta. Harva yksityinenkään enää laskuun suostuu.
  7. G

ikäsi ja painoindeksisi (BMI)?

34v ja bmi 20,5.
  8. G

Vertaillaampa asuntolainoja. Kuinka monta prosenttia asuntolainasi on talouden vuosibruttotuloista?

66%. Ei hajuakaan mikä olisi maksimi tuloillamne. Mielestäni tämän hetkinen laina on pieni taakka. 8 vuotta nyt lainaa maksettu. Asutaan länsi rannikolla n60 000 asukkaan kaupungissa.
  9. G

Vatsataudissa töihin / yksityiselle?

Ap, sulla on mahdollista mennä sinne yksityiselle mikäli se sopii työnantajallesi. Ei mikään mahdottomuus. Maksaisitko itse? Jos haluat työnantajaasi laskutettavan, pitäisi olla työnantajalta maksusitoumus. Mikäli maksat itse, sovit vain ta:n kanssa siitä, että kelpaako tuo todistus.
  10. G

Nyt apua, koko päänahka täynnä kuivaa lastua. apteekin hilseshamppoo kokeiltu

Nyt pian 4 viikkoa oon käyttänyt. Ja aion jatkaa jollain perus tökötillä. :) Suunnittelin laittavani tuon naamion esim kerran viikossa. Mulla kans ennemmin kiristi ja kutisi päänahks heti pesun jälkeen. Voi pojat sitä fiilistä kun ekalla kerralla oli jo poissa. Toivottavasti ap toimii sulla...

Yhteistyössä