Hakutulokset

1. G

Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

Moi taas! Keskiviikkona oli eka ultra! Niskaturvotus oli vain 1mm, niin sain huokaista helpotuksesta. Kaikkea mahdollista stressannut, mutta näyttää tällä hetkellä, että ihan terve lapsi sieltä on tulollaan. Meiän äiti on niin onnessaan kun siitä tulee mummu! Yhtä hymyä kokoajan. Oli...
  2. G

Hei! Määki oon huomannu hormoonitoiminnassa muutoksia. Ärsyttää niin paljon enemmän asiat, joihin en normaalisti jaksais ees ajatusta haaskata. Onneksi oon ehtiny ajatella ennen ku jokaisesta risauksesta suutun. :D Miehelle ärähdin tänään kun ei oo laittanut tikkua ristiin vapaapäivänä. Pesin...
  3. G

Hirveesti kun on ollu juttua sukupuolitoiveista niin meillä tosissaan ootetaan poikaa. Mun suvussa syntyy vaan tyttöjä, mun veli on ainoa poika. Siksikin olis kiva saada poika ensimmäisenä niin ei tarvis huolehtia siitä et tuleeko niitä ollenkaan. Meiän kummipoika on nyt 4kk ja sillekin ois...
  4. G

Apua! Anteeksi, nimimerkit meni sekaisin.
  5. G

IMN kiva ku huomautit siitä takista. Saattais mahtua mulle. Toisaalta en uskalla ostaa vielä, kun en tiiä, paljonko tästä vielä kasvan. Maha ku ei oo vielä noussu. Tervetuloa uudelle odottajalle! En muista tarkkaan nimimerkkiä. Girahvi 12vk poks! :)
  6. G

Tule jo Mua kans hirvittää nuo vatsa- ja selkälihakset. Teen vielä työkseni liikunnanohjaajan hommia (harrastuspohjalta kylläkin) ja vähän hirvittää kun ei uskalla tehä kaikkea mukana. Vatsalihaksia oon tehny varovasti sillain jalkoja nostamalla. Pitäis käyä kysymässä nuista liikkeistä, että...
  7. G

IMN Voimia sulle. Tosi ikävää, että nuin paljon huolta joudut kantamaan. Riittäis vähempiki. Varmasti ehdit vielä vauvasta innostua... Viimeistään sitten kun pieni nyytti on sylissä. Ainakin odotusaika menee nopeampaa kun on muuta ohjelmaa. Toivotaan, että äitisi syöpä on helppohoitoinen. Aika...
  8. G

Ihanaa että on ultrat on menny hyvin, eikä seulonnoista oo löytyny huolestuttavia juttuja. Wendys: ihan sika kiva, kun on tuommonen hoitaja. Itekki toivoisin, että osaisivat kertoa kaikesta tarkasti. Minen ainakaa ensimmäistä odottavana tiiä oikeestaan mitään. Inhottavaa oottaa tuota vauvaa...
  9. G

IMN oon 24v.
  10. G

Voi että voi ihminen olla onnellinen ku saa työpäivän jälkeen ruokaa! Mulla on pomo alkanu kattoa pahalla sitä jatkuvaa syömistä, vaikkei siihen nyt montaa minuuttia mene ku vedän jonku banaanin naamaan. Facebook -ryhmään minäkin haluan, kunhan oon ekassa ultrassa käyny. Jos kertois eka vähä...

Yhteistyössä