Hakutulokset

1. H

Neljättä odottavia?

Täällä myös yksi neljättä odottava. Viikkoja vasta 8 + 1 nyt, eli la 15.12. Isommat lapset ovat: poika 10/10, poika 01/12 ja tyttö 09/13. Olisi kiva kirjoitella teidän kanssanne täällä :) Helmitoivo
  2. H

Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

Louhi, kommentoin nyt vain pikaisesti, että et ole yksin! Minulla on aivan invalidisoivia pelkoja ja siksi raskauteni hoidetaan äitipolilla neuvolan sijaan. Kirjoitellaan vaikka privaakin, jos niin on helpompi jakaa tuntoja :heart:.
  3. H

Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

Oliko sulla, Anniini, kierukkaraskaus, vai muistanko ihan väärin? Tuohon unen näkemiseen ja vuodon ilmaantumiseen saman tien voi kyllä olla ihan looginenkin selitys: saattaa olla kehossa jotain tuntemuksia, jotka sitten tulevat uneen. Esim. jotain selässä tai mahassa. Näin minä tulkitsisin...
  4. H

Joulukuun tontut -15

Geesa, mulle myös rantautui flunssa viime yönä. Eipä ihme, kun kaikilla lapsilla flunssa ja räkä lentää suoraan kasvoillekin, kun aivastelevat. Ihana kombo raskausetomisen kanssa. Mulla ei ole ollut yhdessäkään raskaudessa tällaista. Kävin tänään taas ultrassa, ja pikkuinen oli kasvanut...
  5. H

Joulukuun tontut -15

Chima, tuli ihan hullu olo: ihan kuin minun ajatuksiani kirjoittaisit! Juuri tänään kirjoitin hoitavalle gynelleni, että pahinta tässä on se, kun ei voi kontrolloida. Voi vain kuin pieni avuton lapsi pelätä, milloin pahin tapahtuu. Mulla oli ihan sama ekan raskauden jälkeen, että pelotti tulla...
  6. H

Joulukuun tontut -15

Katann, mulla juuri se, että on jo kolme tervettä lasta, nostaa pelot, että voiko muka vielä neljäskin tulla.
  7. H

Joulukuun tontut -15

Ahdistaa, masentaa, vituttaa, itkettää. Sellaista tänne : /. Saa tosissaan miettiä, mitä voi syödä, ettei tule huono olo, mutta se on vain nyt hyvä. Rauhoittaa stressaamista. Varasin neuvolaan ajan. Eka käynti 21.5. Samana päivänä labra ja 3.6. nt-ultra. Mullahan on noita ultria tiheästi...
  8. H

Joulukuun tontut -15

Itselläkin on kolmen raskauden ja synnytyksen seurauksena yhtä sun toista, mitä en voinut kuvitellakaan tulevan. On esimerkiksi graavi peräsuolen laskeuma, napatyrä (raskausmaha työntänyt suolet navan puolelle),erkaantuneita vatsalihaksia ja peräpukamia. Tuo laskeuma-asia mua eniten jännittää...
  9. H

Joulukuun tontut -15

Ai niin neuvolasta. Vaikka siis raskauteni pääasiassa hoidetaan äitipolilla, niin neuvolassakin pitää käydä kahdesta syystä: a) äitiysavustusta varten täytyy olla neuvolassa kirjoilla ja b)seuloja ei tehdä äitipolilla, vaan kunnallisella puolella. Perjantaina olin varaamassa aikaa, mutta...
  10. H

Joulukuun tontut -15

Chima, juuri tuota olen miettinyt, että itseään kun ei voi estää tuntemasta jotain. Jos on iloinen, niin ei sitä voi olla tuntematta, jos on peloissaan tai surullinen, niin sitten on. Olisi toki ihanaa, jos voisi nauttia vaikka tässä ja nyt raskaudesta, kun on todennäköistä juuri tässä hetkessä...

Yhteistyössä