Hakutulokset

1. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

Niin ja tsemppiä susetten huomiseen kontrolliultraan! Toivottavasti siellä tilanne näyttää vieläkin paremmalta.
  2. Sulkava_

Mulla vähän sama kanssa että liikunta on jäänyt muuten vähälle, etenkin nyt tässä raskauden edetessä. Kävelyllä yritän käydä joka päivä, sellaisen matkan kun lonkat kestää. Just yksi päivä miehelle nauroin että jos näitä jalkoja alkaisi johonkin jooga-asentoon vääntämään niin en varmasti...
  3. Sulkava_

Heipä vaan kaikki! Eilen oli vauvalla taas todella hiljainen päivä ja meinasi siinä vähän paniikki iskeä... Jotain pientä tuntui välillä, mutta en pystynyt olemaan varma onko ne vauvan liikkeitä vai mun suolisto. No yöllä onneksi tuntui selkeämmin niin pystyin nukkumaan. Ja tänään taas on tuttu...
  4. Sulkava_

Pallomahatar, täällä on koko ajan hirveä nälkä! Mutta tuon painon nousun takia en uskalla syödä silti paljoa... Tai no, just tänään tehtiin päivälliseksi itse hampurilaisia :p . Mutta siis onhan ne paljon terveellisempiä itse tehtynä ;):whistle: Pitäisi se sokerirasitus aikakin varata...
  5. Sulkava_

Heipä hei! Täällä kanssa kela-neuvola takana. Siis mun verenpaineet on ihan tosi matalat; 114/74?? Normaalit siis mutta mulle matalat. Fundus-mitta oli 18 mikä meni alakäyrän tuntumaan, ja neuvolantäti vähän ihmetteli ru-ssa saatua vauvan painoarviota. Oli kuulemma siro viikkoihin nähden... No...
  6. Sulkava_

Tervetuloa mukaan NM81 ja onnea :love: Onnea hyvistä ultrakuulumisista Pähkinäpuu ja Babies :love: Leenulaisen viesti oli kuin omasta kynästä, pelottavaa. :sneaky:. Mullakin nyt jotain ihme kirvelyä ja pissattaa koko ajan. Tavallaan tuntuu että tuo virtsaputken suu olisi jotenkin ärtynyt, mutta...
  7. Sulkava_

Voi ei pupumama! Onpas teillä siellä reissussa nyt koettelemuksia :(. En voi toivoa kun pikaisesti paranemista ja ettei tarttuisi muihin. Tuon oksentaminen diabeteksen kanssa tuo varmaan omat haasteensa (n) Tervetuloa Pitayah ja onnea :love: Hienoa että tämä raskaus on jatkunut epäonnistumisen...
  8. Sulkava_

Onnea ultrauutisista (en pysy mukana, joavi ainakin :love:), ja tsemppiä vaivojen kanssa painiville. Mua ei ole koskaan närästänyt, mutta olen kuullut sen olevan hyvin hankala vaiva. Unettomuuttakin vielä odotellaan. Tai no, kestää mulla iltaisin ehkä puoli tuntia saada unen päästä kiinni ja...
  9. Sulkava_

Onnea tyttölupauksesta ja tervetuloa :love:
  10. Sulkava_

Aivan tuo vuosiloma-asia! Kiitos vinkistä, pitääpä tässä joku kerta olla yhteydessä pomoon (y) Niin ja tervetuloa ja onnea :love:
  11. Sulkava_

Onnea poikalupauksesta :love: Mun mielestä olisi ihanaa jos meidänkin poika saisi pikkuveljen. Se olisi jotenkin ihana ajatus :love:. Mutta siis ei tyttökään mikään pettymys olisi (paitsi ehkä miehelle;))
  12. Sulkava_

Hei mites muut hoitovapaalla olijat; onko teidän työnantaja tietoinen tulevasta perheenlisäyksestä? Itse en ole ilmoitellut ja mulla on hoitovapaa vielä elokuun loppuun, että periaatteessa voisin ilmoitella vasta sittenkin kun vauva on syntynyt. Mutta se ehkä tuntuisi vähän oudolta... Tässä...
  13. Sulkava_

Tervetuloa mukaan niipe, ja onnea :love: Laitoin sinut listalle. Ilmoitathan puuttuvat tiedot jos haluat että täydennän (y)
  14. Sulkava_

Onnea poikalupauksesta :love: Piti ihan Googlata tuo villasukkakeräys, ja aion kyllä osallistua! Tykkään neuloa, vaikka se nyt esikoisen jälkeen on vähän jäänyttä... Kiitti vinkistä (y)
  15. Sulkava_

Hirveästi voimia teille muttakun :cry:. Toivon teille onnistunutta seuraavaa raskautta koko sydämestäni, halaus.
  16. Sulkava_

Tervetuloa Jupsis81 mukaan, ja onnea :love: Meillä on sama la, saas nähdä törmätäänkö Taysissa ;) Lonkat huutaa tänään hoosiannaa, toivottavasti ei vielä olisi pysyvä tila... Aikaa kun tässä vielä on. Kivaa vuoden vaihtumista kaikille! (y) Täällä tänään rauhassa kolmisin kotona (tai nelisin...
  17. Sulkava_

No niin, taas vähän etuiltiin ensi vuoteen ;) Alkavana vuonna meillä on tuoreet vauvat kainalossa :love: Tervetuloa kirjoittelemaan tänne puolelle, meitä on jo 64 odottajaa! (y)
  18. Sulkava_

Tervetuloa kirjoittelemaan kaikki toukovauvaa odottavat! Jos haluat listoille, ilmoitathan tietosi punaisella; (laskettu aika / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala/tyttölupaus/poikalupaus tai ajatus sukupuolesta :) ODOTTAJAT: 29.4 /Mikayla / 4. lapsi/tyttöveikkaus 29.4. /...
  19. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

Me käytiin Maya123 esikoista odottaessa neuvolan järjestämissä ns. perhevalmennuksissa, missä oli myös synnytysosio. Ei ainakaan törmätty Taysin järjestämiin... Tiedä sitten vaikka jotain maksullisia olisikin. Harmi kun ei tajuttu silloin tuota tutustumiskäyntiä synnärille :cool:. Se olisi...
  20. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

Ih Onnea poikalupauksesta :love: Mun siskon lapset olivat kanssa kysyneet äidiltään kun olivat tulossa meille, että voisivatko he ihan äkkiä kurkata tätä meidän vauvaa :D:ROFLMAO:

Yhteistyössä