Hakutulokset

1. Myrsky10

Toiveena vauva 2017-2018

En tiedä näkeekö kukaan kuvassa mitään, mutta luonnossa näkyi toosi hailakka viiva, dpo 11 :giggle:
  2. Myrsky10

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

En tiedä näkyykö tässä mitään, mutta luonnossa näkyi ihan toosi hailakka viiva, dpo 11 :giggle:
  3. Myrsky10

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

En tiedä näkeekö kukaan kuvassa mitään, mutta luonnossa näkyi toosi hailakka viiva, dpo 11 :giggle:
  4. Myrsky10

@Eela- mä luulen että huomenna tai ylihuomenna sorrun testaamaan ekan kerran :rolleyes: Toiveet on kyllä tosi korkealla nyt, vaikka ei ehkä pitäisi olla ettei sitte tuu kauheeta pettymystä :cautious: Oireita ei pahemmin oo verrattuna kahteen edelliseen negakiertoon o_O
  5. Myrsky10

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kysynpäs täältä mielipidettä, vaikka tähän asti oon vaan käynyt lukemassa tätä ketjua:) Elikkäs omien laskujen mukaan huomenna pitäis olla dpo 10, niin milloinkohan sitä uskaltaisi ekaa raskaustestiä tehdä? Testit on tilattu Raskauskeijulta, one step herkkä puikkotesti kyseessä, herkkyys taitaa...
  6. Myrsky10

Toiveena vauva 2017-2018

Nyt täällä ollaan jännän äärellä. Tänään pitäis olla dpo 7 ja oon aivan varma että tuli ihan pieni tippa rusehtavaa vuotoa o_O Heti kyllä aloin ajatella että mahdanko vaan kuvitella :D Muita oireita ei pientä etovaa oloa lukuunottamatta ole. Josko tää olis nyt se todella odotettu kierto :barefoot:
  7. Myrsky10

Nyt täällä ollaan jännän äärellä. Tänään pitäis olla dpo 7 ja oon aivan varma että tuli ihan pieni tippa rusehtavaa vuotoa o_O Heti kyllä aloin ajatella että mahdanko vaan kuvitella :D Muita oireita ei pientä etovaa oloa lukuunottamatta ole. Josko tää olis nyt se todella odotettu kierto :barefoot:
  8. Myrsky10

Nyt alkoi piinapäivät, ovistestin testiviiva on muuttunut aivan hailuksi, joten ovis oli ja meni. Useampi tallettelu tuli tehtyä oviksen aikoihin :rolleyes: Nyt täällä varovasti miehen kanssa odotetaan, josko se plussa tällä kertaa saataisiin :love:
  9. Myrsky10

Toiveena vauva 2017-2018

Nyt alkoi piinapäivät, ovistestin testiviiva on muuttunut aivan hailuksi, joten ovis oli ja meni. Useampi tallettelu tuli tehtyä oviksen aikoihin :rolleyes: Nyt täällä varovasti miehen kanssa odotetaan, josko se plussa tällä kertaa saataisiin :love:
  10. Myrsky10

@Suikku1 Toivottavasti oireet ei oo kuvitelmaa (y) Täällä pärähti heti ekaan ovistestiin eilen iltapäivällä melkein tasavahvat viivat :) Testiviiva oli ihan kunnolla kirkas punainen, vaikkakin hieman kontrolliviivaa ohuempi ja viiva tuli heti ekan minuutin aikana. Oli kyllä niin samanvahvuiset...

Yhteistyössä