Hakutulokset

1. P

Saunoisitko KAKSIN isäsi kanssa?

en.faija kuollut.mutta silloin joskus aikoinaan olen saunonut.tosin uikkarit päällä,isä oli alasti.
  2. P

Gallup: Miten kalliita lahjoja ostatte

10-20e musta sopiva.
  3. P

teille jotka herkuttelitte kovasti raskausaikana?

siis minä inhosin makeaa ennen raskautta!!en todellakaan tykännyt mistään karkeista,suklaasta ym.,mutta nyt voi hitto,parhaillaan saattaa mennä kolmea eri suklaa patukkaa jätsiä.joka päivä on pakko saada jotain herkkua.limuihinkin on älytön himo :headwall: :headwall: painoakin tullut jo 20kg...
  4. P

alapää tulehdus ja raskaus

tulin itse tänään juuri tutkimuksista,kun mulla oli vetistä vuotoa ja minusta haisi pahalle.lapsvettä ei ollut vaan on norm.kohdun nesteitä mitä tulee,ainakin näi loppusuoralla.ite olen rv38+6.tulehdusta ei ollut sanoivat,että on norm.että haisee happamalle.mutta jos selvästi haisee kuin...
  5. P

Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

siis kolmen lapsen..ja näkyiskö kumpi on tulossa??
  6. P

Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

näkyiskö korteista, miten minä pärjään kohta kolmannen lapsen kanssa,kun jäin yh:ksi?
  7. P

***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

ei ollut lapsvettä tihkunut :/ supistelua on onneksi taas..sais nyt vaan voimistua =) vitsi meinas itku tulla,kun sielä jorvissa olin sielä oli joku nainen kauheissa supistuksissaa ja huusi tosi kovaa!teki tosi pahaa hänen puolestaan ja kohta sielä ite myös kärvistelemässä :o pehmis 38+6
  8. P

mitäköhän kummaa kirjoittelin..siis meen kattomaan ettei vaan lapsvettä ole tullut,eikä pissaa :snotty:
  9. P

neuvolassa käyty.tein varmaan uuden ennätyksen!painoa tullu viikossa 1700 :D nyt painoa yhteensä tullut 20kg :ashamed: hemppa nousu kummasti viime viikosta 103 nyt 125 vaikken ole rautaa vetänyt.. pissa puhas,sf 36. sain lähetteen jorviin,käyn kattomassa,ettei vaan vähän lorahtele...
  10. P

ja yhessä kasassa ollaan :wave: :wave: supistukset ja kaik hävisi eilen iltaan mennessä :headwall: tulipa ainakin nukuttua piitkään aikaan hyvin :kieh: kävin vain kerran vessassa.. meripihkameillä on samana päivänä laskettu aika ja kummatkin on menossa jorviin =) saas nähdä ollaanko...
  11. P

Paljonko lompakossasi on rahaa?

6e
  12. P

paljonko tililläsi rahaa

70e ja vast 19.9 seuraavan kerran tulee rahaa..
  13. P

Ilmoitetaankohan Andreakselle BB taloon että lapsi olisi heille tulossa?

juu,tulossa on.luin seiskasta.. ;)
  14. P

Mikä Vi...un vika voi lapsella olla?

mun kummipojalla oli lähes neljänvuoden ajan kuumetta joka toinen viikko ja oli monta päivää kuumeessa.tuttkimuksia tehtiin ja tehtiin,muttei mitään konkreettista syytä löytynyt.hänella sit leikattiin k.risat pois ja kuumeilu loppui.
  15. P

onnea kaikille vauvaantuneille :flower: :heart: ja kiitokset synnytyskertomuksista. täällä ollaan yhessä kasassa!viime yönä heräsin kahen maissa aika napakoihin supistuksiin.tunnin kesti sitten lopahti.ja jatkoin unia.nytten on koko päivä ollu suppareita ja menkkamaista kipua.voi kun tää nyt...
  16. P

Rv-pino ja fiilikset

rv 38+3. odottavan aika on piiiiitkä.mä haluun jo mahan pois :kieh: olen kuin mikäkin rantapallo turvotuksia myöten.harjoitus suppareita joka päivä,kovaa vihlontaa ihan alamahassa..
  17. P

Allekirjoita vetoomus Kiinan turkiseläinten puolesta

ja allekirjoitin.
  18. P

Allekirjoita vetoomus Kiinan turkiseläinten puolesta

:'( :'( järkyttävää :o
  19. P

täällä iltapäivä huutoon ilmoidutaan ja uhtenä pallona :wave: ailille kovasti voimia :hug: niinkuin joku jo kirjoitti niin muista hakea ajoissa apua,jos vähänkin tuntuu siltä,ettei jaksa! piizulleonnea isosta prinsessasta :flower: :heart: tule kertoilee myöhemmin synnytystarinasi...
  20. P

taivaannastalletoivottavasti pääset pian hommiin!toivotaan,ettei sinun tarvitse enään aamulla olla kokonainen!

Yhteistyössä