Hakutulokset

1. P

* Heinäkuiset 2016 *

eppula minulla tais kanssa alkaa pari viikkoa sitten toi oisin heraily.. joskus ei saanut unta millaan ja tuli valvottua jopa tunti. Tosi rasittavaa. Nyt sitten en ole enaa ottanut paivaunia niin saan suht ok nukuttua yon. Tulee tosin pyorittya yolla monesti sangyssa muttei oo tuota insomniaa...
  2. P

* Heinäkuiset 2016 *

hattaraa itse olin kipeana plussan aikoja ja kysaisin apteekista millaiset kurkkukarkit olisi ok (eli siis esim strepsils tms), niin sanoi etta ok syoda missa ei ole alkoholia. Eli ihan tavallisia imeskelypastilleja. En tosin osaa sanoa, vaikuttaisiko tuo menthol mitenkaan, en jaksa uskoa...
  3. P

* Heinäkuiset 2016 *

Varasin nyt sitten sen ajan siihen influenssarokotukseen maanantaiksi. Pitaa miehelle varata kanssa niin jospa se tauti pysyisi poissa. Toivotaan ettei tauteja tule ja pysyy terveena! Vahan yokko-olo palannut ja etenkin illasta semmonen paha olo, mutta ei kumminkaan okseta. Ilmavaivat jatkuu. Ai...
  4. P

* Heinäkuiset 2016 *

Mulla kanssa kyseli katilo, etta haluanko flunssarokotteen ja hinkuyskarokotteen. Taalla (UK) kuulemma rokotetaan raskaanaolevia hinkuyskaa varten, koska siita on ollut epidemioita ja vastasyntyneilla ollut riskina sairastua hinkuyskaan. Kuulemma tama rokotus tapahtuu vasta sitten myohemmin...
  5. P

* Heinäkuiset 2016 *

Taalla huono olo ehka hiukan lievempi, tosin nalka vaivaa vielakin. Jospa talla viikolla paasis paremmin salille kun ei ole aiemmin jaksanut tuon huonovointisuuden takia kovin usein kayda. Nyt on myos ruvennut vaivaamaan kauhee kuumuus. Siis valilla tuntuu etta on tosi lammin kotona, vaikka...
  6. P

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

kuhmura meilla tosiaan ensimmaista odotellaan ja on ollut semmoinen olo etta onkohan siella mitaan vaikka onkin oireita ym. kun ei voi vertailla muuhun :D loysin hyvanhintaisen varhaisultran, siksi kaytiin. En tosiaan suostuisi maksamaan satoja euroja (olen nahnyt etta joillain paikkakunnilla...
  7. P

* Heinäkuiset 2016 *

karppana heinalatoon voimia sinulle <3 voi harmi etta nain kavi :( veronika90 mun tietaakseni esim feta on ns turvallisten tuotteiden listalla. itse olen ainakin syonyt ihan semmosenaan :D ei oo kovin montaa juustoa mita ei saisi syoda. ja tietty kuumennettuna ne kaikki kay :) tekispa nyt mieli...
  8. P

* Heinäkuiset 2016 *

Monilla nakojaan yokotysta/oksentelua. On se kylla ihan kamalaa, mutta uskon etta ohi menee jossain vaiheessa. Itsellani allotys ei onneksi enaa niin pahana ole. Enemman myos tekee mieli suolaista kuin makeaa. Eilen ja tanaan ollut "nippailuja" tms alavatsassa ja vasy olo jatkuu. Helposti menee...
  9. P

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Kaytiin tanaan varhaisultrassa.. oli aivan ihana kokemus :) siella se pikkuisen sydan pamppaili <3 tuli pienet itkut itkettya, sen verran liikuttunut olo oli kun on hermoillut ja stressannut mita siella nakyy. Sanoi, etta kaikki nayttaisi olevan niinkuin pitaisikin. Laskettu aika nayttaisi...
  10. P

* Heinäkuiset 2016 *

Tanaan kaytiin varhaisultrassa..uskomaton fiilis :) siella se pieni jellybean kollotteli ja sydan pamppaili <3 itkuhan siina paasi. Ensi pe on katilon tapaaminen,jolloin verikokeet ym ja joulun alla rv12 ultra :) Ihanaa viikonloppua kaikille! Pumpulipallero & jellybean 8+1 :)

Yhteistyössä