Hakutulokset

1. G

Pin miten sinä jaksat tuota joka yö?

Ei tähän osaa muuta kuin toivottaa voimia. :hug: Meillä valvottiin myös ekat 2 vuotta. Herätyksiä oli 10-20 yössä. Vaikka meillä oli vakuutus ja yksityisellä rampattiin ei se asioita sen paremmaksi muuttanut. Refluksi oli meillä se pahin ongelma. Nyt poila on 4v. Hän on esikoinen. Nuo...
  2. G

Listataanpa kauniita ja seksikkäitä naisia :)

Cameron Diaz. :heart:
  3. G

Kenet NÄISTÄ miehistä valitsisit?

Pekka Rinne kyllä pesee nuo kaikki mennentullen.
  4. G

Kenet NÄISTÄ miehistä valitsisit?

Keskimmäinen. Pitkät miehet on :heart: :P
  5. G

Jääkiekon MM-kisat MTV3 Pe 16.05.2014 klo 20.35 Suomi - Sveitsi.

Pulssilukemat oli ties missä. Huuuh! On tuo Rinne vaan ???
  6. G

Käyttääkö täällä joku ihan oikeasti pikavippejä? Mihin tarkoiukseen ja miksi?

Ap, taisin jo mainita, että asian olisi voinut fiksumminkin hoitaa. Joten sitä on turha jäädä vatvomaan. :) Kelan sairauspäivärahan päätyttyä tuohon tilanteeseen päädyttiin kun odotettiin liiton päätöstä jossa kesti. Ollutta ja mennyttä onneksi. Jotkut osaa heti ja toisten täytyy hankkia oppi...
  7. G

"Mä en käsitä sitä,että ihmiset elävät kädestä suuhun. Eli tuhlaavat kaiken, minkä tienaavat." Meillä tuolloin mies sairastui ja oli parhaillaan 5kk ilman mitään tuloja. Tuon olisi todellakin voinut hoitaa mallikkaammin. Nuorena ja tyhmänä pikavippi oli houkutteleva vaihtoehto. Nykyään...
  8. G

Sen jotenkin ymmärrän, jos tulee joku akuutti meno, että sen vipin ottaa mikäli ei säästössä mitään ole. Tuo vaikuttaa silkalta hulluudelta, että niitä vippejä otetaan leveämmän elämäntyylin säilyttämiseksi. Siinä huomaakin pian makselevansa lainalla lainaa ja soppa on valmis. Tiedän...
  9. G

Lontoossa 3 päivää, mitä kannattaa tehdä ja mitä jättää väliin?

Täällä kans listan ykkösenä Camden. Majapaikkakin oli siellä. Jos vähänkään sotahistoria kiinnostaa Imperial war museum. National history museum oli myös upea. Tää nyt on aiempien toistoa jo, mutta puistot ja london eye.
  10. G

Kenen vastuu puuttua? (Anorektinen tyttö salilla)

HG, Mutta lihava harvoin näkee itseään peilistä laihana. Ja tiedostaa itse lihavuutensa. Eikös? Siinä on se ero.
  11. G

Minä en koskaan uskaltaisi matkustaa ulkomaille, koska siellä on vaarallista.

Juu täällä lintukodossa on parasta pysyä. Siellä ulkomailla on niitä krokotiilejakin. Ovat kuulemma häijyjä petoja.
  12. G

Harmi kun en voi lainata tekstiä. *hubba* kirjoitti loistavasti. Ehkä ajattelemisen aihetta?
  13. G

Ap kunhan muistat, ettei kaikki ole niin mustavalkoista. Kaikki sairaalloisen laihat eivät ole jotain syömishäiriötä sairastavia.
  14. G

En saa mobiililla lainattua. Avioliitto ja raskaus teki tehtävänsä. ;) Nyt 34v olen normaalipainoinen. Hoikka mutta kaukana alipainosta. :)
  15. G

Yhtä suuri terveysriski itselleen voi olla muuten myös joku reilusti ylipainoinen huhkimassa. Pitäisikö siihen jonkun puuttua? Uskallan epäillä ettei puuttuisi.
  16. G

En ole teilaamassa sitä etteikö tuolla tytöllä voisi anoreksia olla. Kerronpa kuitenkin oman esimerkkini. 19-vuotiasna laihduin todella rajusti. Syytä siihen etsittiin hurjalla määrällä tutkimuksia. Mitään ei selvinnyt. Olin kaiken tuon perusteella terve. Jostain syystä aineenvaihdunta oli niin...
  17. G

Miten hakea työnantajalta erityislasit käytännössä?

Ilmiselvästi tarvitset työtä varten erilliset lasit. Koska tuo prosessi ei mennyt käsikirjoituksen mukaan, sinuna ottaisin siihen työterveyshoitajaan yhteyttä. Hän näkee minkälainen työterveyshuollon sopimus teillä on ja uskoisin hänen osaavan sanoa mitä seuraavaksi. :)
  18. G

Kaveri laittoi uusia kuvia Facebookiin ja järkytyin!

Voi ei... Kuinka se kehtas? :O Ei sulla ap kummoisia murheita elämässä ole, jos jonkun noussut paino noin järkyttää. ;)
  19. G

pahan mielen yms. ketju

Mä myös meinasin tulla marisemaan olemattomasta ja toisilla on ihan oikeasti paha mieli. Oikeastaan hävettää. :hug: teille, joilla surua. :heart:

Yhteistyössä