Hakutulokset

1. T

Kuinka moni laittaisi 2 v. lapselle 120 cm jenkkisängyn? :)

Mä oonki miettiny et millä rahalla se shoppailee koko ajan vaikka on kotona...? vaikka eihän heidän raha-asiat mulle kuulu mitenkään :) pistää vaan mietityttään :)
  2. T

Hevi osasto asiaa

Parhaimpaan oon törmänny tossa meän Länsikeskuksen sittarissa...
  3. T

Minne piilotatte lapsilta joululahjat?

Vaatehuoneessa pahvilaatikoissa.. poitsulla ei oo sinne asiaa eikä tajuakaan ees kaivaa pahvilaatikoita :)
  4. T

Kuvitellaanko jossain vielä tänä päivänäkin, että perhepeti olisi vaarallinen?! :D

Tuo on kylläkin Englannissa tapahtunut, ei Jenkeissä..
  5. T

Mikä on teidän 8-vuotiaan pojan eniten toivoma joululahja?

Mä ostin tällaisen siskonpojalle :) Limupulloraketti ja muita hauskoja kokeita - Prisma verkkokauppa
  6. T

Kuherteletteko avoimesti fb:ssa

eipä oo tullut harrastettua koskaan :)
  7. T

Eipä enää astro ja data kuhertele palstalla.

Mä toivon kovasti, että saisitte lapsen yhdessä :heart: ja muutenkin ihanaa, että joillakin natsaa noin nopeasti kemiat yhteen ja toivottavasti ootte loppuelämänne yhdessä :) sori, tuli hirvee lässynlää viesti :D :xmas:
  8. T

Paketissa eri lähetystunnus kuin saapumisilmoituksessa. En saa pakettia itselleni

Oiskohan siinä kotiin tulevassa saapumisilmoituksessa sitten oikea seurantatunnus, että paketin saa luovutettua? sehän yleensä revitään siitä paketista irti ja laitetaan postiin kannettavaksi.. Mutta jos oot tänään saanut saapumisilmoituksen tekstiviestillä niin se lappu kotiin tulee vasta...

Yhteistyössä