Hakutulokset

1. P

vauvan syntymäpaino

Meillä tyttö syntyi rv 37+6. 2890g/47cm..aika pieni, mutta pieni on äitikin =) Paljon on reilussa vuodessa ehtinyt venyä joka suuntaan B)
  2. P

oulun (nuoret) äidit

Hei! Olen 22 vee.... esikoinen tulossa aivan pian. Olisi kiva saada uusia ystäviä... Kirjoittele jos haluat tutustua... kiire neuvolaan pam20@luukku.com
  3. P

Eikö löydy oulusta yhtään kavereita?

täällä olis seuraa oulun läheltä, muhokselta. Kirjoittele jos kiinnostaa, niin tutustutaan paremmin. Kiire neuvolaan... pam20@luukku.com
  4. P

etsivä löytää?

HEi ! Olisi kiva vaihtaa ajatuksia.... Olen 22 vuotias. Esikoisen laskettu aika 3.2.05. Kirjoittelethan jos kiinnostaa. Asustelen oulun kupeessa Muhoksella. pam20@luukku.com :)
  5. P

Mese kamuja Pohjois Suomesta?

Olen 22 vee... esikoisen laskettu aika 3.2.05... pam20@luukku.com
  6. P

Mese-Kamuja ja Mailikamuja

Tottakai kiinnostaa.... laitatko mulle mailia vai annatko oman osoittees ?
  7. P

Mese-Kamuja ja Mailikamuja

Hei ! Olisi kiva saada Mesekavereita ja mailikamuja... Mielellään Oulun läheltä, itse asustelen muhoksella. Muualtakin voi toki kirjoitella... Olen 22 vuotias esikoistani odottava nainen... Laskettu aika jo 3.2.05. eli aivan pian... Perheeseen kuuluu myös avomies... Mailia voi laittaa...
  8. P

Vieraiden lapsista(valitusta)

Ehdottomasti vaan komentamaan kaikkia lapsia tasapuolisesti, kodissa kodin tavalla! Onpas kumman idioottia porukkaa hänen vanhempansa............ :attn:
  9. P

nuoret äidit

=) Olisi kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi... Olen kanssa 22 vuotias... Odotan esikoistani.. Viikkoja kasassa jo 30+1. Kirjoita jos kiinnostaa pam20@luukku.com
  10. P

Meilikamuja Muhokselta ja lähiseudulta...

:snotty: Heissan kaikki ! Onko muita seuran kaipaajia Muhokselta ja lähiseudulta.... ???? Olen 22 vuotias... Odotan esikoistani raskausviikolla 30+1. Päivät meinaavat olla melko pitkiä miehen ollessa töissä... Ja viikonloput metsällä. Löytäisinkö itselle seuraa näin.... Voitaisiin...
  11. P

vieläkö löytyy perinteisen kirjeen kirjoittajia?

Täällä raskaana (l.a helmikuussa 2005) oleva kolmen tytön äiti kaipailisi myös uusia kirjekamuja. Meilaa niin vaihdetaan osoitteet : paulapasanen76@hotmail.com :wave:
  12. P

rahahuolet

onpa lohdullista, ainakin vähäsen, nähdä että toiset samassa elämän tilanteessa olevat painivat ihan justiinsa saman ongelman kanssa kuin itsekin. kotihoidontuella olen, ja mies on kyllä vakitöissä, mutta ei niin hyväpalkkaisessa. tai siis taitaa olla huonoimmasta päästä mitä miesten aloilla...
  13. P

Minkäverran 1v.juo maitoa/vrk?

Puolilitraa päivässä on suositus, kyllä meillä enemmänkin kuluisi mutten anna...
  14. P

Hoitoon vienti mietityttää...

\ Hei vaan sen verran tiedän "kokemuksesta, että joko oppivat nukkumaan siihen et miehesi tulee navetasta tai tulevat mukaan navettaan... Meillä poika oli navetassa mukana ihan pienestä kiltisti pysyi kun annettiin pientä tehtävää sinne... Meillä navetassa mukana 1,5 vuotiaasta mukana töissä...
  15. P

piiitkiä kirjeitä!

Hei ! Jos kiinnostaa niin kirjoitella saa..... Mieluiten itse kirjoittelen postin välityksellä, sähköpostia käytän aina kun jaksan,... Osoite on pam20@luukku.com ilmoitan sit postiosoitteen kun vastaat...
  16. P

pikkupojan pippelistä..

se pippelin pää punoittaa jos on tulehtunut, silloin itkeskelee!! Mutta kyllä toi mun poika venytteli ihan miten vaan eikä itkeskellyt, kannattaa varmaan kysyä neuvolasta siitä itkeskelystä??
  17. P

1,5v pojat...

Mulla on kaksi lasta tyttö ja poika... he ovat näitä vilkkaamman puoleisia molemmat ja mahdottomiksikin on kutsuttu.. Minun mielestäni luontaista uteliaisuutta ja ikään kuuluvaa touhua ei pidä kauhistella... Kyllä se ystäväsi tyttö kerkeää peään toheltamaan tämän kesän aikana... B) Tai...
  18. P

abortti vai lapsi

Mä kirjoitan tähän omia kokemuksini.. Mnulla ja miehelläni oli totaalisen tuhoon tuomittu suhde ja juuri kun erosimme huomasin olevani raskaana :/ en aluksi uskaltanut sanoa mitään(olimme edelleen ystäviä vaan mietin mitä teen...) loputa päädyin, että pidän lapsen. Ja kerroin lapsen...
  19. P

Minkä ikäisenä lapset pukevat itse?????

tyttö osaa pukea itse oppi ollessaan 1v2kk ja poika oli 1v6kk oppiessaan pukemaan itse, puen kuitenkia aika usein nuoremmalle päällä vaikka osaakin...
  20. P

AAPUVA Potalle opettamiseen

Meillä tyttö pissi alkuun miten sattui vein aina ulos ilman vaippaa pari kertaa oli märillä housuilla ulkona sitten oppi pidättämään ja vien ulkoa suoraan potalla pissalle! viikkoon oppi tekemään ulkoa tulo pissit, seuraavaksi oppi heräämis pissit, ja sen jälkeen olikin jo ihan helppoa, paitsi...

Yhteistyössä