Hakutulokset

1. P

Mä en millää jaksais enää päivääkään!Vinkkejä?

mulla on noita menkkamaisia kipuja,muttei ne mulla synnytyksen ole liittynyt..en ainakaan usko kun jatkunut aika kauan.pari päivää sitten oli tosi kovia pistävää kipua ihan alamahassa,et meinas jalat lähteä alta..ajattelin jo hetken,että pääsisin tositoimiin,mutta loppuikin n,tunnin kuluttua...
  2. P

Mä en millää jaksais enää päivääkään!Vinkkejä?

mulla samat fiilikset..olen niin kypsä.nyt rv 38+1..tulis jo mikään ei kans tunnu auttavan,vaiks tekis mitä.
  3. P

kävi hieman kallis kämmi

ja tosiaan olen todistanut tätä viemistä,enkä vie vaatteita mihkään(siis jotain tosi laadukasta)
  4. P

kävi hieman kallis kämmi

valitettavasti näi käy myös monissa muissa kirpputorilla,kuten fridassa.äitini oli töissä joskus aikoinaan ja kantoi kotiin aina kaikkea hienoja vaatteita/huonekaluja!
  5. P

***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

mayahmulla oli pari päivää sitten alavatsassa tosi kovia kipuja,semmosia kunnon vihlasuja!meinas jalatkin lähteä pari kertaa alta.kesti tunnin ajan säännöllisesti kipuja sitten loppui..mitäköhän oli? miiaonnea synnytykseen :flower: :flower:
  6. P

onnea matkaan kamiliya ja dd :flower: :heart: täällä ei minkäänlaisia tuntemuksia nyt tullut :headwall: gallupistatoivoisin,että supistuksista alkaisi,kun kahesta viime kerroista mennyt eka vedet.ekalla tuli aamulla sänkyyn ja tokalla kerralla olin tullut juuri kaupoista pyörimästä,kun...
  7. P

heipsistä pitkästä aikaa. :wave: täälläkin ollaan vielä yhdessä kasassa ja odottelen kans kovasti,että tulisi jo.olen kanssa niin kypsä.. neolassa olin kanssa tänään kaikki on hyvin sf 37. minulla ei ole tullu mitään limatulppia,ainoastaan harjoitussuppareita on aika kivasti.tänään...
  8. P

***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

onnea vaavin saaneille :flower: mielenkiintoista,että muitakin on jotka oksentanut!ite muutama päivä sitten yht,äkkiä avoimessapäiväkodissa ollessa tunsin et nytten tulee,juoksin salamana vessaan ja kerkesin avata vaan oven,kun jo lensi :x ei ollut kuitenkaan mitään pahoinvointia.. taitaa...
  9. P

katjuska-78kiitos linkistä :flower:
  10. P

hilbertvitsi mä repesin,kun kirjoitit perä pikkasen löysällä ...:laugh: ja täytyy kyllä myöntää,että sama vika täällä,noitten pierujen suhteen..:laugh: :laugh: :laugh: tiniiihana pikku prinsessa teillä =) joku kirjoitti,että olisiko jollain jotain kivaa runon pätkää missä ilmoittaa...

Yhteistyössä