Hakutulokset

1. jammaillen

Toukokuu 2017 odottajia ?

Täällä myös yksi! Kovasti olenkin täällä jo käynyt kurkkimassa et joko joku on tehnyt toukokuisille ketjun :D
  2. jammaillen

Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

Vannila millä viikoilla sun aiemmat lapset ovat syntyneet? Mitäs ajatuksia sulla mahdollisesta käynnistyksestä? Jammaillen 41+3
  3. jammaillen

Heinäkuun hellemasut-HEINÄKUUSSA!

Onnea vauvautuneille! :love: Täällä on selvitty jotenkuten helteistä ja nautittu paljon mansikoita ja jäätelöä. Viimeinen neuvola yhtenä kappaleena takana. Nyt sitten seuraava etappi taitaa olla keskiviikkona puhelu synnärille kun 41+5 täynnä. Jännä nähdä milloin pääsen sitten...
  4. jammaillen

Heinäkuun Hellemasut -15 *kesäkuussa*

Malttamattomasti, kiitos kysymästä! Huomenna poksuu tosiaan laskettu aika. Harjoitussupistuksia ollut nyt enenevissä määrin, mutta olleet ihan täysin kivuttomia. Osa tuntuu vaan epämiellyttävänä ja pienenä paineena, osa ehkä vähän lievästi menkkamaiselta. Eilen näitä tuli säännöllisesti koko...
  5. jammaillen

Nellillä kuulostaa olot jo tosi lupaavilta! Mä täällä haaveilen omasta juhannusvauvasta :LOL: aina saa haaveilla.. Oikein mukavaa juhannusta kaikille! Jammaillen 39+0 poks!
  6. jammaillen

:love: starrille hurjasti onnea pojasta! :) Onko teillä jo synnytyksen kokeneilla jotain vinkkejä ensikertalaiselle? Jotain mitä haluaisitte sanoa? Päivä päivältä jännittää enemmän! :confused: Jammaillen ja tyty 38+0
  7. jammaillen

Onpas täällä monenlaista oloa! Oon kyllä joidenkin kuulumisia lukiessa todennut, että saan kyllä olla omiin oloihini tyytyväinen. Kaupassa käynti ja suurempi siivous saa epämukavia kiristelyjä ja supisteluja aikaan, mut aikalailla siinä se. Noilta paineen tunteilta, liitoskivuilta ja...
  8. jammaillen

Heinäkuun Hellemasut -15 *toukokuussa*

Täällä pitkästä aikaa taas kommentoimassa. Joka pv täällä lueskelen kyllä =) Me käytiin tänään miehen kanssa katsastamassa reitti synnärille ja samalla vilasemassa parkkisysteemit ja oikea ovi.. Ei kyllä ekalla yrittämällä päästy perille vaikka miten katottiin kotona karttaa ja todettiin et...
  9. jammaillen

Heinäkuun Hellemasut -15 *toukokuussa*

Annuulle onnea vauvasta! <3 Enpäs ole täällä hetkeen käynytkään kirjoittelemassa. Mut apua.. MÄHÄN OLEN RASKAANA JA SAAN VAUVAN! Olen pari viimeistä päivää ollut ihan pihalla. Mä siis ymmärsin nyt olevani oikeasti raskaana. Sen mä ehkä olen aiemmin jo osittain tajunnutkin. Mutta se että...
  10. jammaillen

Heinäkuun hellemasut -15 *maaliskuussa*

Noniin, sokerirasitus takana. Tosiaan mua alkaa herkästi heikottaa verikokeet, viimeksi meinasin neuvolassa pyörtyä. Nyt sokerirasituksessa kaks ekaa verikoetta meni ok, mut kolmas... neula teki ihan pirun kipeää ja "oho hups heh ei se tainnutkaan nyt mennä suoneen hmmm hehe oho jos vähän tosta...
  11. jammaillen

Samour toi doomoo buddy on ihan paras! Mäkin oon mahallanukkuja ja lemppariasento on semmonen balleriina. Ton kanssa pääsee ees vähän sellaseen ballerinamaiseen ja saa muutenkin tukea. Mietin silloin että raaskinko investoida tyynyyn niin paljon, mut on kyl niin maksanut itsensä jo takaisin...
  12. jammaillen

Astrealle tsemppiä! Koita antaa itselles lupa iloita vauvasta, sulla on siihen täysi oikeus! :) Onnea myös hyviä ultrakuulumisia saaneille! Ensimmäinen ajatus tänään kellon soidessa oli se, et luojan kiitos, viikonloppu edessä ja saa nukkua niin kauan kuin sielu sietää! Ja ottaa vaikka...
  13. jammaillen

Miten te muut tulette juttuun neuvolatätienne kanssa? Olin tänään neuvolassa, ja jotenkin jäi ihan tyhjä olo. Mä jotenkin en tule sen kanssa juttuun, enkä tiedä mistä johtuu. Ihan kaikinpuolin mukava tapaus, mutta jotenkin mulla on sen vastaanotolla sellainen olo kuin olisi jossain virallisessa...
  14. jammaillen

Mullekin saa lisätä sen tyttölupauksen! Mä olen ihan henkisesti loppu noista töistä. Maanantaina olis neuvola, mutta en tiedä viitsinkö puhua tästä. Mä en voi ensi viikolla olla pois töistä, vaan on pakko jaksaa. Sen jälkeen ei ole niin ehdottoman pakko.. Pomon suhtautuminen koko...
  15. jammaillen

Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

Vau! Toi uusi äitiyspakkaus on todella kaunis, miellyttää kyllä mun silmää. Toivottavasti saan sen enkä vanhaa mallia. Äitiyspakkaus - kela.fi Jammaillen & tyty 22+4
  16. jammaillen

Pitipä ihan kirjautua.. Ensinnäkin onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille! Ja myös lämpimät onnittelut tyttö/poikalupausten saaneille :) Tervetuloa myös uusille. Mä olen sitä mieltä, että tällainen foorumi ei ole oikea paikka ihmiselle joka noin syvästi loukkaantuu tollasesta...
  17. jammaillen

20+0 poks täälläkin! Rakenneultrassa kaikki hyvin. Meille tulee tyttö! <3 Kivaa viikonloppua kaikille! Jammaillen & tyty 20+0
  18. jammaillen

Meillä oli neuvolalääkäri about rv 16. Tuolla käynnillä lääkäri jutusteli, kyseli vointia, vähän miehelle kertoi miten seksielämä tulee synnytyksen jälkeen hetkellisesti muuttumaan (tai meille molemmille, mutta tuntui painottavan miehelle, että ymmärrystä tulisi asiaan kohtaan olla). Lisäksi...
  19. jammaillen

illusia83 kiitos uudesta ketjusta! Mun lasketun ajan voisi vaihtaa 1.7 -> 26.6. En saa tätä punaiseksi, jos menee ohi niin pyydän joskus uusiks kun oon koneella. astrea tänne vain, tervetuloa :) Kiitos kaikille kun tsemppaatte jaksamaan. Vähän jo helpottaa kun täällä pääsee kiireistään...
  20. jammaillen

Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

Huilaamisesta. Tulisi mullekin tarpeeseen. Kello soi joka arkiaamu päivästä riippuen 04 tai 05. Eilenkin soitti neljältä, menin kuudeksi töihin. Pääsin lähtemään töistä vasta 16:30. Töissä en ehi ees pitää kahvitaukoja, vedän jotain välipalakeksiä tai rahkaa työn ohessa. Puolen tunnin...

Yhteistyössä