Hakutulokset

1. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

Onnea Pupumama! :love: Onhan se tavallaan kiva päästä uudestaan ultraan tyttöä ihailemaan :barefoot: Ja onnea Vauveli vanhalle! :love: Liikutuin niin tuosta viestistäsi, olen kovin onnellinen teidän puolesta :love: Huomenna rakenneultra :ninja:. Aapuuaaaa!!!! Vaikka täytyy myöntää etten ole...
  2. Sulkava_

Poks, poks, poks 20+0!! :love::love::love: Ihanaa, ei voi muuta sanoa Sulkava_ ja rakas pieni potkivat masukki :love:
  3. Sulkava_

Onnea Maya, ihanaa kun tulee näitä hyviä uutisia! :love: Ihme henkilökuntaa... Eikö kannattaisi vaihtaa alaa jos oikein leipääntyy työhönsä. No joo, ei se niin yksinkertaista ole. Mutta kyllä tämä työ jos mikä tarvitsisi yksilöllistä ja empaattista suhtautumista :oops:
  4. Sulkava_

Tykkäys hyville ultrauutisille, onnea! :love: Ja muillekin jos en ole muistanut onnitella... Aika karu tuo ensimmäinen synnytys, hui mikä kätilö o_O. Onneksi toinen kerta oli jo miellyttävämpi!
  5. Sulkava_

Neuvolakäynti takana (y). Meillä on tosi kiva tämä uusikin neuvolantäti. (Tai hassua sanoa täti kun hän on ehkä jotain 30v, eli vähän minua vanhempi ;)) Paino on noussut nyt yhteensä 3,9 kiloa, mikä oli hänen mielestään tosi hyvä määrä. Onneksi ei ollut ainakaan enempää kun lähtöpainoakin oli...
  6. Sulkava_

Heippa! Kiva että on muitakin jotka uskaltaa syödä pipareita ja juoda glögiä :). Eihän niitä tosiaan paljoa tule vedettyä ja inkiväärin määrä on niissä kuitenkin pieni. En tiedä onko tuoreella ja kuivatulla eroa tässä mielessä, ei ainakaan noissa ravintosuosituksissa ollut... Minulla kanssa...
  7. Sulkava_

Tsemppiä vaivoihin ja pelkoihin! Onpas inhottavaa että Vauveli vanhalle sinua tuollaiset kivut kiusaa kaiken lisäksi :unsure:. Faktahan se on että vaivat lisääntyy loppua kohden, mutta sekin on kovin yksilöllistä. Ja lyhyt aikahan tämä on kaiken lisäksi. Ja mitä synnytykseen tulee, niin...
  8. Sulkava_

Tervetuloa mimmu1986, ja onnea! Ilmoitathan tietosi jos haluat listalle :). Tai lukeehan tuossa jo melkein kaikki olennainen (y)
  9. Sulkava_

:love: Onnea Mikayla ja HooKoo-82! :love: Ihanaa, ensimmäiset jo puolivälissä!! Jee, nyt pääsee kunnolla päivittämään noita sukupuolia :barefoot::rolleyes: Kohta piparitaikinan tekoon, kunhan tuo pikkuapulainen herää päikkäreiltä (y) Meillä on operaatio tutista luopuminen hänellä työn alla...
  10. Sulkava_

Mulla ei ole pääkipua ollut. Ei oikeastaan ole koskaan, varmaan yhden käden sormilla laskettavissa kerrat kun olen elämäni aikana joutunut särkylääkettä pääkipuun ottamaan. Mutta eikös se aika yleistä ole raskausaikana. Johtuukohan jostain hormooneista... Huimausta on kyllä paljon, ainakin joka...
  11. Sulkava_

Onpas hankalan kuuloista teidän neuvolan toiminta HooKoo-82. Tai meillä ainakin pääsee neuvolan tätikin koneella tarvittaessa varaamaan ultra-aikoja... Mutta hyvä että asia etenee kuitenkin, ja pian pääsette ainakin omakustanteiseen ultraan (y). Tervetuloa Mikado, ja onnea! :love: Meinaa tämä...
  12. Sulkava_

Niin jännää että nuo rakenneultrat alkaa olla meillä ihan just. Uskomatonta ja ihanaa! :love: Hyvä toukokuiset (y) Kenellä ensin? :rolleyes:
  13. Sulkava_

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Eipä täällä kummempaa, vauva myllää ja mä istun sohvalla :barefoot:. Tasan 2 viikkoa rakenneultraan :love: Jännittää vaan pääseekö mies mukaan kun sen pitää olla työmatkalla Rovaniemellä esitelmöimässä seuraavana päivänä... Me saadaan normaalisti sinne aika...
  14. Sulkava_

Niin minunkin mielestä (y). Juuri eilen katselin lehdestä mainosta.
  15. Sulkava_

Hienoa Vauveli vanhalle! Hyvä päätös mennä lääkärin juttusille (y) Mulle yksi työkaveri sanoi silloin ekassa raskaudessa kun mietin sairaslomalle jäämistä, että "kenellekään muulle et ole korvaamaton kuin tuolle vatsassa kasvavalle lapselle". Ne oli viisaita sanoja. Ja pian sen jälkeen en enää...
  16. Sulkava_

Vauveli vanhalle, aika hurjan kuuloista tuo unettomuus. Aika sissi olet kun töissä käyt! Kauankohan tuollaista vaan jaksaa... Kehotan silti kuuntelemaan omaa oloa, mielestäni pien rentoutuminen vaikka sairaslomalla ei olisi pahitteeksi. En nyt tiedä osasinko ihan pukea ajatuksiani sanoiksi...
  17. Sulkava_

Niin ja tervetuloa Pähkinäpuu, ja onnea! (y)
  18. Sulkava_

Meillä tulee ikäeroa 2v 3kk. Vaikea kai sitä on mitään parasta ikäeroa sanoakaan, kai siinä on puolensa ja puolensa... Mutta itse ainakin kun ajattelen elämää pidemmälle, niin uskon että tulevaisuudessa ovat läheisempiä jos ei kovin suurta ikäeroa ole. Vaikka ei sekään tietysti aina mene niin.
  19. Sulkava_

Meillä tuo mies tekee töitä vakuutusyhtiölle, että meillä on sen suhteen aika selvät sävelet. Ja ehdottomasti otetaan, tässäkin kuussa on tuon esikoisen lääkäri- ja lääkekuluihin olisi mennyt jotain 400€... Tuskin sitä vahingossa pystyy kovin helposti tyrimään, siis ettei vakuutusta saisi. Eikös...
  20. Sulkava_

No niin, tervetuloa tälle puolelle, joulu lähestyy! (y) Oli vähän ongelmia netin kanssa ja tätä jouduin muokkaamaan useaan kertaan. Joten tarkistattehan tietonne etten ole sinne ihan päättömiä laittanut ;) Kiitos!

Yhteistyössä