Hakutulokset

1. M

.

Ovis lähestyy, testi eilen vahvistunut. Mutta, kappas. Mies ei intoutunut eilen puuhiin. Onpa mahtavaa jos tää menee nyt ohi miehen haluttomuuden takia.. kokee kai paineita ku tietää et the päivät käsillä! Voi V... Kai se pitää illalla vielä yrittää.
  2. M

.

Mä en oo huomannu et Greippimehu siirtäisi ovista, edellisessä kierrossa en juonut ollenkaan ja ovis vastaa kp 30 mut nyt ku juon ni ovis nyt tuloillaan, mitn nyt ku mietin ni ilman greippiä on tainnu vahvinmat plussat tulla! Aika salapoliisina saa olla! Täällä painetta ja pistelyä muniksissa...
  3. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Lähipiiriin syntyi eilen vauva. Oon ihan helvetin kypsä siitä vauvaonnen hehkutuksesta ja koko ajan puskee kuvia tms. Vituttaaa!!!!
  4. M

.

Siis mitä tää nyt on! Limoja Tänään, mut ei muit selkeitä oireita! Ovisestit negoja. Voiks greippi lisätä oireita ja limoja näin ennakkoon? Nyt siis kp 11 - puuhailemaan päästään vasta su, antaisin mitä vaan et ovis menis nyt tän ja huomisen yli!
  5. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@mira.flower - en mä tiiä onko tääkää kauheen hyvä jos yhes kierros ovis kp30 ja toisessa jotain kp 10+.. Tosin ovistestit hailakat, et ehkä nää kivut sit enteilee jotain megaovista jahka se tulee, toivottavasti ei vkoloppuna! Plus tässä kuumeflunssassa ei kyl pysty seksiin kun kerta...
  6. M

.

@kuus+1 Silloin totesivat, että kaikki kunnossa ja että näyttäisi että ovulaatio tapahtumassa 2-3päivän päästä, no niin tapahtui ja siitä kierrosta esikoinen sai alkunsa. Nyt Gyne on sattumalta taas about oletetun oviksen aikoihin, saa nähdä. Toki kyseessä eri lääkäri.
  7. M

.

@lilia88 - mä meen ensi viikolla tavallaan "varmuuden vuoksi" gynelle, kävin sillon ennen esikkoa kans. Sain puhuttua lähetteen sillä, et kierrot sekasi!
  8. M

.

@Wintersun nyt vain puuhiin ;) @Lilje - mikäs siellä tilanne? @Abby87 - onnea paljon <3 ON: Mitä mun kropassa tapahtuu? Tänään kp10 ja selkeitä ovisoireita jo nyt?Pistää, painetta, kipua! Kuumeeseen otettu särkylääke auttaa myös näihin kipuihin! Testeissä ei vielä merkittävää, mutta selvä...
  9. M

Mitä mun kropassa tapahtuu? Tänään kp10 ja selkeitä ovisoireita jo nyt?Pistää, painetta, kipua! Kuumeeseen otettu särkylääke auttaa myös näihin kipuihin! Testeissä ei vielä merkittävää, mutta selvä viiva jo. Vähän jännittää, et osuuko O viikonloppuun kun oon ite tyttöjen vkoloppua viettämässä...
  10. M

.

@kuus+1 , sympatiaa täältäkin! Mulla esikoinen tärppäs kolmannesta kunnon yrityskierrosta, eka varhainen km 2. sitten pidemmälle mennyt km (rv11+) heti ton ekan jälkeen, eli tavallaan yks 3 siinäkin. Nyt sitten on kolmas kierros menossa tässäkin yrityksessä ja toivon tärppiä KOSKA NÄIN ON MENNY...
  11. M

@Päppyrä voi että miten paskaa! Nyt sit palautetta menemään!! Ihan kohtuutonta! Mitäs se pistos tekee? Onko sulla vielä kaavinta tms edessä? Koita ottaa se kk rennosti ja NAUTTIA ettei tarvi miettiä oviksia ja piinailla, mulle ainaki se tauko kk teki näin jälkikäteen tosi hyvää! Voimia!
  12. M

@Päppyrä - mitä ihmettä? Miten se arvo voi nousta? Tsemppiä matkaan! <3 Täälläkin pitkästä aikaa turhauttaa todella. Jos kaikki olis menny tässä jälkimmäisessä keskenmenneessä hyvin, olisi laskettuun aikaan alle 3kk. Eipä oo ei.
  13. M

Kierron alkupuolella täällä, ens viikolla gyne, oviksen pitäis olla samoihin aikoihin,ihan mielenkiintoista et näkyykö mitään. Ainakin esikoisen aikaan gynellä näky et ovis tapahtumassa.. saapa nähdä, saapa nähdä. Jotenki tuntuu ettei nyt nappaa, lähipiiriin syntyy vauvoja, en jotenki enää jaksa...
  14. M

.

@Wintersun voi buu! Onko jotain vakavaa? Mitenhän muuten, anteeksi tyhmyyteni, ajaako verigreippi samaa asiaan kuin tavisgreippi? Oon nyt koittanu juoda lasillisen greippimehua+yhden verigreipin päivässä - kaikki keinot käyttöön :D
  15. M

.

@Lilja<3 @DiiDii @kettuperhe - oliko vielä joku muu? VAU MIKÄ PLUSSA-AALTO! Onnea älyttömästi teille, ja vielä enemmän, paljon paljon paljon, tarrasukkia matkaan kaikille vauvan aluille! <3 @Wintersun - ei voi liikaa kiittää listan päivittämisestä, kiitos! Ja mahtavaa, että asiat etenee, vaikka...
  16. M

.

@Wintersun - tsemppiä tähän hetkeen, täällä odotellaan kuulumisia, toivottavasti mukavia :) @Lilja<3 - joko digissä pärähti viikot? Onnea <3 @Miina- pahoittelut sulle, ja muillekin uuteen kiertoon lähteneille. Täällä menkat loppu, ni toivo alkaa taas nostaa päätään. Tosin tässä kierrossa tein...
  17. M

@mira.flower ootko kysynyt mistään tosta niukasta vuodosta, onko se sulla tyypillistä muulloin? Täällä oli tosiaan runsaahkot menkat, oikeastaan vasta eilisen voi laskea ekaksi vuodottomaksi päiväksi. Nyt sit jäädään odottelemaan ovista, toivon kovasti, että se tulisi ajoissa, eikä vasta kp 30...
  18. M

@Mininen85 - ei se välttis myöhässä ollut, eikös se 12-24h oviksesta vielä oo tsäännssiä ;) Täällä alko menkat ti. Uuteen kiertoon vaan, viimeksi tää keskenmenny tärppäs kolmoskierrosta (mukaan laskettuna se aiempi kemiallinen/varhainen km) joten nyt toivon peukkuja et tää olis se the kierto...
  19. M

@mira.flower - täällä taas tällä kertaa oli ihan supervuotavat menkat, edelliset ihan minit. Ihan ihmeellistä. Alkukierrosta tosiaan aina tuntuu niin pitkälle ees oottaa ovista, saati piinapäiviä. Sain gyne-ajan vajaan parin vkon päähän (epäillään kystia). Kävin sattumalta esikoisen aikaanki...
  20. M

.

@Miina- Jokohan siellä testattu? @Kittyli97 onnea Sinulle! Ihanan vilkasta keskustelua täällä, tosin niin paljon porukkaa että henkilökohtaisesti vastaaminen aina haastavaa kaikille :D Mites piinailijoiden kärkipää @Lilja<3 , @kuus+1 yms. Millon meinaatte testata? ON: vuoto loppumaan päin, oon...

Yhteistyössä