Hakutulokset

1. 3

Toiveissa vauva 2021

Tuun tännekin kertomaan, koska teidän kanssa jakoi yritysaikaakin niin paljon, että meillä oli eilen varhaisultra ja kaikki hyvin pienellä❤️ Koko vastasi viikkoja ja sydän löi, kyllä siinä helpotuksen ja onnen kyyneleet pääsi ❤️ Plussatuulia tänne toivon kovasti! :love:
  2. 3

Huhtikuiset 2021

Siis tämä myös mulla. Leipää, jogurttia ja hedelmiä menee, lämmin ruoka hyvin huonosti.. Ja sama mitä @Tsilla ylempänä laitto, et kebab maistu kyl viime viikonloppuna ja nyt hamppari ravintolassa, mutta en pysty ees kuvittelee tekeväni jotain jauhelihaa tai kanaa ja kananmuna on ollut ihan no-no...
  3. 3

Huhtikuiset 2021

Mäkin kävin tänään varhaisultrassa ja kaikki hyvin meidän pikkuisella, sydän löi ja koko vastas suunnilleen niitä viikkoja mitä menkoista laskettuna, nyt 8+1 menkoista ja 8+0 koon mukaan❤️ Onnellisia ja helpottuneita ollaan❤️
  4. 3

Huhtikuiset 2021

Paina tästä tota -> @saasoo , niin siihen tulee vaihtoehdoks et lähetä yksityisviesti :) Paitsi siitä en tiiä, et pystyykö vierailijana lähettää yksityisviestiä vai pitääkö kirjautua :unsure:
  5. 3

Toiveissa vauva 2021

Joo ja siis @Tiukuna tosi hyvä kun tuot esille, kun on paljon tietoa asiasta! ❤ Ja mullahan saatto just se raudan aloitus vaikka olla se, että se plussa nyt tuli. Mut just ettei se välttämättä tarkoita, että jos on alhainen, niin ei vois raskautua. Mutta kyllähän se kannattaa tarkastaa ja alkaa...
  6. 3

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli kans kesäkuun alussa ferritiini 27 ja ehdin reilun kuukauden syödä rautaa, kun plussa tuli :giggle:
  7. 3

Toiveissa vauva 2021

@minttuni kuulostaa hyvältä!:love: Toivottavasti nyt olis teidän kierto vihdoin ❤️❤️ Tsemppiä piinailuun:X3: Täällä edelleen aina innolla lueskelen teidän juttuja ja kuulumisia ja odottelen tietty plussia:X3: Toivottavasti tulis kunnon plussa-aalto nyt taas❤️
  8. 3

Toiveissa vauva 2021

Mä luin ainakin et liikkuminen, esim. kävelylenkit vois auttaa, että alkaa kiertää veri hyvin kohdussakin :) En tiiä oliko itellä avuks, kun kevään oli lomautettuna ja tietty joo teki kävelylenkkejä sillon tällöin, mutta paljon myös makoili sohvalla. Mutta nyt kun tärppäs, niin alotin työt...
  9. 3

Huhtikuiset 2021

Okei! Pitää varmaan testata :) Ihan vaan siis vettä ja sitruunamehua?
  10. 3

Huhtikuiset 2021

@Pumpuli25 Ihanaa, että syke löytyi, pienellä kaikki hyvin ja vuoto harmitonta!❤️ @Santso voi että :( Toivottavasti nyt kuitenkin tällä kertaa menis kaikki hyvin loppuun asti, vaikka oireet on vähäiset❤️ Varmasti vaikea luottaa, kun niin paljon vastoinkäymisiä:cry: @MirJo86 feel u ton...
  11. 3

Huhtikuiset 2021

Mulla on puhelimessa Preglife, Preggers ja Raskaus+ :ROFLMAO:
  12. 3

Huhtikuiset 2021

Täällä lähti viikko käyntiin, yllätys yllätys, väsyneenä :D Vaikka nukuin yli 8 h. Väsymys edelleen se vallitsevin oire, tuntuu et muut vaihtelee päivästä, vuorokauden ajasta ja hetkestä riippuen. Huono olo pysyy sellaisena tasaisena lievänä darraolona, joka tuntuu lähes koko ajan ja pahenee...
  13. 3

Huhtikuiset 2021

Ihanaa, kun teitä tulee nyt haaveilijoista useampi perässä!❤️ Toivottavasti meillä kaikilla menee kaikki hyvin loppuun asti!❤️ Ja joo tulkaa Faceen!:love:
  14. 3

Huhtikuiset 2021

Joo ei kyllä itelläkään mee oikeen liha alas, karjalanpiirakan päällä kalkkunaleike ja yks valmissalaatti missä on kanaa :D Eiköhän se vauva omansa ota siitä mitä irti saa❤️
  15. 3

Huhtikuiset 2021

@Pumpuli25 voi ei, voimia ❤️ Ihan kamalaa, että noin monia joutuu kokemaan niin lyhyessä ajassa, tai ylipäätään ollenkaan :cry: Toivottavasti pian tärppää pysyvästi kiinni. Tai tietty toivotaan, että vuoto oliskin harmitonta ja tää raskaus jatkuiskin❤️
  16. 3

Huhtikuiset 2021

Ihana kuulla:love: Kyllä nää vaan helpottaa sitä omaa oloo, vaikka järjellä tiedostaa, että turha verrata ja miettiä :D
  17. 3

Huhtikuiset 2021

@Tsilla joo niinpä! Pitäis oppia olee vertaamatta itseään muihin :) Mut ku just kaikkialla lukee noista tissien muutoksista, niin väkisin sitä sit miettii.. :rolleyes: Mut pitää yrittää nyt vaan relata sinne varhaisultraan asti ❤️
  18. 3

Huhtikuiset 2021

Mulla ei myöskään mitään ulkoisia muutoksia rinnoissa. Ei oo muuttunut väri tai ulkonäkö tai kokokaan o_O :D Toivottavasti nyt silti kaikki hyvin ja mulla ei vaan vielä tässä vaiheessa muutu tai kipeydy rinnat.. Vaikka joo, kaikillahan ne vaihtelee ja on itekin lukenut, ettei välttämättä kipeydy...
  19. 3

Huhtikuiset 2021

Mulla väsymys, alavatsan vihlaisut, alaselän arkuus ja vaihteleva huono olo ehkä ne selkeimmät. Sit on tullut muutamia finnejä, rinnat välillä vähän arat, hengästyy helpommin (tosin en oo liikkunut muutenkaan nyt paljoa, niin ehkä vaan kunto huonontunut :D ) ja alavatsan turvotus aina välillä...
  20. 3

Huhtikuiset 2021

Tervetuloa kaikille uusille ❤️ Ihanaa, että meitä on jo näin monia! :love:

Yhteistyössä