Hakutulokset

1. Lukka

Syyskuiset 2019

@Ninnu118 ihana että toinen on kasvanut noin hyvin :) @Miliani auts sielläkin vielä vauva masussa :barefoot: Voimia ja kärsivällisyyttä ja tsemppiä synnytykseen sitte ku sen aika koittaa :) Itekin alan olla malttamaton näkemään vauvan ja pääsemään tästä isosta mahasta... :whistle:
  2. Lukka

Syyskuiset 2019

Ihana miten paljon täällä on tullut juttua ja synnytyskertomuksia :love: Hurja synnytys tosiaan molemmilla @tikkunekku90 ja @annimaria93, pikaista paranemista molemmille! Ja toivottavasti @BIMK siellä on loppu sujunut nopsaan ja kivuttomammin. Ois ollut kiva toivottaa tsemppiä mut nyt taitaa...
  3. Lukka

Syyskuiset 2019

Neuvolassa pyörähdetty taas, kaikki hyvin siellä. Tosin mulla on edelleen turvotusta käsissä ja jaloissa ja nyt myös proteiinit yhdellä plussalla mut kun verenpaineet oli suunnilleen mun normitasolla niin hoitaja ei ollut huolissaan. Mittailen ja seurailen kotona omalla verenpainemittarillani...
  4. Lukka

Syyskuiset 2019

Aww, hurjasti onnea @tikkunekku90 :love::love: Huippua ettei menny juurikaan yli lasketun :D Kiinnostaa kyllä kuulla millä tavalla raju synnytys oli mut ehtii sitä sitten, koetahan lepäillä ja toipua :) Täällä takana kolmas yö ihan pätkäunilla. Maha on niin täyden tuntuinen vauvasta että kyljen...
  5. Lukka

Syyskuiset 2019

@Ninnu118 miten teillä on nyt menny? :) Eiköhän meitä vähitellen tuu tänne lisää äitejä vauvajuttuja porisemaan :barefoot:
  6. Lukka

Syyskuiset 2019

https://kaksplus.fi/threads/syyskuiset-2019.2524728/ Tuossa uusi ketju jo syntyneille syyskuisille ja niille joiden laskettu aika on syyskuussa :)
  7. Lukka

Syyskuiset 2019

Ketju syyskuussa 2019 syntyneille ja niille joilla ollut laskettu aika syyskuussa 2019. Voitaisiin samalla kirjoittaa ylös listaa, johon saa jokainen laittaa halutessaan esim. raskausviikot kun vauva syntyi, vauvan painon ja pituuden, missä syntyi ja monesko lapsi :)
  8. Lukka

Syyskuiset 2019

Ite oon melkein järkyttynyt kun mietin et ei hemmetti mulla on ENS VIIKOLLA laskettu aika :eek::D:ROFLMAO: Eh, miten se nyt on muka niin vaikeaa sisäistää et vauva on kohta täällä :love: Toisaalta on tuntunut jo kauan et tiiä milloin syntyy mut nyt kun oikeesti tietää ettei mitenkään päin voi...
  9. Lukka

Syyskuiset 2019

@Nyytti19 oih, ymmärrän haikeuden, itestäkin tuntuu että tää kolmas on meidän viimeinen :cry: Toisaalta haluaisin neljännen sitten joskus mut ehkä sit kuitenkin ois hyvä näin. Enkä ehkä jaksa enää olla raskaana, tää raskaus ollut niin vaivalloinen ja raskas henkisesti sen takia. Mut ai että tuun...
  10. Lukka

Syyskuiset 2019

Täälläkin ollaan yhä maha pystyssä :D Vaikken ois yllättynyt yhtään jos vauva ois jo syntynyt mut siellä hän yhä on, kiva tietty toisaalta ku tyyppi viihtyy noin hyvin :whistle: Edellisetkin syntyneet lasketun tienoilla niin varmaan todennäköistä onkin että niin tääkin. Käynnistykseen en oo...
  11. Lukka

Syyskuiset 2019

@M i l j a toivottavasti vauvan rytmi pian kääntyy ja sun hb nousee! On toi kyllä hurjan kuuloista tuo sun synnytys ja siitä toipuminen, koeta saada apuja että saat kotona rauhassa jatkaa toipumista. Ja tarpeeksi rautaa niin alkaa helpottaa hempan kanssa. Onneks se pahin vaihe aika äkkiä...
  12. Lukka

Syyskuiset 2019

Huh, elämä voittaa taas, tänään selvästi vähemmän kipeä pukama, oon niin onnellinen :) Pääsin käymään kaupassakin neuvolan jälkeen :) Kipujen lievennyttyä siedettävälle tasolle loppui kiire synnyttämäänkin, kyllä tän olon kans vielä pärjää vaikka muutaman viikonkin. Tänään ainakaan en ees jouda...
  13. Lukka

Syyskuiset 2019

Ite epäilin raskautta eniten siks että olin liian tyyni ja hyväntuulinen eikä ollut finnin finniä vaikka loppukierto menossa :D Testasin jo dpo 9 tai 10 enkä varsinaisesti yllättynyt noiden juttujen takia plussasta mut olihan se jotenkin niin uskomatonta että eihän sitä meinannut todeksi...
  14. Lukka

Syyskuiset 2019

@Veeja oothan kokeillut sitä Lansinoh-voidetta? Siis sitä jotain lampaanrasvasta tehtyä voidetta jota ei tarvi pestä pois ennen imetystä? Monilla se auttaa. Kannattaa myös yrittää vaikka pari imetystä tuputtaa enemmän toista rintaa niin tuo saa parantua. Ja ite kyllä herkästi ottaisin yhteyttä...
  15. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 kiitokset tsempeistä, tulee tarpeeseen! Ja itekin täällä vielä huutelen maha pystyssä... Mulla LA vasta kahden viikon päästä joten tiiä kauanko saan jatkaa oman navan päivityksiä ilman vauvaa. Mut hei, ihanat särkylääkkeet, jopa Panadol vähän auttoi kipuihin, piti pitää taukoa ku...
  16. Lukka

Syyskuiset 2019

Kerään näköjään kaikki mahdolliset merkit jossain tulevaisuudessa häämöttävästä synnytyksestä, nyt ekaa kertaa ikinä huomasin vähän kiinteämpää limaa jossa selvästi verta mukana vaikka se olikin sellaista harmahtavanpunertavaa. Kohdunsuulla tuikkii kipeästi mut vauva siellä myllää parhaillaan...
  17. Lukka

Syyskuiset 2019

Päivitän! Ei ainakaan vielä... Yhä todella kipeä tuo pukama :cry: Muutamaan kertaan yöllä ja aamulla jomottanut ja supistellut. Ja tullut pieniä määriä uudenlaista limaa, sellasta hyytelömäistä outoa mitä en ikinä yleensä kyl näe :D Vielä pidän yllä toivoa et pääsis äkkiä näistä vaivoista...
  18. Lukka

Syyskuiset 2019

Voin kyllä olla väärässäkin mut nyt alkaa tuntua siltä että ehkä, ehkä, ehkä tää tästä starttaa, jos ei tänään niin ei kai kauaa enää menis, sen verran kipeästi juilii kohdunsuulle, alavatsaan ja selkään supistaessa. Epäusko silti vaivaa et voisko tosiaan jo käynnistyä, varaudun edelleen siihen...
  19. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 mun käsittääkseni sekä kipeät että kivuttomat voi avata paikkoja. Aika paljon tuntuu vaihtelevan mitä supistelut tekee kohdunsuulla ennen synnytystä. Tietty kurja kun ei tiiä tilannetta käymättä näytillä :unsure: @Ahmaliini en osaa sanoa muusta kuin streptokokista, siihen...
  20. Lukka

Syyskuiset 2019

@M i l j a huh, hurja synnytys mut loppu hyvin, kaikki hyvin, hirmuisen paljon onnea vauvasta :love::love: Ja kovasti toipumisia sulle! Mä sain reseptillä jotain tujumpaa voidetta, laitan sitä jos vielä pahenee tilanne. Toistaiseksi helpotti kun pukama kohtasi veitsen ja siitä tyhjennettiin...

Yhteistyössä