Hakutulokset

1. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

Tämä voisi olla kiva :love: Äh mun vastaus hävisi... Mutta lyhyesti: minustakin tällainen pikkuryhmä olisi kiva missä olisi vain täällä kirjoittelevat. Ja mielellään suht' aktiivisesti kirjoittavat niin oltaisiin tuttuja toisillemme (y)
  2. Sulkava_

No niin, kai sitä pitäisi herätä jouluhorroksesta :whistle: Maha on niin ähkynä jouluruuista ja suklaasta, että senkin puolesta olen mallia pallo. Mutta eiköhän tuolla pukkailijallakin ole jotain osuutta asiaan (y). Hyvä että vuodolle löydettiin vaaraton syy Sandelinos! Ja lämpimät onnittelut...
  3. Sulkava_

Tulinpa vielä toivottelemaan teille kaikille ihanille hyvää joulua :love::love::love:. Yritän nyt rauhoittua joulun viettoon ;):whistle:
  4. Sulkava_

Yksi mun tuttu ei vielä viikolla 24 (tai 25, en ole varma) ollut tuntenut mitään liikkeitä. On kyllä todella yksilöllistä. Ei mullakaan tunnu välttämättä joka päivä (nyt 20+6). Malttia, kyllä ne sieltä kohta tulevat :rolleyes: Ja toipumisia flunssasta!
  5. Sulkava_

Tervetuloa kkaatti ja paljon onnea! :love:Tsemppiä supistuksiin, ne on kyllä niin inhottavia tässä kohtaa... Onnea ultrauutisista Sara G :love:. Voi että, pieni poika! Hyvin, hyvin tasaista oloa. Eipä oikein huomaa edes raskaana olevansa. Hyvä niin! Sain tänään parhaan joululahjan jo; miehen...
  6. Sulkava_

Ai niin ei sulla mitään radia ole vaan 1 tyypin diabetes :ninja:. Mun aivot taisi jäädä sinne ultrauspaikalle :D
  7. Sulkava_

Onnea hyvistä ultrakuulumisista Cattibrie ja Elsaalviina! :love: Mekin käytiin aamulla ultrassa. Sellainen ihana 325 grammainen mini-ihminen siellä pisteli menemään :love:. Mulla on kanssa istukka etuseinämässä, kuten olin ajatellut kun liikkeet tuntuu vieläkin aika vaimeilta. Viimeksi koko...

Yhteistyössä