Hakutulokset

1. Lukka

Syyskuiset 2019

No niin nyt sitä tuli taas reippaasti ja oli veristä ja kipeitä supistuksia alkaa pukkaamaan perään, taitaa olla menoa :whistle::love: Toivotaan ainaki. Lapsenvahtiehdokkaitaki löyty jo kaks joten mikäs tässä... Täsmällinen tyttö jos nyt alkaa syntyä, nyt mun laskujen mukaan 40+0, ultran mukaan...
  2. Lukka

Syyskuiset 2019

@Veeja luulisin et oli limatulppaa, oli niin sellasta limaisen näköistä. Mut oli kyl tosi vetistä limaa, ei todellakaan mitenkään kiinteää... Saa nyt nähdä, supistellut ja jomotellut epäsäännöllisesti, muuten ei mitään vielä. Mistähän tuon sit tietäisi kumpaa oli, ei taida auttaa ku ootella...
  3. Lukka

Syyskuiset 2019

Tuli yks menkkajomotus ja heti perään ihan reippaasti jotain erikoista, ihan kirkasta nestemäistä limaista tavaraa housuihin ja sen jälkeen supistellut, jokohan tää nyt alkais, ei yhtään jännitä :barefoot: Mulla ei riitä kyllä huumorintaju jos tää ei tarkoita mitään ja menee taas monta päivää...
  4. Lukka

Syyskuiset 2019

Mulla kesti viimeksi jälkivuoto jotain 6 viikkoa :unsure: Ei se sekään oo kovin kiva... Varsinkin kun mulla oli muutenkin todella alhaiset rautavarastot ja vauva tankkasi tissillä yhtenään. Aika iso vaihtelu tuntuu olevan näissä, en kyllä osaa sanoa mikä kaikki on normaalia ku tuntui et tuokaan...
  5. Lukka

Syyskuiset 2019

@Viltti-tossu kiva kuulla synnytyksestä lisää, onneks jäi noin hyvä kokemus vaikka piti käynnistellä jonkin aikaa :) Radin takiako käynnistivät? Ja tuo ilokaasu... :ROFLMAO: Joillakin se vaikuttaa vähän hassusti :D Pitää itekin testata sitä taas kunhan nyt pääsisin saliin asti. @Veeja, just...
  6. Lukka

Syyskuiset 2019

@BIMK joskus kuullut vastaavia että arviot heittäneet ihan reippaasti... Onneksi ennemmin ehkä noin päin, itteä hirvittää että vauva on sitte yli nelikiloinen vaikkei ole isoksi arvioitu. Tänne ei ihmeitä, supisteli kipeästi viime ja toissa yönä mut ei vauvaa :cautious:
  7. Lukka

Syyskuiset 2019

Parin kilometrin supistelukärvistelykävely tehty :D Jos typykkä ei nyt vkl mun äidin hoitovastuun aikaan synny niin alkuviikosta pidän kyllä jalat tiukasti yhdessä enkä toivokaan synnytystä pariin päivään vaan löhöilen vain itekseni ma ja ti ku isommat lapset on hoidossa. Sen jälkeen saa sit...
  8. Lukka

Syyskuiset 2019

Ei hän sit niin iso ollutkaan, vai muistanko väärin et oli joku epäilly et ois iso? Oon muuten itekin syntynyt silloin joskus SatKS:ssa :D
  9. Lukka

Syyskuiset 2019

@BIMK hurjasti onnea sinnekin vauvasta :love::love: Mitkä teidän tytön mitat oli lopulta? Huono tuuri että meni sektioksi noin pitkän sinnittelyn jälkeen mutta pääasia että ootte molemmat kunnossa ja toipumassa :) Syyskuisissa on jo yllättävän monta vauvaa jotka on olleet napanuoran kanssa...
  10. Lukka

Syyskuiset 2019

@tikkunekku90 mulla oli samanlaiset rinnat esikoisen syntyessä ja imetin koko sen 1v 1kk rintakumilla, neiti oli täysimetykselläkin sen ekat puoli vuotta joten rintakumillakin kyllä pärjää. Hurjasti tsemppiä! En tiiä auttaisko tuossa kokeilla imetystukiäitiä neuvomaan... Ite silloin imetin...

Yhteistyössä