Hakutulokset

1. J

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Kiitos vakuutteluista oireiden osalta, kai tämä on normaalia että olot vaihtelevat. Liikunnasta, samoja mietteitä minulla: olen tahallaan jättänyt väliin rankemmat treenit, vuotelunkin takia. On myös tuntunut siltä ettei tee mieli sporttailla vaikka kyllä se hyvää tekee. Joogassa olen käynyt ja...
  2. J

Voi miten ikävä paikka taas Ramiina! Uskon ja luotan että seuraavassa ultrassa näkyy syke. Nyt on niin varhainen viikko sille. Jaksamista viikkoon! Toivotaan että kipu on tiukemmin kiinnittymistä. Hassutassu minulla tuntuu että oireet on melkein tauonneet viime viikkoon verrattuna. Välillä...
  3. J

Ramiina, voihan nuo olla normaaleja raskaudesta aiheutuviakin. Jollei ole jatkuvaa kipua ja vuoto lisäänny? Kuulostaa siltä mitä minulla on ollut pari viime viikkoa, pinkkiä tai punaista vuotoa ja ajoittain menkkamaista kipua jomotellen tai pistellen. Toivon niin että kaikki on hyvin! Jaksamista...
  4. J

Kiitos Fibbis neuvolakuulumisesta. Ehkä menen sinne itsekin yksin, jollei mies ehdottomasti halua käyttää paria tuntia siihen. Minäkin muuten palelen tavallisesti aina, nyt tämä on ihan mahdotonta tärinää. Vaikka olisin lämmitetyssä autossa täysissä vaatteissa, tuntuu että kylmät väreet menevät...
  5. J

Hienoa Ramiina että hcg on noussut! Kaikki on varmasti hyvin:) kyllä siellä parin viikon sisällä on elämää ultrassa. Ei kai näin varhain kuulu mitään ultrassa näkyäkään? Minulla on ilmeisesti sama laskettu aika 29.8 ja viikkoja vasta 5+2. Meillä on sama kun Hassutassulla, ei ultrata vasta kun...
  6. J

Kiva kun synnyttäneetkin käyvät kurkkaamassa vauva-arjen keskeltä :) muistan Iitu ja aniraz teidän piinailleen samaan aikaan noin vuosi sitten. Soititko Ramiina jo ultrasta? Miten muuten pääsit neuvolalääkärille käymään? Meillä on ensimmäinen kunnallinen neuvola vasta viikoilla 8-10...
  7. J

Kiitos Fibbis listan päivittämisestä, tätä kaipailin mutta olin unohtanut listan ;) Piper varmaan kiva tuo dobbleri, paljonko sellainen maksaa? Mulla on sama tilanne kun muilla, olen kärsimätön ja kuulostelen oireita vaan. Selkeästi rinnoissa ei tunnu mitään mutta vatsassa nipistelee ja...
  8. J

Onnea hassutassu!! :love:
  9. J

Unohtui vielä: Onko kukaan teistä kilpparivaivainen? En saanut enää ketään klinikalta kiinni ja muistelen että thyroxin annostusta pitäisi nostaa heti raskauden alettua. Mietin että nostanko omatoimisesti kun ei jouluna saa vastauksia mistään. Välipäivinä menen tarkistamaan arvoni.
  10. J

Onnea Ramiina vahvistuneista arvoista! Hyvin se menee nyt loppuun asti :) Fibbis mullakin on ollut pari päivää nippailuja, jomotteluja ja menkkasärkyä välillä. Hassutassulle pidän peukkuja huomiseen plussatestiin! Tulethan kertomaan huomenna:) Mullakin on vähän ruokahaluton olo ja välillä jopa...
  11. J

Kyllä se hcg oli 594 eli aika korkea pp11 arvoksi. Uskottava että raskaana ollaan. Tänään on vatsaa vääntänyt ja vuoto vaan jatkuu. Eihän siitä klinikallakaan osata sanoa mitään, voi olla merkityksetön tai huono juttu. Odotettava on vaan! Todella kiitollinen olen tästä päivästä. Meillä 5pv...
  12. J

Nopeasti vaan; kiitos onnitteluista, vaikka uskon vasta kun saan iltapäivällä tietää tulokset. Klinikalla otettiin aamulla verikoe ja neljän jälkeen pitäisi tulla soitto...
  13. J

Esemila minä olen 37 nyt. Mikä sinun hoitotilanne on?
  14. J

Onnea kauniista ja rakkaasta tyttövauvasta Iitu:love: Ramiinalle testitsempit, toivotaan että arvot vahvistuu kun ne tikut ainakin näyttää selkeää plussaa! Jännään ja pidän peukkuja puolestasi:) Fibbikselle onnea ultrakuulumisista, hieno juttu(y) Ja hassutassun plussalle isot onnittelut...
  15. J

Onpa inhottavaa jos vuodatte molemmat hieman! Toivotaan että kaikki hyvin ja saat onneksi tiistaina varmistuksen Ramiina! :love: Mä ajattelisin myös Fibbis että jos on kirkasta vuotoa niin sitä voi tulla enemmän kun taas ruskea on jo matkalla kuivunut. Äh, vaikea selittää mutta punainen ei näytä...
  16. J

Ramiina meille jäi vielä 9 pakkaseen. Mutta mulle on tehty useita tuloksettomia siirtoja eli siksi olen jo vähän epätoivoinen kun ongelma on kiinnittymiseen liittyvä. Lääkäri mietti miehen kromosomien testaamista mutta solut ovat kehittyneet blastoiksi hyvin, ei niissä siittiöissä pitäisi olla...
  17. J

Peukkuja Ramiina piinailuun! Milloin sinulla on testipäivä? Tuntuu että kahdella olisi niin hyvät mahdollisuudet onnistua. Ja hyvin teillä tuli soluja pakkaseenkin! Minullakin alkoi piinailu, eilen oli blaston siirto. Siirrettiin neljäntenä päivänä tällä kertaa. Tänään pistin gonapeptylin ja...
  18. J

Onnea Fibbis, ihan mahtavaa! Mikä oli teillä se ratkaiseva juttu? Iitulla lähenee synnytys... Hurjaa ja ihanaa :love: Minulla on nyt jarrukierron kp 16 menossa ja aloitin eilen luget. Myös estrogeeni käytössä. Perjantaina siirto! En kyllä ole varma onko munasarjat olleet lepotilassa, toivon...
  19. J

Piper, onnea ultrakuulumista! Varmasti kävisin itsekin kontrollissa pikapikaa. Kunhan tässä nyt ensin raskautuisi:) RouvaK, joko siirto oli? Peukkuja! Ramiina, onnea siirron odotukseen ja suunnitelmat kuulostavat hyviltä! Teillä on varmaan hyvät mahdollisuudet onnistua jos ainoa ongelma on...
  20. J

Hassutassu, ai sinulla on nyt sama tilanne! Pistin tosiaan kp 18 piikin ja kp 31 alkoi vuoto kunnolla. Eli melkein 2 viikkoa meni. Viikon pidempi kun normikiertoni yleensä. Hankala tietää laskeako kp 1 jo se ilta, kun tulee ekat tiputtelut vai vasta seuraava pv. Silloin kunnon vuoto alkoi niin...

Yhteistyössä