Hakutulokset

1. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Odottava, toivotaan vielä plussaa! Esemila, ei kai se päivälleen ole mutta silloin on selkeästi ovulaation jälkeen ja ennen menkkoja. Mulla sama päivä scratching kun kierto on melko lyhyt. Kerran aiemmin tehty alkukierrosta mulle. Pohdin itse tuota samaa lääkkeidenoton aikataulua viime...
  2. J

Onnea mummutauti ja piper! Onpas paljon plussia nyt liikkeellä:) minä viimeistään tulen negaamaan varmaan seuraavaksi... Esemila. Minulla oli myös kp21 aikaan rapsutus. Menkat alkoi normaaliin aikaan mutta seuraavan kierron alussa oli vähän enemmän ihan punaista vuotoa, vielä kp8 hulahti...
  3. J

Paljon voimia ja halauksia hassutassu ja muut negan saaneet :( ymmärrän tuskanne. Itse mietin että jaksaako sitä jo soittaa uutta suunnitteluaikaa klinikalle. Ja onnea Saiga, tosi hienoa! Kävitkö jo veritestissä?
  4. J

Mitä veritesti sanoi Tytsy? Peukkuja! Iitu sinunkin puolesta jännitetään! Ok, eli en ole maailman ainoa ihminen joka menee kohta jo neljänteen siirtoon :) tai pidetään nyt välikierto ja seuraava ehditään tekemään ennen kesälomia.
  5. J

Saiga en ole testannut, sinällään ei ole tarvetta kun ei ole tukilääkitystä. Jos olisinkin raskaana niin kai sen kohta huomaisi :) menkoista huolimatta. Mulla pitäisi oman kropan toimia kun luteaalivaihe on n 2 vkoa mutta olen miettinyt että voisiko se progesteroni pettää kuitenkin. Nyt oli...
  6. J

Onnea Tytsy, toivotaan että veritestibvaan vahvistaa plussan :) Ei tarvinnut testata, menkat alkoivat ajallaan perjantaina. Eli toinen pas nega... Harmittaa ja turhauttaa kun ei voi mitään tehdä plussan eteen. Alan epäillä että kohdussani on jotain vikaa. Onko kellään tullut neljännen siirron...
  7. J

Mulla testipäivä 25.4 mutta tuntuu siltä että nyt ne menkat alkaa. Vähän vatsaa särkee ja päätäkin eilen, turvottaa. Alkaa jo toivo hiipumaan tähän onnistumiseen... En edes viitsi testata etukäteen jos tosiaan lauantaina on jo uusi kierto käynnissä.
  8. J

Öh, sitten mä sekoitan johonkin Piper tai meillä on vaan eri protokolla. Mulla kevyt lääkkeellinen pas, jossa vaan alussa kasvatellaan limistä. Hyvää vaalisunnuntaita!
  9. J

Mimosa tässä ketjussa kaikilla on varmaan ollut jossain vaiheessa tuo tuska, meillä noin vuosi sitten. Omat solut vaan olivat vähäisiä ja epätasaisen laatuisia. En itse jaksanut niitä pettymyksiä niin ilmoittauduimme viimeisen epäonnistuneen hoidon jälkeen suoraan luovarijonoon. Meillä ei ole...
  10. J

Toisaalta ihana jos ei ole pahoja oireita Iitu! Onko ollut mahan nippailua tms nyt tai piinailuaikana?

Yhteistyössä