Hakutulokset

1. K

Putin haluaa Suomen äiti-Venäjän helmojen suojaan

Minusta hän vain tuolla puheellaan motivoi, miksi Venäjä katsoo aiheelliseksi puuttua Ukrainan tapahtumiin. Ei hän siinä sano, että hän haluaa korjata historiallisia vääryyksiä. Päinvastoin hän myöntää, että Venäjä on paitsi tunnustanut näiden vanhojen alusmaiden eroamisen myös auttanut niitä...
  2. K

Halla-aho hyvin kiteyttää Putinin pelikirjan Ukrainassa

Olen pitänyt Halla-ahoa älykkäänä, sanavalmiina ja asiallisena henkilönä, mutta aloitettuaan ulkoasianvaliokunnan puheenjohtajana minua on jopa alkanut vähän pelottaa miehen voimakas venäjäviha, siinä pestissä kun on. Mitä Halla-aho oikein peräänkuuluttaa, kun hän sanoo näin: "Halla-ahon...
  3. K

Putin haluaa Suomen äiti-Venäjän helmojen suojaan

Svenska Yle tiedotti eilen klo 14.19: "Putin: Vi försöker inte återskapa det ryska imperiet Rysslands president Vladimir Putin säger att Ryssland respekterar övriga tidigare sovjetrepublikers suveränitet. Enligt Putin gjorde Ryssland ett undantag när det gäller Ukraina eftersom Ukraina "var...
  4. K

Mikko Kemppe haastattelu: Janus Putkonen

Ei siis näytä muuttuvan kovinkaan paljoa ainakaan minun tilanteeni, jos Suomi siirtyy Venäjän omistukseen. No, on minulla sentään yli 100 egeä eläkettä täällä hökkelissäni, mutta pitäisiköhän tosissaan pyytää liksaa Putelta, kun nyt tässä kuitenkin teen ihan ilmaiseksi hänen propagandahommiaan? :-D
  5. K

Jos minulta kysyit niin en, tämä harrastus vie kaiken aikani. Ja höps. Olen eläkkeellä, kuten jo aiemmin olen kertonut jossakin yhteydessä. Mutta huonosta kunnostani huolimatta hyvin kiinnostunut maailman tilasta ja haluan osaltani tarjota muillekin mahdollisuuden nähdä sellaista, mitä...
  6. K

Tarttunut moderointiin. Tulee viiveellä. Löytyy tuubista haulla "Putin's famous Munich Speech 2007".
  7. K

Putinin puhe Münchenissä 2007: https://www.youtube.com/watch?v=hQ58Yv6kP44
  8. K

En kehtaa kysyä Facebookissa: MIKSI Venäjä uhkailee Ukrainaa?

Kamaa nimeltään todellisuus.
  9. K

Tässä podcastissa on niin paljon maailmanmenoa selittävää asiaa, että sen olisi jokaisen itseään kunnioittavan suomalaisen kuultava alusta loppuun (kiitos Lispetti vinkistä!)! https://www.youtube.com/watch?v=LyCWEpR6kM8&t=73s Nauhoitus on tehty maanantaina 21.2.2022 ennen Donetskin ja...
  10. K

Donetskin ja Luhanskin tunnustaminen

Et sitten osaa johdatella tuosta, että tämä aate on nimenomaan se, joka uhkaa maailman rauhaa?

Yhteistyössä