Hakutulokset

1. I

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, KESÄ 2014 <3

Liipa, Kyllä mä olisin vähän järkyttynyt :D onnellinen tottakai.. mutta varmasti järkyttynyt. Nyt mua on alkanu mietityttää, että näyttääkö testit vaan viivanpaikkoja. Oon käyttäny kyllä eri merkkejä, mutta jotenki sellainen olo, että kyllä ne menkat sieltä vielä tulee :/ pelottaa, että...
  2. I

Jks14 Mä mietin kans tuota sun ovistestiä... niin ja tuo koska testi näyttää plussaa on aika hankala kun kaikki on erilaisia, toisilla nousee tosi nopeasti ja toiset on vielä kp40 ihmeissään, et miksei testi näytä positiivista. Ehkäpä KultaSienellä vihloo ihan muista syistä ;D Tein...
  3. I

Liipa Onnistuit järkyttämään mut kunnolla, mä aloin just toivoa, että testit näyttää vaan viivanpaikkaa! :D Viime kuussa tuli haamu testiin kp28 tosi herkällä testillä ja sit alkoki heti menkat.. silloin näihin aikoihin ei näkynyt yhtään mitään. Tässä kierrossa tein testi vain siksi kun vihloi...
  4. I

Haavemaa onnea paljon! Joko sut saa siirtää plussanneisiin? :) ja tuo vihlonta on tosiaan sellaista erikoista. Mulla esim. aivastus aiheuttaa vihlomista, samoin äkkinäiset liikkeet. Tein raskaustestin tänään ja jotain näkyy jälleen. Mutta mulla kp vasta 20, joten taidan ottaa tämän testailun...
  5. I

Perjantai 4.7.2014 Nimimerkki.....ikä..............kp............yk.........ya......monesko... KP 50 --> lottaevelii..........33.............57/28-31...........2...........03/14.......4. Ujm.................25..............54/28-31...........6..........12/13........1. KP 40 -->...
  6. I

SJ Testailin eri merkkisellä testillä ja se oli ainakin selkeä nega. Kuitenkin vihlonut niin erikoisella tapaa alavatsaa ja sit kun tuo testi näytti niin hailuraa punaa, että olo on aika toiveikas, ei toki varma, mutta ainakin toiveikas. Kierto on aika lyhyessä vaiheessa, joten ei tässä vielä...
  7. I

Tuo kuva vähän sit hämää kun siinä on se tosi selkeä viiva punasella vasemmalla.. se on vaan siitä testistä. Eli itse katsoin et saattais näkyä haamua tai jotain niiden tosi punaisten keskellä. Itse katselin testiä hölmistyneenä.. olin näkevinäni jotain, mies sanoi samaa. Mutta on nii...
  8. I

Tein äsken huvikseni raskaustestin ja tälläinen tuli.. mitä luulette, voisko olla jotakin tuossa? :) testi herkkyydeltään 25 IMG 28871
  9. I

FantaViona höh, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :/ ja tuo tilanne mistä kerroit oli varmasti hyvin vaivaannuttava! Meikäläisen napa ei oikein osaa kertoa mitään.. tuntuu välillä vihlaisuja, jotka aika kummallisia, mutta mutta.. joka kierrossa vähän aina jotakin tuntuu, ettei jaksa...
  10. I

Paljon onnea Vappuvaavi!! <3 ja pois tuollaiset puheet, että anteeksi, että plussasin toisella kierrolla! Aivan ihanaa, että kaikkien ei tarvitse odottaa :) itsekin sen plussan mieluusti ottaisin, mutta eiköhän se sieltä joskus ehkä mahdollisesti tule. Päivittelen noita tietoja muuten aika...

Yhteistyössä