Hakutulokset

1. T

Pojan suussa jotain valkoista ja ihan vereslihalla sis. kuvan

Tässä aika huono kuva toiselta puolelta
  2. T

Sillä on hieman flunssan oireita ollu tässä viikolla..
  3. T

Noku ei kuulema oo suu kipeä ollenkaan.. ja ihan normaalisti on syönyt ja juonut.. mutta itseä häiritsee, että mitä tuo on? ois pitäny ottaa toiselta puolelta kuva, kun on pahemman näkönen..
  4. T

Kuoriutuuko aftoista suun sisäpuolelta iho (vai miksi sitä sanotaan; posken sisäpuolelta) ? Kun se lähtee tuosta huulesta ja jatkuu ihan tonne nieluun asti molemmilta puolilta. Ei oo yksittäisiä kohtia kuin muutama, muuten on ihan vereslihalla molemmat puolet poskien sisäpuolelta...
  5. T

Oisko täällä viisaampia äitejä/lääkäreitä/hoitajia? Pojalle on tässä viikon aikana ilmestyny tollasia valkoisia juttuja suuhun ja suun sisäpuolelta kuoriutuu iho pois. Ja se on ihan vereslihalla... onks tää enterorokkoa tai jotain? Ei oo itellä minkäänlaista kokemusta tällaisista jutuista...
  6. T

Tikuttelijoiden turinat

Mulla on menossa omien laskujen mukaan kp 38/25-32/yk2.. hmm.. missähän mun menkat viipyy.. :eek:
  7. T

Tikuttelijoiden turinat

Niin tosiaan täällä tänään kp13/25-32/yk2 menossa :/ ylihuomenna taas Terolutit käyttöön.. pitäis ne Clomit saada? kirjottaako gynet niitä tai yksityiset lääkärit? :) Ite sain viimeks Tyksin naistentauti polilta ne ja en jaksais sinne alkaa jonottaan aikaa...
  8. T

Tikuttelijoiden turinat

Heippa taas! Täällä on menossa nyt kp8/25-32/yk 2 eli menkat meni tuossa juuri... nyt sitten terot taas syöntiin ja tikutteleen ovista, JOS se vaikka tulisi tässä kierrossa.. jos ei niin sitten alan soitteleen Tyksiin aikaa.. missä muualla Turusta vois hakea Clomit kuin Tyksistä? :) Tyksiin on...
  9. T

Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko käyttänyt ehkäisyä aiemmin?

7 vuotta sitten käytin vuoden verran e-pillereitä. Sitten jäi menkat kokonaan pois ja lopetin pillereiden käytön. Sen jälkeen en oo käyttänyt mitään ehkäisyä :)
  10. T

Tikuttelijoiden turinat

Mä en oo ees jaksanu kirjoitella tänne.. hymynaamoja ei vaan näy ja menkat pitäis alkaa ens viikolla viimeistään :kieh: Jotenki kai tiesin ettei multa niitä oviksia tuu ollenkaan.. pitää varmaan alkaa soitteleen TYKSiin jos sais aikaa sinne taas.. toivottavasti pääsis suoraan sinne eikä tarttis...
  11. T

Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Oletko ennen käyttänyt ovulaatiotestejä?

Ensimmäisessä raskaudessa käytin liuskatestejä. Ne oli hiton hankalia tulkittavia! Testasin viikon putkeen ja aina se viiva näytti yhtä vahvalle mun silmään :/ Ei mitään hajua milloin se ovis sitten oli sillä viikolla, mutta raskaaksi tulin kuitenkin :)
  12. T

Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Tunnetko, että tunnet kehosi hyvin?

Kierto on tiedossa, mutta ovulaatio on hukassa.. en tiiä ovuloinko ollenkaan vai missä mättää..
  13. T

Tikuttelijoiden turinat

Heipsan! Nyt mutkin voi laittaa listaan eli kp1/25-32 yk 1 Tosin yritystä on ollut ei vakavissaan viimeiset 4,5 vuotta :D mutta aloitetaan nyt sitten yk 1:llä :D
  14. T

Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Mitkä ovat ensivaikutelmasi Clearblue ryhmästä ja Clearblue tuotteista?

Paketissa oli ihanan paljon varsinkin ovistestejä. Mulla on ovikset aina vähän hukassa tai ei tule ollenkaan. Siksi kiva, että niitä tuli reilusti :) Yhden ovistestin jo kokeilin vaikka ei ole se aika kuusta. Oli helppo käyttää ja mukava kun paketissa on enemmän tikkuja kuin muiden valmistajien...
  15. T

Tikuttelijoiden turinat

Moikka! Mullakin on paketin haku varmaan tänään tai huomenna.. :) Itse asiassa en nyt tiiä mun kiertoa, kun tuli 2 menkat 3 viikon sisällä :O ajattelin ens kierrosta alkaa vasta tikutteleen ja laskeskeleen noita päiviä :D toivottavasti mennään normaalin mukaan, niin sitten olisi ens viikolla...
  16. T

Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Yritättekö ensimmäistä lastanne?

Haaveissa on toinen lapsi :) Minulla on hieman vaikeuksia tulla raskaaksi ja 5 vuotta tässä on mennyt ilman ehkäisyä, mutta en ole myöskään ovulaatiota etsiskellyt. Käytössä on Terolutit tällä hetkellä kaverina. Raskaaksi tuleminen on hieman stressaavaa, koska olen aina ajatellut, että...
  17. T

Clearblue ryhmä 2013 on valittu. Seuraa testiryhmän kulkua ja osallistu keskusteluun!

Heippa kaikille! Täällä myös yksi testiryhmäläinen. Olen kohta 30-v. yhden lapsen äiti. Poikani on syntynyt 11/08 ja nyt olisi haaveissa toinen lapsonen tämän vuoden puolella. Taustalla on pco ja ylipainoa. Ylipainon kimppuun olen nyt iskenyt hitaasti eteenpäin menemällä, jotta kilot myös...
  18. T

Mielipuolisin tai hulvattomin uni, minkä muistatte nähneenne?

Ainut mitä muistan tuollaisista on, että elin Sons of Anarchyssa eli siellä kaupungissa Charmingissa ja seurustelin Jax Tellerin kans :heart: oli aika ihana uni :heart: Olin sillon jäänyt koukkuun sarjaan ja taisin katsoa n. 10 jaksoa putkeen :p
  19. T

Joululahjat kummilapsille ja sisarusten lapsille, mitä mieltä?

Siskon pojille ostan kalliimmat, koska ovat sukulaisia.. nähdään yhtä harvoin, koska ite asumme niin kaukana kaikista sukulaisista ja kavereista..
  20. T

Joulupäivänä 25.12 olis palkkapäivä, MUTTA..

Varmaan tulee 21.päivä.. silloin tulee myös lapsilisätkin, koska 24.päivä ei liiku raha..

Yhteistyössä