Hakutulokset

1. tytsi-89

Mitä tänne kuuluu? Pitkästä aikaa.

Suomi on tosi kahtiajakautunut asiassa tai sitten se vain kärjistyy somessa. Mä en kuulu rasisteihin enkä toiseen ääripäähän, eli sinisilmäisiin. Yritän suhtautua mahdollisimman järkevästi ja realistisesti. Uskon ja tiedän, että joukossa on parempaa elintasoa etsiviä, rikollisia ja myös oikeasti...
  2. tytsi-89

Varmaan monen tekijän summa. Paha olo ehti kytemään monta vuotta. Lievä masennus ja pakko-oireinen häiriö, eli Ocd olivat diagnoosit. Nykyisin käyn kognitiivisessa psykoterapiassa aivan ihanalla terapeutilla ja masennus väistyi paljon jo viime keväänä pitkälti lääkkeillä. Kiitos halista. :) En...
  3. tytsi-89

Surullista. :( Paljon voimia kaikille hänet tunteneille!
  4. tytsi-89

Uusimmat lettitehdaskuvat. :D
  5. tytsi-89

Itse asiassa ei. :D Olishan se ihan kivaa, mutta ei ole ollut aikoihin mitään ihastumisiakaan. Nyt on vieny opinnot, työt ja uusia ystäviä on kertynyt paljon. Mukavaa elämää. :)
  6. tytsi-89

Niin joo ja sinkkuna yhä elelen. :)
  7. tytsi-89

En ole vielä. Tänä vuonna vasta kandi. Opinnot ovat olleet välillä katkolla ja olen ollut töissä tms. Viime keväänä sairastin masennuksen, mutta se alkaa olla onneksi voitettu. :) Nyt opinnot pitkästä aikaa etenevät ja aloitin taas laihiksen, mikä oli jäänyt vähemmän tärkeäksi kun oli mieli maassa.
  8. tytsi-89

Jutellaanko täällä vielä muusta kuin pakolaisista? :D
  9. tytsi-89

Uusia hiuskuvia! :p

Mulla näkyy nyt. Palsta sekoilee välillä.
  10. tytsi-89

Uusia hiuskuvia! :p

Tässä joitain ystäväni tuotoksia. :)
  11. tytsi-89

Uusimmat pärstäkuvat pinoon!

Kiitoksia kehuista ja kiva kun on tullut kuvia! En ole koskaan hiusmallina ollut. Kampauksia kaverit tekee kyllä paljon.
  12. tytsi-89

Ihan on omia hiuksia vaan letissä. :) Laihis on yhä kesken, olen masennus-toipilas. Ehkä vielä joskus. :D
  13. tytsi-89

Moi moi. :D
  14. tytsi-89

En tajua et miten noi yhtäkkiä katosi näkyvistä...
  15. tytsi-89

Saa muitakin laittaa kuin kasvokuvia. :)
  16. tytsi-89

Bloggari (mutsis on) tissit paljaana!

Mun mielestä sellainen ajatus on todella vääristynyt, että vain kauniita kuvia/ihmisiä saisi olla näkyvillä netissä ja/tai tuolla julkisilla paikoilla. Usein ne rinta/imetyskuvia vastustavat perustelevat asiaa nimenomaan sillä, että kuva "ei ole kaunis/on ruma". Onko kaunottarilla ja adoniksilla...
  17. tytsi-89

Bloggari (mutsis on) tissit paljaana!

Mä kyllä ymmärrän bloggarin pointin. Ei kukaan ulkopuolinen voi todistaa, mitkä hänen motiivinsa kuvan laittamiselle ovat. Tuo ei ole mikään fakta, että rinnat ovat ja tulevat aina olemaan erityisen eroottiset kaikkialla, esim. monilla alueilla Afrikassa naiset liikkuvat ilman paitaa eikä...
  18. tytsi-89

Positiivinen kokemus mielialalääkkeestä! :) (Pakko-oireet)

Harmi. Mulla oli aiemmin Escitalopram actavis ja siitä ei oikein ollut mitään apua, joskaan ei haittaakaan. Taitaa olla vähän vastaava kuin Cipralex.

Yhteistyössä