Hakutulokset

1. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ei ole tarkempaa tietoa solun laadusta, en kysynyt. Oikeastaan en ole siitä kiinnostunut kun edellisissä siirroissa on ollut priimaa laatua, ei kuitenkaan kiinnittymistä. Ja aina kuulee myös rupusoluilla onnistumisista. Toivon vaan että tärppää!
  2. J

Onnea Iitu!!! Minut voi laittaa piinailijoihin, blaston siirto tänään kp 19 ja testi la 25.4 Nyt vaan toivon että rapsuttelusta oli apua ja vihdoin tärppää.
  3. J

Tulin katsomaan tilannetta, Jänskää iitu, pidetään peukkuja vaan! Kiinnittymispeukkuja Tytsylle :) huomenna tulen perästä, siirto on siis silloin. Toivottavasti juna ottaa molemmat kyytiin! Minulla on testipäivä laitettu 25.4. En usko että hieronnasta on haittaa, olen ollut itse joogassa ja...
  4. J

Minäkin uskon että hyvin kaikki menee Iitu! Olisipas jännää jos siirretään kaksi, molemmat kiinnittyy ja toinen vielä jakaantuu. Silloin on kaksi identtistä ja yksi ihan erilainen lapsi tulossa:)
  5. J

Kiitos Iitu selvennyksestä=) identtiset olikin isästä johtuvia, näinhän se on. Ja äitifaktoreilla kaksoset on kahden erillisen solun perusteella syntyviä. Juuri ne paremmat mahdollisuudet houkuttavat minuakin kahden solun siirtoon. Ei kaksi lasta samaan aikaan ole tärkeintä, yksikin olisi...
  6. J

Onnea Iitu!! Ihanaa varmaan nähdä ne viivat oikeassa paikassa :heart: Meillä verikokeen saa jättöajasta riippuen samana päivänä (netin kauttakin sen tuloksen näkee) tai kolmen jälkeen jätetyt taisi mennä seuraavalle päivälle. Mutta tämä pks:lla. Weeru, mieletöntä että sulla onkin kaksoset...
  7. J

Nyt kyllä jännittää Iitu puolestasi! Todella soisin sen pitkänmatkankulkijan plussan sinulle. Ihan samat ajatukset kun Iida-Karoliinalla, mistä se sitten on kiinni kun ei koskaan voi tietää... Edellytykset on täydelliset mutta negaa tulee. Meillä on kaksi omilla soluilla ja kaksi luovutetuilla...
  8. J

Aika aikaisin testaat Iitu, mutta kai osa on saanut jo silloin plussan, osa vasta myöhemmin ja osa ei ollenkaan :) itse kuulun jälkimmäisiin, eli en osaa sanoa milloin näkyisi. Meillä virallinen päivä on pp 11. Onko kellään ollut kilpparilääkettä ja kortisonia? Aloitin tänään kortisonin ja...
  9. J

Halauksia ja voimia Jumprahuiti! Toivottavasti itse toivut km:sta nopeasti. :hug: Katheriina, onnea :heart: Tytsy mulla oli viime siirrossa hiivan oireita. Niitä tulee kausittain, ei ihan hetkeen ole ollut mutta joku sitten laukaisi sen niin että siirrossa oli kokkareista vv:a. Siirron...
  10. J

Ihanaa Iitu, peukut pystyyn! Mielenkiintoisia pistoksia, saitko mukaasi vai saako niitä Suomestakin? En ole koskaan täällä kuullut niistä. Täällä tuskailen tästä vuodosta tai ei mitään kunnon vuotoa ole ollut vaan pientä, hyvin pientä tuhrua vaan. Perjantainakun kävin jumpassa oli...
  11. J

Ok, kiitos tiedosta, toivotaan että Hassutassu kroppasi on nyt kunnossa seuraavassa kierrossa! Täytyy seurata miten vuoto etenee, nyt on täysin loppunut. Kp7 oli kyllä 11 mm solu ja 7mm limakalvo näkyvissä...
  12. J

Iitulle tsemppiä ja rauhallisia unia:) hyvin kaikki menee! Katheriinalle vahvistuvaa plussaonnea, oletko testannut vielä? Saiga, en osaa sanoa onko päivä ok. Meillä kontrolliultra on aina kp 8-10, siinä sitten päätetään miten edetään. Ehkä siirtoa voi aikaistaakin? Minulla on alkanut pas...
  13. J

Onnea Jumprahuiti! Oliko tämä eka siirto tällä kertaa? Minulla oli se rapsutus viime viikolla. Oli 1000 kertaa helpompi ja kivuttomampi kun eka kerralla. Varmasti tekijässä on eroja, varoitin kyllä että viime kokemus oli kauhea. Voisin mennä milloin vaan uudestaan! Minäkin odotan nyt...
  14. J

Kiva Tytsy kuulla sinustakin! Ja hienoa että nyt on parempi fiilis. Uutta kiertoa kohden! Uusmmassa Simpukka-lehdessä oli muuten juttua lääketiedeosuudessa juuri d-vitamiinin puutoksesta ja siittiöiden epämuodostumisen yhteydestä. Eli on siinä mahdollisuus että miehestä johtuvat syyt ovat...
  15. J

Onnea Paulanna!! <3
  16. J

Voi ei Hassutassu, alkoiko sulla vuotelemaan taas? Mistä se voi johtua, osaako ne klinikalla sanoa? Ärsyttävää jos kroppa pistää hanttiin tai ei toimi lääkkeiden kanssa oikein! Taikatuuli ja Piper, tervetuloa hoitoon ja keskusteluun taas! Oletteko te molemmat Suomessa hoidossa? Aika nopea...
  17. J

On ihan normikäynnillä tehtävä, ei vaadi toimenpidehuonetta. Nopea ja kipeä rapsutus vaan :) voi olla että minulla on kohdussa matala kipukynnys kun tuntui kunnolla. Harmi jos tätä ei ehdoteta enemmän, varsinkin jos on toistuvia negoja! Pieni raha tuo rapsuttelu on kokonaisuuteen verrattuna...
  18. J

Hassutassu meillä molemmilla klinikoilla, jossa olen ollut hoidossa, on tätä ehdotettu. Me ollaan Hkissä hoidossa. Hakusanalla endometrial scratching löytyy aika paljon juttua. Todistettua vaikutusta ei ole tieteellisissä julkaisuissa, mutta eri tutkimuksissa on todettu sen lisäävän...
  19. J

Hienot arvot Weeru! Mulle on nyt varattu rapsutteluaika parin viikon päähän. Ajattelimme hoitajan kanssa että se olisi ennen ovulaatiota, lääkäri siirsi kuitenkin pv 20-22 tienoille. En tiedä mitä taustalla on. No, sitten selviää. Viimeksi oli aika kivulias toimenpide...
  20. J

Onnea Weeru, hienoa että tuli plussa:) hyvin se menee! Hassutassu, rapsuttelu rikkoo kohdun limakalvoa ja uskotaan että seuraavassa kierrossa se on sitten vastaanottavaisempi. Pitääkin kysyä ehtisikö sen tehdä meille tässä kierrossa. Oliko jotain että ennen ovulaatiota pitää ehtiä? Iitu...

Yhteistyössä