Hakutulokset

1. S

Helmikuiset 2020

Mulla mielialat vaihtelee aika rajustikin! :LOL: Ärsytyskynnys on todella pieni. Tuntuu että en vaan voi olla sanomatta jokaisesta asiasta mikä mua ärsyttää. Yritän pitää suuni kiinni mutta se on mahdotonta! :ROFLMAO: Voi mun mies parkaa.. :love: Ja tosi herkkä oon myös, kaikki söpö itkettää ja...
  2. S

Helmikuiset 2020

@hanba Voi ei :cry: todella surullinen uutinen. Kovasti voimia ja tsemppiä tulevaan.
  3. S

Helmikuiset 2020

Tänään kun aamulla heräsin, oli pikkuhousut märkänä verestä ja pönttöön hulahti niin että itku meinas päästä. Ei kipuja, ei hyytymiä, ihan kirkasta verta vaan. Soitto terveyskeskukseen, aika päivystävälle lääkärille ja siitä vielä jatko tutkimuksiin kun löysi kohdun suulta poikkeaman. Todettiin...
  4. S

Helmikuiset 2020

@hanba Täällä myös tänään 9+0 viime kuukautisista, verta tuhruttaa ja neuvola vasta ensi viikolla :geek: Rintoja aristaa, lähinnä nännejä ja väsymys vaivaa. Mä oon nyt niin paljon lukenut ja kuullut että vuodot kuuluu asiaan jopa joka neljännellä raskaana olevalla niin mä koitan nyt vaan...
  5. S

Helmikuiset 2020

Mua himottaa BicMac melkein joka päivä, ahh nytkin kuola valuu kun edes ajattelen asiaa vaikka söin juuri tukevan aamiaisen :D Suklaata oon syöny melkein joka päivä patukan verran ja joskus jotain muuta namua. Tikkareita tulee imeskeltyä, auttaa myös tupakan himoon jos sellainen iskee. Muuten...
  6. S

Helmikuiset 2020

@dingodile Mulla pari kertaa päätä jomotellut, mutta enimmäkseen johtuu varmaan kofeiinin (ja/tai nikotiinin) puutteesta :) Ennen join energiajuomia ja kahvia ihan kiitettävästi, nyt hörppään aamuisin vain kupin kahvia ja koitan sillä pärjätä. Kauheeta varsinkin töissä kun muutenkin tää väsymys...
  7. S

Helmikuiset 2020

Mulla jäi onneksi toi flunssailu taas vuorokauden mittaiseksi, seuraavana päivänä oli jo ihan normaali olo! :) Me ollaan kerrottu muutamille kavereille/perheenjäsenille jo, pikkuhiljaa kasvaa toi tietäjien porukka :D Vaikka alkuun oltiin tosi varovaisia, nyt huomaan kuinka puhun vaan vauvasta...
  8. S

Helmikuiset 2020

@hanba Juu näin mä ajattelinkin, ja nyt jo parempi olo kuin aamupäivällä :) Kai näitä sitten tulee aina välillä.. Jotenkin sitä vaan säikähtää heti kun jotain normista poikkeavaa tapahtuu :D
  9. S

Helmikuiset 2020

Mulle iski pikku flunssa nyt toiseen kertaan tän alkuraskauden aikana. Viime viikolla tää samanlainen jatkuva aivastelu ja niiskutus kesti noin vuorokauden, nyt jatkunut aamusta saakka. Onneksi on vapaapäivä töistä. Onko muut kärsineet flunssaisesta olosta vielä? Ja ei oo vissiin vaarallista jos...
  10. S

Helmikuiset 2020

@hanba Ei olla käyty, enkä ole ajatellut että kävisi. Toki jos tuota vuotoa alkaa tulla enemmissä määrin niin sitten. Tai oireet loppuu.. Jotenkin haluaisin lisää oireita, vaikka onhan noita jo! On tää vaan niin jännää :D Mulla paljon lapsellisia kavereita niin sanovat että vuoto erittäinkin...
  11. S

Helmikuiset 2020

Moikka! Mä liityn kanssa tänne joukkoonne ihanaan! Tänään 7+5, ikää 33v ja ensimmäinen raskaus! :love: Miehellä 7v tyttö aikaisemmasta suhteesta. Tää oli erittäin ihana yllätys, olin jo luovuttamassa että lapsia en voi enää saada, kolme vuotta mennyt ilman ehkäisyä menetelmällä tulee jos on...

Yhteistyössä