Hakutulokset

1. Pikkukaupunkilainen

The ketju

En mä henkilökohtaisia asioitani näin hoidakaan, omat laskut just ja just saa jotenkin hoidettua ja omat henk.koht. luottotiedot on kyllä ihan puhtaat. :) Ei ole fiksu tapa, myönnetään, mutta ei nyt oikein muutakaan voi. Firmalle ei taida velkaneuvojaa saadakaan, saneeraus tietysti, mutta nyt ei...
  2. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Totta totta... eihän se sen vika ole.
  3. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Ei, sitä se ei ollut. :D
  4. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Mahtuu... Mutta jotkut äänet voisi vaientaa.
  5. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Ei... Firman velka-asioita, kun en ole palauttanut käräjäoikeuteen postitse tulleita papereita määräaikaan mennessä, niin tuli tuomaan tiedoksiantoa kotiovelle. Tai siis firman käyntiosoitteeseen, joka nyt on sama asia tässä tapauksessa. En ole joo palauttanut, laitan kaikki firman nimellä...
  6. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Muistan yhden tämmösen äijän vuosien varrelta...
  7. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Ei ne mun henkilökohtaseen omaisuuteen pääse käsiksi ;)
  8. Pikkukaupunkilainen

The ketju

No kyllä tuo aika leukavia haasteli... Niin leukavia, että meinas raavas mieskin päästää porun.
  9. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Iltaa ! Nyt ei voi kun nauraa :laugh: - ei mullakaan hyvin mee. Tänään kävi haastemies ovella :laugh:
  10. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Samaa vikaa rahikaisella... En hakannut siis minäkään
  11. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Eipä tässä mitään, viikonloppua vietetty... Ja sain luottokorttilaskun maksettua, voittajafiilis. Tosin piti ensin myydä tytön hevonen :ashamed:
  12. Pikkukaupunkilainen

The ketju

En suosittele sokkotreffejä :laugh:
  13. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Iltaa !
  14. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Juu, no sitten lähetään heti :D . Taitaa jäädä kyllä yhdistelmän suuruusluokka aika lailla tohon hevoskoppiin, kun tolla mun Golffilla saa viedä 1300 kg jarrullisena. Ja eipä 1.6 bensamylly paljoa sen isompaa jaksais viedäkään :laugh: No jos halvalla saa niin ei muuta ostamaan! Sen pojan voi...
  15. Pikkukaupunkilainen

The ketju

:laugh: tai sitten ihan mukavasti sinne vetoauton matkustustilaan. ;) Oon tosin ajokiellossa ensi vuoden puolelle asti, että matkustelu lykkääntyy sinne. Ellet sä aja. :D
  16. Pikkukaupunkilainen

The ketju

:laugh: Ja on mulla vielä hevostraileri ja peräkärry, että kyllä siellä on matkustustilaa. Vessaa ei kyllä ole kummassakaan :D
  17. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Mä oon ton infarktin jälkeen myynyt kaiken mahdollisen irtaimen omaisuuden ja vaunu on muutettu rahaksi jo muutama kuukausi sitten... Sun täytyy kysyä herrasmieheltä Pohjanmaalta, joka sen osti, että kuuluuko kauppaan vessanvarausoikeus sulle? :laugh:
  18. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Perseet ja tissit kuulostaa hyvältä! Ei sillä, kyllä mä muumeistakin tykkään ... Ei kai puhe ole muumien perseistä?
  19. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Iltaa ! Paistaa se aurinko risukasaankin joskus... Hevonen myyty tänään! :) Meillä kyllä koko porukka itki, kun se vietiin, mutta rahatilannetta vähän helpottaa! Mitäs tänne?
  20. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Varmasti. Mä olen juonut vaan teininä muiden teinipoikien parvekkella tehtyjä liemiä :D. Hyi helvetti.

Yhteistyössä