Hakutulokset

1. jammaillen

Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

pajunkissa-85 Mekin päädyttiin duo edgeihin, kuosilla black and white. :D runkona pohdittiin normaalin ja sen sportin välillä (siinä olis ollut se heittoaisa), mut päädyttiin sit normaaliin, eli kääntymättömät pyörät ja metallinen tavarakori. Mukaan tarttui myös samalla kuosilla hoitolaukku ja...
  2. jammaillen

Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

Meillä ei ole ennestään ollut mitään vauvatavaroita, kun esikoinen tulossa. Alkuvuodesta käytiin ostamassa jo vaunut, kun Emmaljunga oli kymmenen prossan alessa :) samalla mukaan tarttui turvakaukalo telakan kanssa. Muita hankintoja ei vielä ole tehty. Liikkeitä täälläkin! Ihanan hentosta...
  3. jammaillen

Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

Ihanaa joulua kaikille! :) Minä aion nauttia kynttilöiden valosta ja maittavasta ruuasta, ja ihan vain rauhoittua. Ensi jouluna ei ollakaan miehen kanssa enää kaksin. <3 Jammaillen 13+5
  4. jammaillen

Noissa sikiöseuloissa on aika paljon paikkakuntakohtaisia eroja. Täällä se otetaan nt-ultran jälkeen samana päivänä, ultraava lääkäri antaa siihen lähetteen. Ja nuo molemmat ajoittuu 10+6-12+6 :) Omia seulontatuloksia tässä odottelenkin, verikoe otettiin viime perjantaina. Onpa kiva...
  5. jammaillen

Hei, nyt kun kesälomat tuli puheeksi! Tietääkö kukaan miten se systeemi sitten toimii - Jos jään sanotaan vaikkapa 20.5. äitiyslomalle, niin onko edeltävänä lomakautena kertyneet lomat pakko pitää sitä ennen tai ottaa rahana? Vai saako lomat säästää ajalle äitiysloman/hoitovapaan jälkeen...
  6. jammaillen

Ihana päivä!! <3 eipä ollut vaisto kyseessä mun kohdalla vaan pelkkää pelkoa. Käytiin ekassa ultrassa tänään ja siellä se pieni kovasti liikehti ja heilutteli <3 tulipa onnen kyyneleetkin vuodatettua. Neuvolan keskiarvo 28pv kierron laskujen mukaan tänään 12+6, itse olin ovistestin...
  7. jammaillen

Pitäisköhän itsekin ostaa doppleri. Pelottaa vaan, että miten sekaisin menen jos en joku kerta löydä niitä ääniä, vaikka kaikki olisikin ok. Täytynee kattoa tota dopplerjuttua perjantain ultran jälkeen. Vielä kaksi yötä! Ahdistaa kyllä kovasti, täällä kun on ollut juttua siitä äidin vaistosta...
  8. jammaillen

Hienoja ultrakuulumisia monella! Oon kyllä vähän kade noista ultrista, en millään malttaisi enää odottaa! 9 yötä vielä pitäisi malttaa. Vauvahaaveilijalle tsemppiä! Mä oon kanssa ottanut tuoremehun osaksi aamuja. En ikinä oo juurikaan juonut mehua, mutta nyt raskaana se lasillinen vaikkapa...
  9. jammaillen

Heinäkuun Hellemasut 2015

Mulla on mennyt tää raskausaika kyllä ihan hujauksessa tähän asti.. Kello soi 05:00, kotona olen joskus neljän jälkeen. Sit arkiaskareet ja pyrkimys olla jo 20 aikaan sängyssä. Nytkin oon jo sängyssä, mut tän keskustelun lukemisesta on tullut mulle ihan iltarutiini :D luen tätä myös aina...
  10. jammaillen

Heinäkuun Hellemasut 2015

Kiitos paljon noista pikkujouluvinkeistä! :kiss: Todennäköisesti pelkkä "antibioottikuurilla hammastulehduksen takia" menee läpi, mutta täytyy pistää toi Flagyl-nimi korvan taakse. Voihan meillä olla porukassa joku pätijä, tai sitten joku joka on juuri kokenut kamalan hammastulehduksen...

Yhteistyössä