Hakutulokset

1. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 Helmikuu

30+0 :love::love::love: Eikä haittaisi vaikka ei enää ihan seuraavaa kymppiä tarvitsisi poksua ;) Mun pää ei toimi, en oikein osaa nyt kommentoida mitään... Iho kutisee taas ja jotenkin alavireinen ollut taas tämä päivä (n)Jospa tämä tästä. Onko muuten ajatusta milloin perustettaisiin se...
  2. Sulkava_

10 vuotta, huh! :cry::cry::love::love::love:
  3. Sulkava_

Tervetuloa 8YW! Herkistyin (ylläri :D:whistle:) tuolle sinun esittelytekstille :love:. Olen kovin onnellinen teidän puolesta. Laitahan tietosi jos haluat listalle, ainakin la:n niin osaan lisätä sinut oikeaan kohtaan :). Onnea Pähkinäpuu tyttölupauksesta! Nyt hän sitten suostui sen näyttämään...
  4. Sulkava_

Moikka ihanat mammat! Eikös se viimeinen raskauskolmannes ala 28+0? Ainakin netissä suurin osa sivustoista niin väittää... Imetysvaattteet mietityttää täälläkin... Tai sain useamman kaverilta, mutta ne on kokoa M ja minä en ole :D. Vaikea tietysti sanoa mihin kokoon sitä päätyy kun tämä maha...
  5. Sulkava_

Heipä hei! Hyvä joavi että on jo parempi mieli! Ja Pähkinäpuu, hyvä että pääset aiemmin lääkäriin. Kyllähän nuo supistukset aika pitkäkestoisilta kuulostaa (n). Eihän ne kaikilta välttämättä paikkoja avaa, mutta hyvä ajatus varmaan on ottaa rauhallisemmin ettei ainakaan mihinkään vuodelepoon...
  6. Sulkava_

On kyllä ihanaa että tuollainen etuus kuin äitiyspakkaus on olemassa (y). Itsekin on pakko melkein päivittäin se penkoa läpi (y). Varsinkin niihin bodyihin olen ihan rakastunut :love: Juhlat juhlittu ja vieraiden täyttämästä viikonlopusta selvitty, huh. Ihan kivaa oli kyllä, mutta ruoanlaittoa...
  7. Sulkava_

Äitiyspakkaus saapui :love:. Aivan ihania oli kyllä nuo vaatteet, luonnossa vielä kivempia (y) Taapero sai niitä penkoa. Ja ihan kiva kun mies oli unohtanut pyyhkiä siltä spagettikastikkeet leuasta, niin arvaatte varmaan miten oli käynyt parille vaatteelle :cautious::ninja:. Normaalisti olisi...
  8. Sulkava_

Joo ei se imetys välttämättä helppoa ole, minun siskolla ei onnistunut ollenkaan esikoisen kanssa kovasta yrityksestä huolimatta... Mulla nousi maito neljäntenä päivänä. Sitä ennen sitä tuli jonkin verran, mutta iltaisin ainakin piti antaa korviketta lisäksi. Sen nousun kyllä huomasi!! Jestas...
  9. Sulkava_

Jee mun sokeriarvot oli kunnossa! (y). Olin ihan varma että hälyttää, enkä meinannut edes uskaltaa soittaa. Ja helpotuksen itkuhan siinä tuli kun kuuli tulokset :rolleyes:. Lähinnä olisi huolestuttanut jos sokeriarvot eivät olisi pysyneet kurissa yrittämisestä huolimatta, että mitä vaikuttaa...
  10. Sulkava_

Sokerirasituksessa ollaan, kohta ensimmäinen tunti mennyt. Heikottaa... Yritän nojalla seinään että ei pyörry. Huomenna kuulee sitten tuomion :unsure:.
  11. Sulkava_

En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit Momx4. Kyllä tänne ovat kaikki tervetulleita, tulee sitten koska vaan. Pahoittelut jos koit jääneesi ulkopuoliseksi. Toki sinut poistan kun niin halusit, mutta olet tervetullut takaisin jos jossain kohtaa siltä tuntuu. Täällä on kärsitty taas hyvänlaatuisesta...
  12. Sulkava_

No niin, uusi pino luotu! Tervetuloa kaikki toukokuisten aarteiden kantajat (y):love: Kevät lähestyy (y):barefoot: Jostain kumman syystä näitä ketjuja tuli nyt kaksi, mutta toivottavasti kaikki löytävät tiensä tänne.
  13. Sulkava_

Tervetuloa kirjoittelemaan kaikki toukovauvaa odottavat! Jos haluat listoille, ilmoitathan tietosi punaisella; (laskettu aika / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala/tyttölupaus/poikalupaus tai ajatus sukupuolesta) :) ODOTTAJAT: 29.4 /Mikayla / 4. lapsi/tyttölupaus 29.4. /...
  14. Sulkava_

Tervetuloa kirjoittelemaan kaikki toukovauvaa odottavat! Jos haluat listoille, ilmoitathan tietosi punaisella; (laskettu aika / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala/tyttölupaus/poikalupaus tai ajatus sukupuolesta :) ODOTTAJAT: 29.4 /Mikayla / 4. lapsi/tyttöveikkaus 29.4. /...
  15. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

Mikäs tuo suomipop-kampanja on? Aika hauska kun tuon villasukkakeräykseen lisäksi on tämän meidän kaupungin juhlavuosi ja saadaan pipokin :love: Kiitos lidl-infosta, sinne siis maanantaina (y) Tänään käytiin hoplopissa. Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta raskauden aikana. Ihan...
  16. Sulkava_

Juu tuosta selällään maksamisesta, taisi siis yhdistää neuvolan täti sen siihen kun sanoin että välillä huimaa. Kun voihan tuokin aiheuttaa huimausta, tai sitten johtuu ihan jostain muusta niinkuin itse ajattelen
  17. Sulkava_

Noniin, tilasin sitten vahingossa netistä rintapumpun ja sitterin :D :ROFLMAO: Siis oikeasti, vahingossa :p. Tarkoitus kyllä oli ne hommata, lisäsin vaan ne valmiiksi ostoskoriin ja ajattelin vielä hyväksyttää ne miehellä. Sitten tuli teksti "kiitos tilauksesta" :D:ninja:. No loppuipa tämän...
  18. Sulkava_

Heippa! Tervetuloa Momx4, ja onnea :love: Ei ole linea negraa täälläkään eikä ollut kyllä viimeksikään. Eikä ollut mun äidillä eikä siskollakaan, onkohan sekin jostain geeneistä kiinni...? Täällä kanssa tulee välillä vielä makoiltua selällään, sain siitä viimeksi toruja neuvolassa ettei...
  19. Sulkava_

Rai-da oliko vauva siis selkeästi pienen kokoinen? Meillä kun neuvolantäti sanoi että aika sirot mitat oli ru:ssa niin se jäi vaivaamaan... Silloin oli kai 20+4 (nt-ultran mukaan kai 20+1), mutta vastasi 19+6. No joo ei nyt näytäkään mitenkään suurelta heitolla, mutta silti nuo sanat jäi...
  20. Sulkava_

Ihanaa susetten että kaikki oli hyvin! :love: Nyt pääsette nauttimaan. Itku tuli :rolleyes: Onnea Vauveli vanhalle liikkeistä, nyt pääsette niistä nauttimaan. Hyvää kannatti odottaa (y). Eikös Leenulainen monella synnytyssupistuksetkin tunnu vain selässä, niin miksei...

Yhteistyössä