Hakutulokset

1. P

äiti oli tuonut mulle nestemäiset eväät

voi kun oli kivasti tehty =)
  2. P

***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

lizard varmasti on lapsvettä!onnea matkaan. :flower: täällä kokonaisena ja hyvin nukutun yön jäljiltä pirteenä. pehmis 39+2
  3. P

Onko teille oikeasti väliä miehen vehkeen koolla??

jos joku alle 10cm on niin en tiiä,kun ei ole kokemusta.pitäis varmaan osata hyvin muuta taidot..pienin kokemani oli 13cm ja se oli just eikä melkein.
  4. P

Onko teille oikeasti väliä miehen vehkeen koolla??

en valitse kumppania koon mukaan,tietty plussaahan se vaan on jos kokoa löytyy jonkin verran.. :whistle: en siis meinaa,että suuri,mutta semmonen sopiva :p
  5. P

G:Voisitko seurustella ylipainoisen miehen kanssa?

en valitettavasti.. :ashamed:
  6. P

kun sanotaan roskaruoasta raskaana ollessa

eipä ole tullut,ja olen jokaisessa raskaudessa mässännyt mielinmäärin :ashamed: ja mässäily loppuu samantien,kun olen synnyttänyt..
  7. P

onko lapsillanne lassie haalareita? minkälaisia ja värisiä? laittakaa kuvia haalareista.

ostin viime vuonna lassie tec haalarin.väri oli musta-limen vihreet.ihanat ja hyvät haalarit!piti hyvin kosteutta,tuulta ym.
  8. P

koiramammalle onnea matkaan =) toivottavasti tulet jakautuneena takaisin =)
  9. P

Mitä sellaista teillä on, mitä ainakaan kovin monella muulla ei ole?

hei mullakin.just mietin yks päivä,et pitäis hävittää!
  10. P

ja täällä vielä kokonaisena :( onnea taas paljon synnyttäneille :flower: :heart: ja synnytyskertomuksista. en nyt jaksa kirjoitella,kun olen tosi ärtynyt,kun supistuksia tulee,mutta sit lopahtaa :headwall: eilen illalla oli kans aika napakoita enkä pystynyt kunnolla kävelee..mut ei,kun...
  11. P

Ibi Love?

juu,varmasti käyttää jotain.. :D
  12. P

Millä ikäeroilla teillä on kolme lasta?

meillä 8v.3v. ja laskettu aika 20.9.2008.
  13. P

Kuinka paljon teillä menee viikossa rahaa ruokaan ja perheen koko?

50-150e vaihtelee.loppukuusta,kun vähemmän rahaa niin yritän kattoa,et menis vain kympin päivä..perheessä minä+2lasta(kohta kolme)
  14. P

Ibi Love?

veikkaisin noita kaikkia :D
  15. P

Ibi Love?

en valitettavasti,kun en ole tavannut.kaveri sano,et on ihan samanlainen säätäjä kuin teeveessäkin.viime kesänä kaveri pyysi grillaamaan muksujen kaa,mutten jaksanut mennä sielä olisin tavannut hänet itsensä,mutta enpä usko mitään menettäväni..
  16. P

Ibi Love?

joo.no enpä kehuisi.en jaksaisi häntä varmaan sekunttiakaan.
  17. P

Ibi Love?

minä en henk.kohtaisesti tunne mutta on ystäväni tuttuja.
  18. P

Kuinka pitkä matka mäkkäriiin tai heseen?

ai,kun kiva =) ollaankos mekin saman ikäisiä?
  19. P

Kuinka pitkä matka mäkkäriiin tai heseen?

oih,rupesi tekee mieli hampparia :p hese on tossa muutaman sadan metrin päässä ja mäkkäri 1,5km päässä.
  20. P

aamuhuutoon ensimmäisenä ja kokonaisena ilmoittautuu :wave: onnea kaikille vauvaantuneille :flower: :heart: heräsin tossa5.30 tosi koviin menkka maisiin kipuihin ja sitten rupesi oikeesti nenästä vuotaa verta :laugh: :laugh: :laugh: en pystynyt enään nukkumaan ja nää menkka kivut ei...

Yhteistyössä