Hakutulokset

1. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Onnea Aniraz äidiksi tulemisesta! Johkulille peukkuja jännäilyyn. Kyllä siellä toivottavasti kaikki on hyvin. Minulla alkoi uusi kierto ja aloitin jo progynovat. Nyt tuntuu siltä että on vähän hikoilua, johtuuko sitten jarrupiikistä, tai siitä että estrogeeni on tullut kuvioon jarrun jälkeen...
  2. J

Esemila, mulla ei ole mitattu prolaktiiniarvoja sitten hoitojen alun. Mitä ne voivat aiheuttaa, jos ovat liian matalat tai korkeat? Täällä ei ole vielä alkanut vuoto Procrenin jälkeen. Tarkoititteko että teillä jollain on ollut procren ja lisäksi seuraavan kierron alussa estrogeenin lisäksi...
  3. J

Piper onnea plussasta! Kyllä kaikki voi mennä nyt hyvin, toivotaan parasta :) olitteko Suomessa hoidossa? Calcifer, pahoittelut negasta!:sick: Tämä on tooosii epäreilua! Voin sanoa että teillekin kyllä sallisi plussan. Jäikö pakkaseen yhteen siirtoon? Mulla on nyt Procren siksi että halutaan...
  4. J

Negahan sieltä pätkähti, tunnen siis kroppani. Ärsyttäviä oireita luget tekee! Seuraavan kerran sitten otetaan jarrut käyttöön niin omat hormonit ei pääse sekoittamaan asiaa...
  5. J

Vau, pääsette molemmat tositoimiin ensi viikolla! RouvaK en ole kuullut että paksuudesta olisi haittaa. Hyvältä vaikuttaa :) Mulla yleensä 9-11 mm ja kasvaa tosi nopsaan. Calcifer, pidän peukkuja solusaaliin puolesta!! Nyt kyllä tuntuu siltä että menkat alkaa, alkuviikon turvotuksen jälkeen...
  6. J

Parin viime päivän aikana on ollut turvotusta ja ilmavaivoja, vähän vilunväristyksiä. Varmaan ne lääkkeet aiheuttavat tämän... Pissahätä on aina ollut tosi kova Lugeista johtuen. Ja loppukierrossa väsyttää sekä särkee päätä. Onneksi enää 4 päivää testiin! Mitäs muille kuuluu?
  7. J

RouvaKK, ja Tammityttö, ei sillä kai ole väliä kauanko progynovaa/estrogeeniä syö, ennen kun siirto on. Tai ei kuulemma ole niin tarkkaa jollei omat hormonit lyö läpi, niinkuin ilmeisesti minulla. Ehtiipä limakalvo kasvamaan. Sitten passissa on tarkempaa jos on luonnollisempi kierto mihin siirto...
  8. J

Iitu, kyllä yksi siirrettiin. Meillä aina yksi.
  9. J

Sielläpä minulla on se era tehty. Tänään oli pas siirto, nyt vaan jänskättää ensi viikon lauantaihin asti...
  10. J

Calcifer, niissä pas-kierrossa mulla on käytetty Letrozolia stimuloimaan munasarjoja. Se on siis puolilääkkeellinen tai -luonnollinen kierto, jos ymmärrän oikein. Letrojen pitäisi olla niinkuin Clomit vaikutukseltaan. Ne kuitenkin jäädytti munasarjani eli luteaalivaiheessa on oltu ihan jossain...
  11. J

Onnea hoitoon Ninnuska ja Hassutassulle tervetuloa takaisin! Onko teille tehty era-testiä? Meillä se on kyllä paljastanut paljon ongelmia. Niiden takia on jo tehty turhia siirtojakin. Ensinnäkin ensimmäisessä testissä huomattiin että lääkitys ei toimi toivotulla tavalla, siihen meni 2 passia...
  12. J

Calcifer, ei ole luomu vaan lääkkeellinen. Aloitin siis Progynovalla. Mulla kroppa menee sekaisin Letrozolista, jota puoliluomussa pas:ssa kokeiltu. Viikon päästä on tarkistusultra. Joko vuoto alkoi?
  13. J

Onnea Fanni ja tyttö! Calcifer, tuosta kai on juuri kyse että limakalvo voi olla vastaanottavaisempi 5. Tai 6. Päivänä. Se selvitetään erassa. Tänään alkoi uusi kierto eli siirto voisi olla jo parin viikon päästä.
  14. J

Esemilalle kovasti pahoitteluja! Tulehan kertomaan mitä ajatuksia tiellä on tästä eteenpäin. Onko sinulle tehty era-testiä? Meillä lääkäri oli sitä mieltä että se kannattaa tehdä jos paljon tuloksettomia siirtoja takana. Selviää siis onko siirtopäivä liian aikaisin, löydetään "henkilökohtainen...
  15. J

Onnea bessonitsa plussasta ja La bambina kuulumisista! Pahoittelut jumprahuitille! Toivotaan tulevia onnistumisia, onhan teillä ihan hyvä saldo. Esemilalle kovasti peukutuksia, uskon sinun onnistumiseen, positiivisia fiiliksiä :) Itsellä ne tarkemmat tutkimukset elokuun alussa, jonka...
  16. J

Voi ei, pahoittelut Piper! Mahtaa olla piinaavaa odottaa uusia ultrauksia ja lopulta vielä pettymys. Voimia sinne! Esemila, hyvä että rapsuttelu meki kivuttomasti. En yhtään muista mitä minulla maksoi... Toivotaan ajoituksen onnistumista tsekkeihin! La bambina, kuulostaa hyvältä, peukkuja...
  17. J

Iitu, oliko sulla tässä onnistuneessa kierrossa proge-pistokset? Muistelen että kirjoitit jostain pistoksista mitä sait Venäjältä. Nimittäin lääkärini sitä ääneen pohti että niitä käytettäisi minullekin jos oltaisi Jenkeissä. Suomessa eivät siis ole sallittuja. Nyt lueskelin ulkomaisia palstoja...
  18. J

Tervetuloa uusille minunkin puolesta! Peikkoeukko, minulla on tismalleen sama taktiikka kun sinulla. En jaksa vatvoa ongelmia ja uskon että "se lisääntyy mihin keskittyy" eli jos vaan mietin tätä lapsettomuutta niin mikä jää samalla huomiotta ja nauttimatta. Esemila, miten rapsuttelu meni? Minä...
  19. J

Pahoittelut Odottava, onneksi teillä on vielä jäljellä soluja. Toivotaa. Että saat miehesi suostuteltu elokuussa siirtoon! Esemila, ihan oikein menee. Yksi vuoto välissä ja seuraavassa kierrossa hoito. Ilmeisesti aktivoituun limakalvoon voi helpommin tarttua alkio. Rapsutuksen vaikutus on...
  20. J

Onnea odottaja! Esemila, minullakin kokeiltiin rapsutusta mutta kun en koskaan viiden siirron jälkeen ole ollut raskaana niin koettiin paremmaksi tehdä era. Toisaalta toivon nyt että siitä jotain selviää, jonka perusteella siirtoa voisi rukata oikeaan aikaan. Sinähän olet taas ollut raskaana...

Yhteistyössä