Hakutulokset

1. V

Toiveena vauva 2017-2018

Pakko hehkuttaa! Pieni askel ihmiskunnalle mut iso mulle :D Mä ovuloin! Oon saanu nyt monen viikon kärsivällisen ja välillä epätoivoisenkin ovistestailun jälkeen plussat kahteen eri digilaitteeseen ja liuskoihin :) Kaiken lisäksi tuli klassiset oireet, joista ei voi erehtyä: valkuaislimaa...
  2. V

Toiveena vauva 2017-2018

Moikka ja tervetuloo mukaan, kiva et löytyy näin paljon kuumeilijoita :) Saanko kysyy et miten pitkiä sun kierrot oli kun raskauduit? Mulla kans huolettaa kiertojen palautuminen (ei imetyksen vaan minipillereiden jäljiltä) ja kierrot vaikuttaa olevan pidemmän puoleisia. Eka koko kierto oli 56...
  3. V

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ihana jännätä teidän muiden puolesta, kun itse odotan vielä reilun kuukauden yrityksen aloitusta :D Kaikkein parasta on tietty kuulla ilouutisia, onnea niistä! :love:Ja hurjasti tsemppiä pettymyksistä toipumiseen, lähetän teille onnistumissignaaleja virtuaalisesti (y) Onkos teillä kellään...
  4. V

Toiveena vauva 2017-2018

Varovaiset onnittelut! Huikee juttu jos siellä pieni kasvaa :love: Täällä menossa Kp18, ovista ei vielä kuulu, tosin viime kierto oli 56 päivää eli ei tässä kovin aikasin ovista vielä ootella. Toivon vaan niin kovasti et se sieltä tulis :whistle: Oon testannut Clearbluen kahden hormonin...
  5. V

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä ilmottautuu kans yks ens vuoden vauvaa kuumeileva! Kyseessä ois meiän esikoinen, jos sellanen mahollisuus meille suodaan :love: Yrityksen aloitusta on vielä pidätelty sen verran et muut asiat on aikataulullisesti kunnossa, mutta elokuussa ois tarkotus alottaa:) Odottavan aika on vaan...
  6. V

Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

Moikka! En ole tässä keskustelussa viestitellyt, mutta mulla on vähän samankaltainen tilanne kuin sulla. Haaveillaan (joo, voin sanoa jo et me molemmat haaveillaan!) ekasta vauvasta, mutta yritys voidaan aloittaa vasta elokuussa. Tai siis aiemmin ajattelin että "vasta", nythän se alkaa olla jo...
  7. V

Millasia kokemuksia teillä on greippimehun käytöstä raskausyrityksessä tai muuten hormonikierron ja oireiden kannalta? Ite ajattelin tässä kierrossa kokeilla, ei sitä haittaakaan oo ja tulee ainakin terveellinen fiilis heti aamusta kun pari desiä kulauttaa ;) Päivitän vielä omaa tilannetta...
  8. V

Hei, täällä on varmaan pitkäkiertolaisia mukana vai muistanko ihan väärin? Missä vaiheessa ootte hakeutunu gynelle tarkastukseen selvittelemään ovisasioita? Mulla oli menkat minipillereiden takia n. 3 vuotta kokonaan poissa ja nyt oottelen kierron palautumista. Eka vuoto tuli pillereiden...
  9. V

Täällä on menossa jo kp 52 eikä menkkoja näy. Ei siis oo vielä yritys päällä vaan totutan kroppaa minipillerittömään elämään.. Alkaa jo oikeesti huolestuttaa vähitellen et palautuuko se kierto nyt ollenkaan ennen yrityksen aloitusta. Vaikka tiedänkin, että palautuminen voi kestää sen puolikin...
  10. V

Jokohan sitä uskaltais itsekin mukaan kirjoittelemaan pitkän sivusta seurailun jälkeen.. Tää on kyllä koukuttava ketju, niin ku koko testailu ja piinailu ylipäätään. Itehän oon kuluttanut jo niin paljon testejä että ihan hävettää, vaikka yritys ei oo vielä alkanu. Tarkoitus on aloittaa elokuussa...
  11. V

Jokohan sitä uskaltais itsekin mukaan kirjoittelemaan pitkän sivusta seurailun jälkeen.. Tää on kyllä koukuttava ketju, niin ku koko testailu ja piinailu ylipäätään. Itehän oon kuluttanut jo niin paljon testejä että ihan hävettää, vaikka yritys ei oo vielä alkanu. Tarkoitus on aloittaa elokuussa...

Yhteistyössä