Hakutulokset

1. P

* Heinäkuiset 2016 *

Tervetuloa uusille :) Taalla on nakojaan jo useampi kaynyt varhaisultrassa, jannaa! Minulla on lauantaina varhaisultra tulossa ja ensi viikolla tapaan katilon. Ottavat sitten veritestia ym. Tanaan sain lisaksi postissa kutsun dating scan-ultraan, eli se olisi 22.12. :) ihanaa kun tietaa nyt...
  2. P

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

En ole vahaan aikaan kirjoitellut, kun ei nyt sen kummempaa ole ollut. Nyt siis menossa rv 7+2 ja ensi viikon lauantaina olisi varhaisultraan aika :) Ja sitten ensimmainen kaynti katilon luona 4.12. (asun Englannissa niin taalla ei neuvolaa), siella sitten ottavat verikokeita ym ja antavat infoa...
  3. P

Tervetuloa Sondee, sinulla onkin raskaus jo pitkalla :) Onko kaikki mennyt ihan hyvin? Joko tiedatte, kumpi tulossa, vai haluatteko odottaa siihen saakka kun vauva paattaa tulla maailmaan? Tanaan olisi 6+4. Yokko-olo on jatkunut, tosin en onneksi ole kertaakaan viela oksentanut. Joskus...
  4. P

* Heinäkuiset 2016 *

veronika90 mina olen asunut briteissa nyt n.3,5v ja sita ennen Valimeren saarella 6,5v.. Mies myos sielta (en viitsi maata mainita, jos joku saattaa tunnistaa..:P). Taalla ollaan toistaiseksi toiden takia, saa nahda minneka seuraavaksi :) Minulla myos ollut turvotusta. Onneksi en mitaan uusia...
  5. P

* Heinäkuiset 2016 *

Tiikeriankka ai asut vai :D Missapain? Mulla oli kanssa semmosia kramppeja/jannaa tuntemusta ihan sillon raskauden alussa. Vielakin valilla tulee niita kramppailuja (ei vahvoja, mutta tuntuu jotain). Epailen, etta kuuluu asiaan :) Mutta varmasti jokainen sita jannittaa niin pitkalle, ennenkuin...
  6. P

* Heinäkuiset 2016 *

Taimis joo tosiaan eilen oli sita jomottelua, muttei sita tanaan enaa (onneksi) ollut. Uskoisin myos olevan jonkunnakoisia kasvukipuja. Olen menossa 28.11. varhaisultraan, eli ei nyt enaa kovin pitka aika niin nakee mita sille asukkaalle kuuluu ja miten kehittyy. Pitaa katsella mita tuleman...
  7. P

* Heinäkuiset 2016 *

Mulla tanaan ollut oireena hapyluun (?) Kohdalla oleva suht vahva jomotus/sarky. Onko muilla ollut vastaavaa ja pitaisiko huolestua? Rv 6+0 menossa
  8. P

* Heinäkuiset 2016 *

Oloista.. Okei rinnat ei ole enaa niin turvonneet ja kipeat, mutta silti erituntuiset kun ennen raskautta ja vahan semmoset "raskaammat". Hirvee hikoilu kanssa ihan pienistakin kavelyista. Talla viikolla lisaksi alkoi yokko-olo.. tuntuu olevan vahvistumaan pain :( tosin en onneksi oksentanut...
  9. P

Tervetuloa evemum ja hendu79! :) Itse tein eilen (5+5) digin taas ja naytti 3+ :) eli kylla se sielta vahvistuu. Mulla ei muuten rinnat ole enaa niin kipeet ja turvonneet, mutta seurakseni saapui allo-olo :( sen kanssa olen painiskellut talla viikolla ja tanaan oli pahimpana, muttei onneksi...
  10. P

* Heinäkuiset 2016 *

Tanaan tein digin ja naytti raskaana 3+, minulla menossa 5+5
  11. P

* Heinäkuiset 2016 *

tiketitok itsellani noi tunteet ei alyttomia ole heittaneet, mutta esim eilen katsottoon yhta ohjelmaa ja siina oli vahan surullisempi kohta ja oli ihan kyyneleet silmissa ja melkein rupesin itkemaan (vaikkei se normaalisti olisi ollut itkun paikka). No tietaapa etta naa on naita raskauden...
  12. P

* Heinäkuiset 2016 *

Taallahan rupeaa olemaan porukkaa :) tervetuloa mukaan!
  13. P

* Heinäkuiset 2016 *

Eilen illasta/tana aamuna alkoi sitten semmoinen yokotys. En voinut mitaan muuta kun vetta juoda. Ei edes tehnyt mieli lamminta kaakaota (sita olen nyt juonut kun kahvia ei oikein tee mieli), ihan allotys tuli kun edes ajatteli. Mutta niinhan noi hormoonit voi tehda tammoisen olon. Rinnat on mun...
  14. P

* Heinäkuiset 2016 *

Tervetuloa uusille :) On tama alkuraskaus aikamoista piina-aikaa kun pitaa odotella ultraa, jotta nakee etta kaikki ok! Minulla ei eilen ollut enaa niin kipeat rinnat,tosin nippailuja alavatsassa. Ja tanaan ei kanssa niin pinkeet rinnat enaa ja heti tietty vetaa siita omat johtopaatokset...
  15. P

Hienoa Kuhmura :) Joo eihan se sita sano jos on oireita/ei ole oireita mitenka se raskaus etenee. Ei niita kaikilla ole ja luin, etta valilla voi olla ja valilla olla olematta. Eikai tassa muu auta kuin rauhoittua :) Mulla naytti: 1-2 viikkoa kp 28/28 (en ollu varma oviksen ajankohdasta...
  16. P

* Heinäkuiset 2016 *

Itse olen kertonut vain yhdelle ystavalle, joka on talla hetkella raskaana ja asuu muualla (lahinna sen takia kun voi hanelta sitten kysella myos asioita, koska vasta kaynyt lapi samoja juttuja). Perheelle ja ystaville meinattiin kertoa vasta n. joulun aikoja kun olisi ne viikot taynna, milloin...
  17. P

* Heinäkuiset 2016 *

veronika91 itse yksi aamu olin kauhuissaan kun ei ollu kipeentuntuiset rinnat.. no eipa mennyt kauan kun iltapaivasta ne oli jo kipeet ja sen jalkeen ruvennu tulee viela piukeemmaksi/araksi. Niin se aina taitaa olla :D jostain luin etta monella se pahoinvointi voi alkaa juuri rv6 eteenpain...
  18. P

* Heinäkuiset 2016 *

Minulla oli ennen raskautta kaytossa semmoset 'ennen hedelmoittymista'- vitamiinit ja nyt on kaytossa raskausajan multivitamiini ja siina on myos omega 3-tabut mukana. Toivottavasti nuo riittaa! Taalla sanovat etta tarkeaa syoda foolihappoa mutta en enaa erikseen sita syo kun noissa...
  19. P

* Heinäkuiset 2016 *

mukavaa, etta tanne lisaa tulossa porukkaa :) tosiaan onhan noita valtettavia ruokia ja pitaa jattaa sushin syonnit sitten ensi kesan lopulle :D niin tosiaan jos on huono olo eika pysy ruuat sisalla niin pitaa melkein syoda mika maittaa. Toivottavasti se olo sielta paranee :) Itsellani ei...
  20. P

* Heinäkuiset 2016 *

minulla tosiaan tuo hikoilu nakojaan kun kavellyt esim kauppaan niin jotenkin ihan jarjettomassa hiessa.. voihan se olla etta olen liikaa laittanut paalle? ja oisin oon myos hikoillut. sitten paivalla taas lahinna kylma ja joutunut kaymaan pariin otteeseen suihkussa lammittelee. Voi tosin olla...

Yhteistyössä