Hakutulokset

1. narana85

Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

Hyvä Mimminkäinen jos oot saanu hyvin vielä nukuttua ja levättyä! Sitä nimittäin saatetaan tarvita :) itsellä jäi unet melko laihoiksi monena yönä ennen synnytystä ja varsinkin yliaikaiskontrollia edeltävästä yöstä eteenpäin vain muutamaan hassuun tuntiin niin vaati kyllä sekin veronsa...
  2. narana85

Onnea Anumarika! :love: onpa sulla tosiaan ollut nopea synnytys! :eek: ja yllättävä :) Joko Mimminkäinen on seurannut perässä? :) Edellisen viestin kirjoituksesta n. 10 min päästä alkoikin sitten tapahtua :) alkoi tulla kipeitä supistuksia nopealla tahdilla. Sain kuitenkin kipupiikin, koska...
  3. narana85

Hei vaan kaikille! :) Täällä ollaan edelleen yksikössä :confused: kaks päivää käynnistystä lääkkeillä, saa aikaan vaan epäsäännöllistä supistelua :rolleyes: huomenna sitten katellaan jatkoa lääkärin kanssa. Mennäänköhän samaa kaavaa Marianin kanssa? :LOL: Jokos Anumarika on päässyt pidemmälle...
  4. narana85

Pika omanapa: Hihhei! Sain jäädä käynnistykseen. Ensimmäinen lääke otettu ja nyt ootellaan. Toivottavasti ei kestäisi kovin kauaa :barefoot:
  5. narana85

Tiiän tunteen Anumarika ;) mulla tulis 42 täyteen perjantaina ja todellakin toivon että sen pitemmälle ei tätä päästetä jos ei huomenna mitään aloitella. Oon kokeillu jos vaikka mitä kikka kolmosta mutta mikään ei tunnu auttavan. On tehty kolmet ässät, lenkkeilty (sen minkä voi), syöty chiliä...
  6. narana85

Kiitos kaikille tsemppauksista! :) toivottavasti eivät enää huomenna lähetä kotiin ja saataisiin mekin nyytti pian kainaloon :love: Ihme kommenttia kyllä Marianin kaverilla :mad: ihmiset on joskus kyllä niin ajattelemattomia :rolleyes: (ja se on kyllä ihan vanhentunut tieto että...
  7. narana85

Meillä suolaisina pikkupaloina on ehdottomaksi suosikiksi noussu ruissipsit tuorejuustotäytteellä :) ne on tosi helppo tehdä ja eri variaatioita löytyy niin paljon kuin jaksaa mielikuvitusta käyttää. Oma ehdoton suosikki on ollut wasabituorejuusto-kylmäsavulohi. En tosin tiiä saako tuota wasabia...
  8. narana85

Ei minua haittaa ainakaan tämä poikkeaminen, hyvinkin tullut itselläkin selailtua muita ketjuja :) Mulla ystäväpariskunta alkoi yrittämään toista puolisen vuotta ensimmäisen syntymän jälkeen ja tärppäsikin melkein heti :) heillä oli myös melko paljon vaikeuksia ensimmäisen saamisessa ja...
  9. narana85

Mukava lueskella ristiäis/nimiässuunnitelmista :) jos niistä saisi vähän intoa tännekin nimiäiten järjestämiseen. Vähän kun ollaan oltu sillä kannalla että ei järkätä mitään :cautious: tulokkaan nimi on ollut päätettynä jo kauan aikaa ja kaikki sen jo tietääkin. En sitten tavallaan näe mitään...

Yhteistyössä