Hakutulokset

1. Äiti seiskanelonen

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Tipuna, mulla tais olla ekoja supistustuntemuksia noilla viikoilla. Helposti rasittui esim kävellessä. Ehkäpä joku kasvuspurttivaihe tai muu ihan vaaraton juttu. Tietenkin tuollaiset huolestuttaa. Ja tuossa vaiheessa oli myös niitä outoja tuntemuksia, että jotain jää väliin kun kyykkää tai...
  2. Äiti seiskanelonen

Toivottavasti kaikilla on ollut rauhaisat joulupyhät pienistä kivuista huolimatta! Täällä elo on jatkunut kuin ennenkin, kipeää tekee aina välillä tuo mahassa olevan möyrintä, mutta samanlaista on kuin viime raskaudessakin. Tajusin, että tässä on jopa pari kylpyläreissua edessä seuraavan viikon...
  3. Äiti seiskanelonen

Mulla ollut nyt käynnit niin, että Pari kertaa th rv 9 ja 11aikana 11+4 NT 14+3 nlalääk. 17+0 nlalääk. Ylimääräinen 20+3 RU 23+6 th 27+6 nlalääk. Tänään oli taas th käynti. Ja vielä tulossa synn.tapa-arvio rv 38 ja jos tätä ei ois ni olis nlalääkäri rv 36-37. Terkkakäyntejä vielä myös, mutta en...
  4. Äiti seiskanelonen

Helmikuun helmiäiset 2016 *Joulukuussa*

Ihmettelen tuota KELA asiaa, mulle päätös saatiin aikaiseksi parissa päivässä. Ettei teillä vaan ole mitään lisätietopyyntöjä missään sähköisenä??
  5. Äiti seiskanelonen

Ikäeroa meidän veljeksille tulee 5,5 vuotta, mikä on kyllä enemmän kuin ajattelin. Toiveissahan ikäero olisi ollut juuri se n. 3v, mutta kun kolme vuotta joutui yrittämään, niin ei voi mitään. Pääasia, että toinen olis nyt tulossa <3 Mä ihastuin IKEAn hoitolaukkuun. Siinä tarvittavat lokerot...
  6. Äiti seiskanelonen

Tsemppiä ultraan Ollako...! Ei kuulkaas, mun mahan muoto meni 2 päivää sitte ihan uusiks. Ennen oli sellainen pallo ja nyt tuollanen suorakulmio. Tyyppi on tehnyt eittämättä jonkun asennonmuutoksen. Pelkään että päätyy lopulta perätilaan tämäkin kaveri :( Ä74 ja Pele 29+6
  7. Äiti seiskanelonen

Ehtiihän tässä vähän huolestua jos ei heti raportoida meille ;) Onnea tyttölupauksesta ja siitä, että kaikki oli HYVIN. ♡
  8. Äiti seiskanelonen

Odottaja ... (ikä) ..... moneskolapsi ......... Laskettuaika Maricken...............(44).......2......... 13.12.2015? Järkyttynyt........... (45).......5........ 03.02.2016 (poika) tikis ................... (38)...... 4 ........ 15.02.2016 Äiti74 ..................(41) ..... 2 ...
  9. Äiti seiskanelonen

Tyydeli? Täälläkin on taas kerran nenä ihan tukossa eli ihan järkky räkätauti. Kurkkukipu onneksi jo vähentynyt, mutta nenän tukkoisuuteen ei auta sarvikuonot (ne huuhtelut), eikä muutkaan suolaliuossuihkeet. Oon sitten muutaman suihkauksen ottanut kiellettyjä aineita :( Että saan edes vähän...
  10. Äiti seiskanelonen

Voi itku sentään. Olen niin pahoillani teidän puolesta Rassukka. Oot varmasti ihan hajalla. Toivottavasti sulla on tukijoukkoja.
  11. Äiti seiskanelonen

Maalis, kantsii Kelan sivuilta tsekata noi opintojutut. Samaan aikaan voi kai saada, mutta se on eri asia kannattaako se. http://www.kela.fi/kun-elamantilanne-muuttuu_jos-aloitat-opiskelun Itselläkin olis toiveena, että saisi äippäloman aikana jotain opiskeluja eteenpäin, mutta mulla tilanne...
  12. Äiti seiskanelonen

Mielenterveyskuntoutujan epätoivottu ensiraskaus

Löytyiskö teidän neuvolasta kuuntelijaa ja opastajaa? Voisit ehkä koittaa sinne soittaa ja kysyä. Varmasti myös mtk:sta löytyy henkilöitä kenelle jutella, jospa sulla olis joku luottohenkilö siellä? Entä ajatus siitä, että synnyttäisit lapsen ja antaisit adoptioon? Voihan se olla, että myöhemmin...
  13. Äiti seiskanelonen

Voi ei Rassukka, ikäviä aikoja nuo tulosten odottelut, muistan omalta kohdalta! Toivottavasti saisitte joululahjaksi hyviä uutisia! Kovasti Tsemppiä ja tule tänne purkamaan oloja jos siltä tuntuu!
  14. Äiti seiskanelonen

Onnea Zenmama hyvistä ultrakuulumisista! Mutta harmi tuo sokrurasitus! Minäkin tosiaan olin plussauksen aikana vhh ruokavaliolla. Nyt se on jäänyt, kun ei jaksa tehdä eri variaatioita ruuasta pojalle, ja mieli tekee aina esim. perunaa kun sitä näkee. Eiks teilläkin Zenmama ollut useempia...
  15. Äiti seiskanelonen

Etkös se ollut sinä Sahris joka mietti sitä vesien menoa ja että tunteeko sen? Miten oli, osasitko heti sanoa mistä on kyse? Miten niin rusahdus kyljestä....? Mutta nopea oli kyllä sunkin kokemus.
  16. Äiti seiskanelonen

Odottaja ... (ikä) ..... moneskolapsi ......... Laskettuaika Joulu13 ............... (42) ..... 3 ........ 30.11.2015 Maricken...............(44).......2......... 13.12.2015? Järkyttynyt........... (45).......5........ 03.02.2016 (poika) tikis ................... (38)...... 4 ...
  17. Äiti seiskanelonen

Onnea Mytti pienestä pojasta, hienoa kuulla miten positiivisella mielellä olet! Zenmama, ompahan sullakin ollut rankkoja aikoja. Onneksi tilanteet muuttuu ja aika parantaa haavat. Ei ehkä kaikkia, mutta toivottavasti pahimmat, niin että pääsee eteenpäin. Täällä on kämppä kaaoksen keskellä...
  18. Äiti seiskanelonen

Järkyttynyt, tsemppiä nyt sinne neuvolaan, enää kuitenkin vaan se 10 viikkoa. Ja yritä ajatella positiivisesti, vaikka vaan ärsyttäis, vois sieltä tulla paljon pahempaakin. Mulla on itsellä masennustaustaa (posttraumaattista stressiä v2001 ja v2004), sekä ahdistusta juuri tapahtuneesta...
  19. Äiti seiskanelonen

Lintsasin koulusta ja täyttelin kelahakemukset :p. Äitiysavustuksen rahana, kun en nää, että olisi tavaroista/vaatteista hyötyä. Esikon makuupussi saattaapi vielä jossakin ollakin. Voi pahus kun oli taas kinkkisiä kysymyksiä noissa KELA hakemuksissa. Miksi ne EI KOSKAAN voi olla helposti...
  20. Äiti seiskanelonen

Helmikuun helmiäiset 2016 *marraskuu*

Surusilmät, mulla on ihan samanlainen olo kun sulla. Kun on vähänkin enempi syönyt on ihan pakko mennä vaakatasoon, että pystyy jotenkin olemaan.:cautious: Muuten tuo kyllä seuraa mukana ihan kivuttomasti. Ja hankinnat kans tekemättä ja rahat/lomat hakematta. Opiskelutahti onneksi nyt alkaa...

Yhteistyössä