Hakutulokset

1. tiuhti_

Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

voi iitu :heart: onnea suuresta rajapyykistä! teille tulee oikeasti nyt vauva, ihanaa kun osaat nyt iloita asiasta =)
  2. tiuhti_

Lääkäri heitti ilmaan crohnin taudin mahdollisuuden.

onko sulla ollu koskaa taukoja ton ripulin kanssa vai onko jatkuvaa? mä huomaan että kohta tulee akuutti ku mulla alkaa ihme selkäkivut, ihanku lihakset olis vaan jumissa, tästä menee noin 2vkoa kun huomaan että akuutti on käsillä.. ootko huomannu tuollasia?
  3. tiuhti_

mullakin palaverit on kamalia akuutin aikaan, mutta tiiätkö mitä, sanot vaan rohkeesti että anteeksi joudun hetkeks poistumaan, ei tarvii syytä sanoa :) senku meet wc! eli mä uskon että sullakin on vaan se pelko että pelkäät housuun tulemista, ei niinkää se lääke itse sitä ongelmaa auta mutta...
  4. tiuhti_

mä en oo tiennykkää et tää on mahollista :O oliko sulla edes avannetta?
  5. tiuhti_

ja mä kannatan myös d-vitamiinia :) samoin kalkkilisää j b ryhmän vitamiineja!!!! ne kun tuppaa olla vähissä kun eivät imeydy kunnolla meikäläisillä.. jotain häikkää sulla hipputar on suolessa jos rautralisäkää ei auta :( ootko varma että se sulaa vatsassa ettei tuu sellasenaa ulos? muista...
  6. tiuhti_

ja sitä ihmetteln jos sun puolisolla on pahana niin miks pelkkä azamun? :( yleensä annetaan aluks kortisoni edes tueksi! sit ruualla voi pelata aika pitkälle, mä jätin itse pois paljon viljatuotteita ja esim. salaatti, raasteet, omena.. ne on aika kovaa tavaraa suolelle, ne ei sula kunnolla...
  7. tiuhti_

tähän sanon sen, että itsellä ainaki koko ripulointi on päänvaiva ja en uskalla lähtee mihinkää akuutin aikaan ku pelkään että tulee housuun :( sain ihan paniikkikohtaukia ku alko tuntuu kaupassa wc hätä ja wc ei ollut.. eli yritän vaan sanoo että toisko se turvaa siihen että et pelkää että...
  8. tiuhti_

mulla ei azamunit yms auta yhtään, nyt mennään asacol 800mg ja 2x2, olen raskaana tällä hetkellä joka autta amun tilannetta huomattavastim, oon oireeton nyt! biologiset lääkkeet on hyviä, jos niistä ei tuu sivuoireita, mä en niitä voi enää käyttää kun mulla tulee joku ihme niveltulehdus...
  9. tiuhti_

oi oi täällähän on moni saanu jo sukupuolilupauksia :heart: muakin alkaa nyt vaan enemmän ja enemmän kutkuttaa ajatus siitä että kysyttäis :rolleyes: mies haluis tietää mutta mä oon yrittäny estää sitä, katotaa kysyykö ultrassa :) mulla muistaakseni on rakenneultra 4.2 :) rockstone, harvemmin...
  10. tiuhti_

hellou :) onki aikaa kun olen viimeks täällä käynyt! jos tää toinen tulee samoihin aikoihin ku eka niin nyt oltais jo puolivälissä, muuten vielä 3 vkoa puoliväliin! huomasin että täällä on muitaki PS synnyttäviä :) ehkä tavataan siellä!
  11. tiuhti_

niin ja se piti vielä sanoa että paksuuoli reagoi herkemmin tulehdukseen ja tätä kautta se näkyy herkemmin verikokeissa, ohutsuoli on oma juttusa, näin ainaki mulla! eli kun mulla on verikokeissa häikkää, joudun mä sairaalaan tiputukseen..
  12. tiuhti_

ja pahimmillana mun wc kerrat akuutin päällä ollessa on 20+, eli asun wc:ssä.. mutta ei sitäkää tarvita, jos sulla on jo muutama ripulikerta päivässä ja uloste on usein ripulia on syytä epäillä jotain sairautta!
  13. tiuhti_

ei mullakaan ollu laihtumista tai kuumetta, ei verikokeissa mitään, mutta vatsaoireita 5 vuotta! kauheaa ripulia päivittäin.. 5 vuotta ravasin lääkärissä! yksi kaunis päivä alko tulee verta, tästä muutaman päivän päätä nousi kuume ja vatsakivut oli ihan helvettia, epäilivät umpparia, eivät...
  14. tiuhti_

aamupalavinkkeja 8kk ikäselle pojalle

kiitos tästä :) tätä kokeilen varmasti!
  15. tiuhti_

tuota voisilmää voiski kokeilla taas, söi silleen hetken aikaa mutta seki alko tökkii, nyt en oo antanu hetkeen silleen! nyt oon laittanu vaan marjoja yms. joukkoon, soseet ei maistu puuron joukossa..
  16. tiuhti_

meillä tuo on alkanu ronkeliksi, ei kelpaa puurot (valmis tai itsetehty), jogurtit, soseet.. kovasti jo odottelenki että koska saa alkaa maitotuotteita antamaan esim. jogurtteja :) syö kyllä jonki verran mutta ei tarpeeksi, sitten onki nälkä jo hetken päästyä uusiksi! eli kaipailisin hyviä...
  17. tiuhti_

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

ohhoh :D viallinen testi.. vie takas apteekkiin vielä kun siinä näkyy noi! saat varmaan uuden, tai sit lähetä clearbluelle kuva!
  18. tiuhti_

* Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

mulle saa päivittää iäksi 23 vuotta, tuli synttäreitä vietettyä aaton aattona ;)
  19. tiuhti_

tulehdushan sieltä löytyi :( ja kaiken kukkuraksi neukkutätin piti soittaa ja viime perjantaina jos siellä jotain on, eipä soittanu mutta mä soitin varuiks eilen ku lppua ei näy vuodoille ja kauhee tulehdushan se siellä jyllää.. ab-kuuri pitäs hakea tänään, eilen en sitä ehtiny hakemaan! perse...
  20. tiuhti_

iitu, just noin, mä kun yskin hetken voin jo varautua vuotoon, siis sitä toisinaan ihan lorisee pönttöön, kestää hetken, suihkuttelen bideellä ja se loppuu siihen, seuraavana ja ehkä sitäkin seuraavana tulee ruskeaa, ellei sieltä tuu jo uudestaa lorottamalla tai "vähän vaan" tiputtelee :( nyt...

Yhteistyössä