Hakutulokset

1. G

Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

Onpa täällä ollu paljon laskuja ja nousuja. Oon koittanu aina johonkin väliin lueskella teiän juttuja, vaan meinaa pitää laps kiireisenä. :) ihana, @papupata12 , että raskaus oli jatkunut normaalisti ja ultrassakin kaikki hyvin. :) näillä viikoillahan nämä on niin pieniä vielä, että hankala...
  2. G

Helmikuun hippuset 2018 *heinäkuussa*

@papupata12 täällä ollaan kans hengessä mukana. Toivotaan, että oli turha säikäytys, eikä olis kesken menny. :( onneksi pääsit lääkärille nopeasti. Kuulosti ainakin, että pitäis olla ok. Toivottavasti raskaus jatkuu ilman samanlaisia säikäytyksiä. ❤ Omaa napaa sen verran, että kun menin...
  3. G

Helmikuun hippuset 2018

Moikka. Määki voisin pikkuhiljaa tänne liittyä kirjottelemaan. Oon lueskellu jo jonkuaikaa teiän juttuja, mutten ite oo uskaltautunu kirjottelemaan. Mulla on menossa 5+2. Vähän on epätodellinen olo. Jotenki ei pysty sisäistämään, että tuolla kasvais joku. Painetta lisää kortisoonikuuri, josta...
  4. G

Toiveena vauva 2017-2018

No nyt näytti testi aamulla plussaa, vaikkakin heikosti http://aijaa.com/GCPCGM. Laskeskelin laskettua ja tulis helmikuun loppuun tai maaliskuun alkuun. Kierto ollu nii sekasi, ettei tuosta ota selvää. Testi ehti olla kaks minsaa yliaikaaki, ennen ku katoin ja heräs epäilys, että oisko tuo ees...
  5. G

Toiveena vauva 2017-2018

Kiva kun on taas tullu uusia kuumeilijoita! Toivotaan, että nopeesti tärppää! :) tein eilen aamulla testin, mutten vissii oottanu tarpeeks kauan sitä toista viivaa siihen. Pojalla oli hirviö hätä ku äiti oli hetken vessassa. Tänä aamuna kurkkasin vielä roskista sitä testiä ja olihan siinä kaks...
  6. G

Raskaana vai ei?

@janniew etköhän oo raskaana! Soita neuvolaan niin saat varmempaa tietoa. Ei tarvi yksin piinailla. ❤ Toivottavasti on tärpännyt! :)
  7. G

Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@Karvakorvat https://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2017-2018.2460158/page-342 tuo on ainakin aktiivinen. Me alotettiin yrittäminen 2015 keväällä kun mun koulu loppu ja heti seuraavasta kierrosta tärppän (kesäkuussa). Helmikuun lopulla mulla oli jo vauva sylissä, että saattaa se nopeestikki...
  8. G

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea @Aivotar ! Ja jaksamisia uuteen kiertoon, kaikille, joilla se taas alko. Sitä raskaampia ne aina on, mitä enemmän odottaa. :/ Mulla on kans nyt luulotautisuutta ilmassa. :D haistan ja maistan kaikessa jotain muuta, ku mitä pitäis ja pieni toivo iski, jos vaikka vauva olis. Noin viikko...
  9. G

Toiveena vauva 2017-2018

Moikka. Nyt näyttäis ovulaatiotesti positiivista, että pääsis kunnolla yrittää. :) Eilen kyllä jo heiluteltii peittoja, vaan pitää ottaa varman päälle. ;) ja siis huomennahan pitä tietty vielä ja ja... oon vaan katellu kauheena tyttöjen vaatteita, vaikkei ois vielä piiiiiitkään aikaan sen aika...
  10. G

Toiveena vauva 2017-2018

Yhyy. Mulla alko menkat. laskin nuita kiertoja nii 19pv. Ollu lyhimmillää ja 31pv. Pisimmillää. -.- kiva. Laskeskelin ovulaatiopäiviä nuille kierroille, vaan en tiiä. Petyn aina iha hirveenä ku sitä vauvaa ei ookkaa. T. Omanapa Tervetuloa @Marsha mukaan. Enskuussa sit jännäillää. :)
  11. G

ihanaa! Onnea ja helppoa raskautta! :)
  12. G

@Fritang onpa ollu prosessi! :O hyvä ku kuitenki oot positiivisella mielellä uutta yritystä kohtaan. Jospa se tärppäis, ja raskaus sujuis ilman takapakkeja. :) ❤
  13. G

Toiveena vauva 2017-2018

@MamaBlue ihana tarina! Onnea kovasti! ❤❤ Toivotaan sulle helppoa ja mukavaa raskausaikaa.
  14. G

Toiveena vauva 2017-2018

Taas negatiivinen ovulaatiotesti. En ymmärrä mun kroppaa.
  15. G

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla oli pari päivää sitte ovulaatiotesti ihan selvä nega, sitä edeltävässä oli haalea viiva, mutta nega. Tänään on ollu vähä semmoset tuntemukset, että saattais olla ovis. Pitäis testata. Eilen harrasteltiin kuitenki, että jos tänään on ovis niin hyvällä mäihällä tärppäis. Ja kun tyttö on...
  16. G

Toiveena vauva 2017-2018

Moikka! Täällä olis yks kuumeilija lisää. Esikoinen on reilu vuoden ja toinen olis kovasti toiveissa. Oon kuumeillu melkein jo sen vuoden, että... :D Oon koittanu laskeskella oviksen paikkaa, mutten tiiä ihan varmasti kierron pituutta. Täytyy harrastaa sitte vaan sitä useammin. :D Mies ei niin...
  17. G

Moikka! Vieläkö mahtuu mukaan kuumeilemaan? Me ollaan just alettu yrittää toista lasta. Esikoinen on nyt reilu vuoden. Mulla on iha hirvee vauvakuume, eikä kärsivällisyyttä tai malttia yhtään! Kierrosta mulla ei oo mitään hajua, että hankala laskeskella ovista. Voisko joku suomennella nuita...
  18. G

Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

Maalis: Mulla ainakin alkanu vasta pari päivää sitten tuntua kovana tuo kohtu. Ja nyt tosiaan tasan 14vk. Oonkin sitä ihmetelly et mikä tää homma on. :D ilmeisesti ihan normaalia. Fiona: Täällä kans ootetaan esikoista ja oli mullaki jonkun aikaa sitten samoja ajatuksia. Vaikka oon niin kauan...
  19. G

Maalis: enää ei oo pahoinvointia. Aluksi oli sitä etovaa oloa, muttei oksu kuitenkaa tullu. Nyt vaan sillee etoo jos ei syö, tai syö liikaa kerralla. Syön tosi monipuolisesti, vaikken lihaa syökkään. Ei pitäis olla ruoasta kii. Ihana tuo sun kuopus! Kai sanoit, että on siellä masussa vauva? :D
  20. G

Jostain luin että se barnhus(?) Olis kallis. Tiiä sitten että millon nuita vaunuja kerkiää kattelee ku aina on töissä. Mulla nuo syömiset on jotai tosi kevyitä. Riisikakkuja( raskaita välipaloja), pilttiä, hedelmiä tulee kuskattua laukussa mukana. Suklaa ja karkki ällöttää. Muutaman karkin...

Yhteistyössä