Hakutulokset

1. Barbamama35

35 v + odottajat, vol 6

Lintukoira: Onnea pienestä prinsessasta! :flower: :heart: Onneksi kaikki on nyt hyvin! Keskeneräinen: HUI! Hirveän matalat verenpaineet sulla on olleet! Onko niitä tarkkailtu sen jälkeen? Onko tilanne parantunut? (.) Tänään oli lääkärineuvola. Turvotusten lisäksi verenpaine oli koholla ja...
  2. Barbamama35

KOLMATTA ODOTTAVAT kevät 2012

Liljan Kukka: Ihan välttämättä ei näy vielä sykettä, jos tuo oviksen mukaan laskettu pitää paikkaansa. Älä siis turhaan säikähdä, jos sykettä ei näy. Toivottavasti kuitenkin näkyy, niin ei tarvitse turhaan stressata! (.) Tänään oli lääkärineuvola. Turvotusten lisäksi verenpaine oli koholla...
  3. Barbamama35

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

Onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: :heart: Sandrastiina: Minä kannoin kakkosta jo laitoksella ja liinan otan tälläkin kertaa mukaan. Liinassa vauva tuhisi tyytyväisenä kun itse katselin yhteisessä tilassa töllöä ym. Sen kanssa on huomattavasti helpompi liikkua kuin sen vauvasängyn...
  4. Barbamama35

Liljan Kukka: ONNEA :flower: Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo! b=)d (.) Loppuraskauden vaivat ovat iskeneet täälläkin täydellä voimallaan... Turvotus sai ihan uudet mittasuhteet helteiden myötä. Onneksi ensi viikoksi luvattiin vähän viileämpää keliä. Alkaa olla jo aika "kypsä" olo ;)...
  5. Barbamama35

Hirmuisesti tullut tekstiä parissa päivässä. Ihanaa, mutta en muista puoliakaan mihin piti jotain kommentoida :D Minäkin liputan kantoliinan puolesta! Rintareput on ihan hirveitä verrattuna hyvään kantoliinaan. Tullut kokeiltua monenlaista versiota kummastakin. Kantoliinassa voi kantaa aivan...
  6. Barbamama35

Onnea Avocado! :flower: :heart: Ihanaa, että näitä uutisia alkaa sadella =) Käykäähän kertomassa täälläkin niitä synnytystarinoita ym. Ei meistä lähellekään kaikki ole FB ryhmässä mukana.
  7. Barbamama35

Stiinuliini: Tuplasti onnea! :flower: :heart: (.) Neuvolassa käyty taas. Kaikki hyvin :) Painokin oli tullut hieman alas ja sf-mitta taas käyrillä. Niin paljon siis turvotus vaikutti viime kerralla. Nyt turvotus on pysynyt melko hyvin hallinnassa. Syön monta purkkia ananasta päivässä...
  8. Barbamama35

35 v + odottajat, vol 6

Onnea pienestä prinsessasta Papuli! :flower: :heart: Ihanaa kuulla, että kaikki meni hyvin =) uusihanuus: Sama on huomattu täälläkin eli raskaana olo näillä vuosilla on ihan eri juttu kuin 10 vuotta sitten... Saa nähdä miten jaksaa synnytyksen ja vauva-ajan. Uusperheen äiti minäkin olen. Tämä...
  9. Barbamama35

Tuplasti onnea malendra! :flower: :heart: Poikka: Voimia! Hyvä juttu joka tapauksessa, että vauva vaikuttaa voivan ihan hyvin. Onko syynä istukan toiminta vai miksi vauva kasvaa välillä hyvin ja sitten taas ei? Onko sulle selitetty asiaa mitenkään? Onneksi tosiaan viikkoja on jo hyvin kasassa...
  10. Barbamama35

Hemutus: Mun mielestä toi on jo aika iso muutos verenpaineessa. Toivottavasti tilanne rauhoittuu. Nyt vain LEPOA!!! Mulla oli tallessa Aventin tuttipulloja edellisten jäljeltä. Uudet tutit pitää vaan ostaa. Noi Aventit on hyviä siitä, että tutti muistuttaa oikeaa rintaa muodoltaan. Ne ei...
  11. Barbamama35

Muumimamma: Toivottavasti kääntö onnistuu! Kuulumisia odotellessa... ;) PELKKÄ turvotus ei käsittääkseni ole oire raskausmyrkytyksestä vaan ihan normaalia ja loppuraskauteen kuuluvaa vaikka tulisikin yllättäen ja suurina määrinä. Näin ainakin mulle on aina sanottu. Mun jalat on jo nyt tuon...
  12. Barbamama35

Turvotus on mullakin ollut välillä hiukan toispuolista. Toinen jalka tai käsi on turvonnut enemmän kuin toinen. Olen ajatellut sen johtuvan omasta tai vauvan asennosta. Ei mulla ainakaan turvotus häviä enää tässä vaiheessa raskautta edes yön aikana. Se voi hiukan helpottaa - tai sitten ei...
  13. Barbamama35

Täällä on supistellut ihan urakalla tämän illan. HUH! Kävelin muutaman kilometrin ja siitä tämä ilo alkoi... Ensin alkoi tuntua vaan ikävältä ja pikkuhiljaa supistukset vahvistuivat ja niitä alkoi tulla aika tiheään. Ei meinannut rauhoittua millään edes levossa. Nyt vaikuttaisi hiukan...
  14. Barbamama35

Äitiysloma alkoi täälläkin =) Valmistelut alkaa olla hyvinkin valmiina jo. Pientä säätöä vielä on, kuten pinniksen lakanoiden pesu. Sen olen tarkoituksella vielä jättänyt odottamaan. Nehän ehtii pölyyntyä vielä näiden odotusviikkojen aikana eikä pinnistä välttämättä tarvita kovin nopeasti...
  15. Barbamama35

pillipöllö: Ok no nyt täsmää :D Ei ole tosiaan paljon viikkoja jäljellä sullakaan. 2 km kävely ja imurointi näillä viikoilla ON PALJON! Mä en meinaa päästä ylös vaikken ole oikeasti tehnyt mitään :laugh: Autossa meidän lapset matkustavat takapenkillä (kaikki kolme). Hyvin mahtuvat sinne...
  16. Barbamama35

35 v + odottajat, vol 6

Lintukoira: Hirmuisesti voimia! Toivottavasti kaikki on hyvin kontrollissa! Ainakin viikkoja on jo kertynyt hyvin ja kokoakin kuitenkin melko hyvin eli ei ole ihan pikkiriikkinen keskonen vaikka nyt syntyisikin. (.) Tänään oli taas neuvola. Kaikki muuten hyvin, mutta turvotusta on kertynyt...
  17. Barbamama35

Aanna ja Peikko: Tiedän niin ton tunteen. Inhoan kanssa sitä sanontaa, ettei raskaus ole sairaus. Kyllä se joidenkin kohdalla on! Jos voi pahoin niin ettei mikään pysy sisällä tai ei pysty kävelemään kipujen vuoksi niin miksi sitä sitten pitäisi sanoa??? Jos ei varsinaisesti raskaus ole sairaus...
  18. Barbamama35

Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

Masun koko näytti kuvassa aivan normaalilta näille viikoille :) Toisilla masu kasvaa enemmän etusuuntaan ja toiset leviävät - se riippuu paljon vauvan asennosta. Siksi eri kulmista toinen näyttää pieneltä ja toinen isolta. Älkää stressatko noista kommenteista. Moni tarkoittaa hyvää ja koittaa...
  19. Barbamama35

Aanna: Mulla on samanlaiset kokemukset lasten syntymäviikoista. Eka siis syntyi käynnistyksellä rv 38+6 ja toinen luomusti 41+3. Ero vauvoissa oli huomattava. Toinen oli paljon isompi, jäntevämpi, rauhallisempi, kannatteli päätään heti syntymästä, nukkui pitkiä pätkiä ja söi hyvällä halulla...
  20. Barbamama35

malendra: Oih miten jännää! Sulla on todennäköisesti lähtö aika lähellä. Eikö kaksoset yleensä synnykin ennen laskettua aikaa ilman käynnistelyjäkin? Höpöttäjä: Tsemppiä! Yleensä toinen on tosiaan jo helpompi monestakin syystä. Yksi on tietenkin se, että itse tiedät mitä on edessä, miltä "ne...

Yhteistyössä