Hakutulokset

1. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Ei meillä muut nälässä olekaan kun minä :). Ja joo, olen mäkin nyt oppinut aika lailla venyttämään penniä ja tekemään alusta asti kaikki itte, halvempaa.
  2. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Et ole menettänyt mitään... Oksennus tulisi, jos kiljua pitäisi edes maistaa nykyään :D
  3. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Kai se on sitten jo virallinen lupa valittaa... :D
  4. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Saan, porukoilta ja tädeiltä, mutta niin paljon olen jo saanut, että ei kyllä kohta kestä enää kantti kerjätä. Mutta pian se on pakko... On tässä sentäs vararavintoa kerätty lanteille viime vuosina. :D
  5. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Eiköhän tää tältä päivää riitä :) kiitos halista :)
  6. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Enkä ihan vähääkään... En oo syönyt tänään mitään kun jäi ruoat ostamatta - jopa American Express sanoi tapahtuma hylätty kaupassa ja siinä on Mount Everestin kokoinen luottoraja. Lapsille sentään sai vielä ruokaa kyhättyä. Kuumeessa vielä kaiken lisäksi :D Mutta ei aina sais tulla tänne...
  7. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Iltaa! :mad:
  8. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Kiitosta :)
  9. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Iltaa! Kuumetautia pukkaa :(
  10. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Fyysisesti ihan hyvä, henkisesi krooninen vitutus. :D Mites sulle?
  11. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Iltaa!
  12. Pikkukaupunkilainen

The ketju

No nyt en kyllä osaa vastata :D
  13. Pikkukaupunkilainen

The ketju

toimihenkilö?
  14. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Mitäs kuuluu?
  15. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Iltoja!
  16. Pikkukaupunkilainen

The ketju

No sentäs niin :D. No, eipä tuosta autosta hyötyä pojalle olisi ollutkaan, kun on vähän vero- ja vakuutusvelkaa eli se on käyttökiellossa. Pitikin mennä vaihtamaan uudempaan keväällä... Siis autoon :D
  17. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Ehkä vielä joskus :D
  18. Pikkukaupunkilainen

The ketju

En mä voi kyllä kovin hyvin itsekään nyt. :D Ainakin jotain uudistusta, saa ruveta tosissaan miettimään, että mitä nyt sitten tekee työkseen.
  19. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Nyt olen virallisesti köyhä. On sentään vielä omakotitalo, jonka voi laittaa lihoiksi. Vaikka taitaa henkilökohtaisetkin velat jo ylittää sen markkina-arvon. Ei itku auta, niin sitten nauretaan :laugh: :laugh:
  20. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Jep. Ei se kovin mieltä ylentävää ole itsellekään, kun kahdessa päivässä tulee 18 ulosottokirjettä. No, ei multa mene kun auto ja yksi mökkitontti firman konkurssista, mutta kyllä se vituttaa joka paikkaan kävellä, kun ajo-oikeuden saa takasin. :D Muuten tästä voisi vielä neuvotellakin, mutta...

Yhteistyössä