Hakutulokset

1. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@Päppyrä voi kurjuus! Anteeksi jos tää on ollu jo täällä, mut onko sulta varmistettu ettei oo jääny kohtuun mitään? Mullaki meni se 6vkoa tyhjennyksestä ennenkö oli blanco r-testi, hiton pitkiä viikkoja!
  2. M

.

@Ensikatse tuttuja sieltä toiselta palstalta, tervetuloa tännekin <3 @Wintersun - onneksi pääsette nyt etenemään asioissa! ja iso kiitos kun jaksat päivittää listaa niin aktiivisesti <3 @Miina- Tsemppiä piinapäiviin! Toivottavasti viimeisiin laatuaan ainaki hetkeen ;) ON: illalla kunnon...
  3. M

@mira.flower - ollaan kyllä SAMIKSIA :DD Mä oon ajatellut et la-aamuna testaan jos ei sillon merkkejä menkoista vielä oo! Sä kans sillon? ;) Mulla olis sillon dpo9-10 jos oon kärryllä :D aiemmin tosiaan näytti jo silloin haamua! ...toisaalta myös tiputtelu alkanee viimeistään perjantaina jos...
  4. M

@Lallastiina - testasitko tänään? Täällä jännäilen! ;) @Päppyrä - mulla säily tuo rintojen kipu ekojen menkkojen loppuun! Toivotaan et nyt on keho pyörähtänyt uudelleen käyntiin! Täällä dpo6 - eilen oli mojovia alapään tuntemuksia (painetta&tuikkimista) sekä menkkajomotuksia, illalla myös...
  5. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@eppula - sepä se! Kauhulla odotan miten piinaavaa se sitten olisi, jos raskautuisi, pelkäisin keskenmenoa varmasti kuollakseni sinne nt-ultraan asti, jossa viimeksi tuli ne huonot uutiset. Nyt kun kierto ihan sekaisin, toivon, että jos raskaus tapahtuisi, että pääsisin julkiselle puolelle...
  6. M

.

@tofu_ Tiedä häntä viimeksi tosiaan alavatsajuilinnat paljasti raskauden jo ennen plussaa, tai olin siitä aika varma ennen testiä. Luulen, että kiinnittyy sit jos on kiinnittyäkseen aiemmin. Tosi hailakkahan se on se viiva, dpo11 digi näytti viimeksi jo et raskaana 1-2vkoa. Voi kunpa, voi...
  7. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Mininen85 - joko sie oot testaillut? Mitä tääll muille kuuluu? @Kukkurainen @Röllykkä yms. Täällä dpo4 tästä superpitkästä kierrosta, pitkiä on tulevat piinapäivät. VArmaan tuolla la, dpo9, testaan jos testattavaa on.
  8. M

.

@kuus+1 - varmaan tulos on parempi mitä kauemmin pidättää. Mut ei mee yks yhteen pidätyksenkään kans. Ite ainaki saan luotettavimmin tuloksen kun pissa on vahvaa=eli koitan juoda vähän just aamusta ja sit se 2-3h pidätys!
  9. M

.

@Nemmiina @limli89 - onnea! <3 @Wintersun -pahoittelut että uutta kiertoa kohti käy tie. Mulla on kans lyhyt luteaalivaihe, esikoisen aikaan se oli sen 14pvää, nyt tosiaan just joku kymmenen ja sit alkaa tiputella. Edellisestä keskenmenneestä raskaudesta näytti plussaa jo dpo9, eli toisaalta...
  10. M

@mira.flower - todellaki täällä toinen oireiden kyttääjä ja spekuloija! Voidaan ehkä perustaa oma ryhmä pian :D Itehän KIRJAAN kaikkia oireita, sekä kuviteltuja ylös joka kierrossa, näin jo esikoisen aikaan. On muutamat sivut tekstiä :D Tohon virtsikseen en usko, pissaaminen sattui sen...

Yhteistyössä